Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
    Det er ganske enkelt. Er Lars Jacobsens mor prostitueret? medmindre hun er det, så er sådan set meget rammende at kalde netop udsagnet "ludersøn" for retarderet.
    Hun er kvinde?
    Jesus loves you!

    Comment


      #77
      Skægt som folk herinde tror de ved hvad der ligger til grund for enkeltes spilleres valg. Tag fx. Ulrik laursen vender tilbage til ob for at slutte karrieren, finder udaf ob vil sælge ham til en svensk klub. Vælger så at se sig om efter bedre tilbud. Da ob åbenbart vil af med ham.

      Ved ikk hvordan det hænger sammen for lars, men kan tænkes ob ikk ku garantere spilletid? Landsholdsplads. Mere udlandsophold. Jeg tror kun lars og måske ob ved.

      Stop nu den hetz, for min skyld er han i hvert fald velkommen hjem tror han kan give stabillitet og kanon samarbejde med falk

      Comment


        #78
        Spændende at der nu måske løftes lidt af sløret, for Lauersens bevæggrunde for at skifte. Den vinkel har jeg ikke hørt før. Ang LJ, så vil han spille den back klasser bedre end Diarra er istand til. Desværre taler alderen imod et skifte.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Spændende at der nu måske løftes lidt af sløret, for Lauersens bevæggrunde for at skifte. Den vinkel har jeg ikke hørt før. Ang LJ, så vil han spille den back klasser bedre end Diarra er istand til. Desværre taler alderen imod et skifte.
          Som jeg har fået det forklaret, forlangte han en fordobling af lønnen, midt en kontraktperioden, hvilket OB ikke var villige til/i stand til. For at undgå at have en utilfreds spiller rendende rundt, valgte man at lede efter en ny klub til ham, og fik tilbud fra en svensk klub, men Laursen ville til KB/03, og der endte han...

          Om det er den fulde historie skal jeg naturligvis ikke kunne lægge hovedet på blokken for, da jeg hverken er Kim Brink eller Ulrik Laursen, og det er vel reelt kun de to der kender alle detaljerne i dén omgang...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #80
            Nu er han definitivt fortid i FCK og skal på klubjagt. Mon OB er inde i billedet eller om det ender med en pensionstilværelse i Viborg eller FC Vestsjælland?

            http://www.bold.dk/nyt/Lars-J-Vil-slutte-ordentligt-af

            Comment


              #81
              Erfaren. Vindermentalitet til fingerspidserne. Dygtig ad helvede til. Gammel OBer.

              I vores nuværende situation tror jeg virkelig, at han kunne løfte holdet - også hvis det kun er for en sæson eller to.

              Jeg ved godt, at han er lagt for had, fordi han valgte OB fra i sin tid, men det mener jeg så, vi må komme videre fra.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Som jeg har fået det forklaret, forlangte han en fordobling af lønnen, midt en kontraktperioden, hvilket OB ikke var villige til/i stand til. For at undgå at have en utilfreds spiller rendende rundt, valgte man at lede efter en ny klub til ham, og fik tilbud fra en svensk klub, men Laursen ville til KB/03, og der endte han...


                Om det er den fulde historie skal jeg naturligvis ikke kunne lægge hovedet på blokken for, da jeg hverken er Kim Brink eller Ulrik Laursen, og det er vel reelt kun de to der kender alle detaljerne i dén omgang...

                Mvh

                MaxHH
                lyder som om du har klubbens historie. Jeg har min fra laursen selv. Mon ikk sandheden skal findes et sted der i midten? Tænker ikk han fik den største løn, kan være han havde håbet at vise ob han var værd at satse på og deraf håbet på bedre kontrak. Du har alderen, ligesom jeg:-) kom han ikk fra kontrakt udløb med hebirian? Tænker at det var lidt et sats som jeg husker det?

                Comment


                  #83
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ind-og-udland. Nogen der ved noget eller tror de ved noget?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                    Hold da kæft for en gang mundlort....
                    har du noget du vil sige?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg ved ikke, om du er klar over det, men det her altså fodbold-debat, så jo, der både findes og bør være plads til den "lette" måde at argumentere på.

                      Når jeg holder med OB, behøves jeg ikke at se tingene i et "større perspektiv"; og det samme gælder alle andre. Jeg vil f.eks have lov til at sige at jeg hader Brøndby som pesten og ønsker at se deres grimme stadion brænde ned til grunden sammen med resten af deres lorte-klub, uden at skulle komme med yderligere argumenter for, hvorfor dét er en god idé. Sådan fungerer det altså bare, og hvis du ikke kan forstå det, så lad være med at debattere herinde.

                      P.S: Jeg bruger ikke ordet "ludersøn" om Lars Jacobsen; men ellers er jeg helt på linie med alle dem, du kalder for "Lars Ludersøn"-holdet. Den mand skal ALDRIG tilbage til OB. Den bro er brændt, og jeg håber på al mulig uheld for hans karriere.

                      MvH ChrisOB
                      for det første er det jo ikke op til dig at bestemme reglerne for hvem der må deltage i debatten. Og hvilke følelser er så de rigtige i en given situation? er det også dig der bestemmer det?

                      For det andet, så var det primært dobbeltmoralen i det oprindelige indlæg jeg angreb. Hvis man vil hade LJ fordi han brugte OB til at forbedre sin forhandlingsposition, så er det da dobbeltmoralsk at man ikke kritiserer OB for at gøre det samme. (det er selvfølgelig en formodning fra min side at OB bruger de metoder, men der er vel heller ikke nogen herinde der har et reelt bevis på at LJ gjorde det samme).

                      Derudover mener jeg det er for nemt at deltage i en debat ud fra devisen "fodbold er følelser". Så kan alt jo bortforklares med det argument. Den køber jeg ikke! Man bliver simpelthen nødt til at argumentere for sine holdninger, ellers er der jo ingen grund til at have en debat. Det provokerer mig når man så åbenlyst vælger, som Jajes gør i sit indlæg, bevidst at gøre sig selv mere snæversynet end man er. Hele argumentet med at man er Ob-fan og derfor ikke behøver at have helikopterperspektiv.. jamen det giver jo ikke nogen mening. så mener man jo at klubben har carte blanche til at behandle andre dårligt, så længe det gavner vores klub. men hvad så hvis klubben gør noget som man er utilfreds med som fan? så skal man jo også stå og klappe i sine små hænder fordi det jo er til klubbens bedste.

                      Comment


                        #86
                        Hvis ellers man forstår sig lidt på fodbold-lingo, så lugter det af OB.

                        Lars Jacobsen i Zaks Zone på Sporten.tv2.dk:

                        "Jeg vil ikke udelukke noget. Piberiet fra OB’s fans har jeg været vant til, der er lidt lir der. Det tror jeg også OB’s fans synes".

                        Måden hans kropsprog er på, da han svarer og sådan som han smiler, lugter det af forhandlinger med OB og/eller frieri fra Jacobsen.

                        Han siger desuden, at han bliver boende i Københavnsområdet og ikke kan se sig selv i en jysk klub. Så Brøndby, FCN, Vestsjælland, OB eller 1. division...

                        Comment


                          #87
                          "for det første er det jo ikke op til dig at bestemme reglerne for hvem der må deltage i debatten. Og hvilke følelser er så de rigtige i en given situation? er det også dig der bestemmer det?"

                          Jeg har hverken skrevet eller antydet, at det er mig, der bestemmer reglerne for, hvem der må deltage i debatten. Jeg giver dig en opfordring, nemlig at blive væk, hvis du bliver træt af at debattere med folk, for hvem "den lette måde" at argumentere på, jævnfør mit eget eksempel, ikke alene er helt legitim, men også ganske naturlig, når vi snakker simpel fodbold-debat. For mange er fodbold-debat rene følelser; og det har jeg det fuldstændigt fint med. Fordi det er fodbold-debat. Jeg har ikke lyst til at høre nogen som helst argumenter for, at jeg IKKE skal hade Brøndby IF eller Lars Jacobsen, f.eks.

                          Du vil slå panden imod en mur, hvorfor jeg synes det naturlige ville være, hvis du lod være med at debattere herinde, alternativt sprang denne slags debatter over, da du ingen vegne vil komme whatsoever. Med mindre DU selv nyder at tale med vægge.

                          "For det andet, så var det primært dobbeltmoralen i det oprindelige indlæg jeg angreb. Hvis man vil hade LJ fordi han brugte OB til at forbedre sin forhandlingsposition, så er det da dobbeltmoralsk at man ikke kritiserer OB for at gøre det samme. (det er selvfølgelig en formodning fra min side at OB bruger de metoder, men der er vel heller ikke nogen herinde der har et reelt bevis på at LJ gjorde det samme)."

                          All's fair in love and war. OB er OB; dem holder man med; Lars Jacobsen forrådte OB; og så er resten ligegyldigt fyld. Jeg ser ikke noget forkert i at være dobbelt-moralsk i visse situationer; som f.eks kan jeg, uden større moralske kvaler godt finde på at hagle dommere ned for at favorisere Brøndby, f.eks men hvis de samme dommere gør det over for OB; har jeg absolut intet problem med det. Snarre tværtimod.

                          For mig er det irrationelle i at gå op i hvad 11 mand gør på en fodboldbane hver weekend, noget af det mest skønne ved at følge fodbold. Det giver mig et kick. Men alt med måde, selvfølgelig. Jeg kunne f.eks aldrig finde på at opfordre folk til at begå vold og hærværk i klubbens navn. Men ellers kan folk sgu sige og gøre præcis hvad de vil i en fodbold-debat.

                          "Derudover mener jeg det er for nemt at deltage i en debat ud fra devisen "fodbold er følelser"

                          Hvorfor er dét "for nemt"? Hvis folk mener at fodbold er følelser, så er det ligesom udgangspunktet; og så skal du da forholde til dig til dét; eller lade være med at debattere emnet.

                          Det er sgu ligegyldigt, hvad du "køber" eller ej. For nogen ER fodbold følelser, dobbeltmoral og letkøbte argumenter. Det provokerer f.eks mig, at du forsøger at få noget rationalitet ind i en debat, der måske slet ikke har brug for den. Så er det i virkeligheden DIG, der gør dig til smagsdommer over, hvad der er "rigtigt" eller "forkert" at gøre i denne fodbolddebat og ikke mig f.eks.

                          Klubben skal gøre ALT, hvad den kan for at få OB helt op i top eller måske bare blive noget de fleste kan være stolte af; og det indebærer selvfølgelig også, at det hele tiden vil blive diskuteret om klubbens metoder er de rigtige. Så der bliver IKKE givet carte blanche til noget som helst, bare fordi man mener fodbold er følelser. Snarre tværtimod.

                          At fodbold er følelser betyder nemlig at alt kan diskuteres og alt kan der stilles spørgsmålstegn ved. Lige fra valg af spillere, trænere, retninger, strategier, ja hvad som helst; uden at man behøves at blive ret meget mere "rationel" end "Lars Jacobsen er en lort. Han skal ikke til vores klub".

                          Det er i hvert fald min egen mening.

                          MvH ChrisOB









                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #88
                            Lur mig om vi inden længe stiller sådan op...!

                            KC

                            Jacobsen KL AMC Diarra
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Lur mig om vi inden længe stiller sådan op...!

                              KC

                              Jacobsen KL AMC Diarra
                              Hvordan skulle det kunne lade sig gøre..?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                http://www.bt.dk/fodbold/saa-langt-v...k-fra-hinanden

                                hvis det er det prisleje han forventes at ligge i, så bør det i sig selv være nok til at man siger klart nej tak!

                                Comment

                                Working...
                                X