Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg vil sige ja tak. Hans rutine kan vi godt bruge og vi mister en del spillere til sommer og står med en ret ung trup. Han er i mine øjne en fremragende højre back og spillede også godt i midterforsvaret da han var hos os sidst. Han kan sagtens have 2-3 rigtig gode år i sig hvor KL m.fl kan lære en masse.
    Selvfølgelig ville han blive en sportslig gevinst. Men der er mange fisk i havet, og jeg ser ingen grund til at OB hjælper ludersønnen med noget som helst. Men der er nye folk på kontorene, og de ser måske anderledes på tingene. Skiftet er bestemt realistisk - omend kvalmefremkaldende... :-(
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Èt ord:

      Diarra.

      Flere ord:

      Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!
      Også et nej , meget klart nej til Lars J herfra , Diarra tjaaaa hvis han ikke er ca 2200 % bedre offensivt på højre back ift når han spiller venstre så får han også et nej som højreback af mig .

      Comment


        #18
        Hahahaha den usle ludersøn er ikke velkommen og det ved han heldigvis godt

        Comment


          #19
          Ja man kan godt mærke at man ikke bliver populær herinde hvis man sagde ja tak til 2 år med LJ..
          Så det lader jeg være med

          Men

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja man kan godt mærke at man ikke bliver populær herinde hvis man sagde ja tak til 2 år med LJ..
            Så det lader jeg være med

            Men
            signer man ham til en ikke alt for høj løn, og han kommer og levere, jamen så ok med mig.....men han står ikke øverst på listen, og alderen taler imod, især når vi ser hvordan det er gået med andre aldrene "stjerner" der er hentet til klubben.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Hahahaha den usle ludersøn er ikke velkommen og det ved han heldigvis godt
              Jeg husker i hvert fald tydeligt Lars' hån mod OB-fansene - op til flere gange! Datoerne husker jeg ikke. Men fornemmelsen i maven, forsvinder vist aldrig helt.

              Han er en idiot uden lige, der har brændt sine broer. Nu vurderes han for svag af FCK, så mon ikke vi inden for 48 timer oplever en masse leflen fra hans side af. Jeg er s.... bange for, hvad OB kan finde på....
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                #22
                https://www.youtube.com/watch?v=MutZ8YqI9u8

                Judas hængte sig i skam.

                Comment


                  #23
                  Jeg vil gerne være den modne, afbalancerede vismand, der roligt argumenterede for det fornuftige i et sådant skifte... men det kan man ikke, når nogen foreslår noget SÅ ulækkert... ,o)

                  Det bliver et klart NEJ TAK herfra... Han har brændt de broer han havde, han er for gammel, og han er utvivlsomt for dyr... man holder ikke op med at være grådig, bare fordi man runder de 105...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #24
                    Pisse ærgerligt, at han har den fortid med klubben, han har.

                    Det ville i min verden være fuldstændig ideelt at give ham et år, købe en ny venstre back, og så lade Diarra være reserve på de to pladser og kæmpe om en startplads.
                    Han er røverfaren, virker som en type der er kanon at have i truppen og er stadig en solid spiller.

                    Tror bare det bliver farligt, hvis vi starter efteråret med:
                    Ny VB'er - ny CB'er - Larsen/Høegh - Diarra.
                    Ville være fint at bruge Jacobsen i som overgangsfigur.

                    Comment


                      #25
                      Det ender med, at vi har FCKs old boys hold ansat....hvilke perspektiver er der i det udover en lang skabesliste og en nedrykning?

                      Comment


                        #26
                        Jeg er ambivalent i forhold til LJ. Det der trækker ned er alderen, men jeg kunne sagtens acceptere ham i klubben.

                        Diarra som back er ikke en holdbar løsning. Manden kan ikke gå med i et overlap, eller på anden måde gå med frem. Derudover er han panisk angst, for det fysiske spil. Det går ikke med en back, der ikke kan komme til baglinien og smække et indlæg indover.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Jeg er ambivalent i forhold til LJ. Det der trækker ned er alderen, men jeg kunne sagtens acceptere ham i klubben.

                          Diarra som back er ikke en holdbar løsning. Manden kan ikke gå med i et overlap, eller på anden måde gå med frem. Derudover er han panisk angst, for det fysiske spil. Det går ikke med en back, der ikke kan komme til baglinien og smække et indlæg indover.
                          Jeg skal ærligt indrømme at jeg nok ville give dig ret, hvis jeg ikke havde set ham spille en ganske glimrende kamp på højre back... og det tæller altså lidt mere, end hvordan han gør det på den venstre back, som Troels har placeret ham på mens han bruger Skula andetsteds...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #28
                            Selv hvis han opfandt en kur mod AIDS, ville han stadig være en kæmpe cunt. Så nej tak, ment på en positiv måde.

                            Comment


                              #29
                              Hvis ikke vi forlænger med AMC, kan jeg godt se ham i klubben. Han har jo spillet kampe i midterforsvaret for os i tidernes morgen, og kan derfor dække flere pladser i forsvaret. Derudover er det jo sundt med en rutineret ræv til at lære fra sig til de andre vi i så fald har. Forlænger vi med AMC kan jeg ikke se perspektivet overhovedet. Han er næsten 35 og er ikke helt hvad han har været. Jeg så langt hellere Diarra fik chancen for at bevise han er mand for at tage over efter ruud på backen.

                              Comment


                                #30
                                At ønske den ludersøn hjem er da noget af det mest retarderede jeg nogensinde har hørt.
                                Jesus loves you!

                                Comment

                                Working...
                                X