Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - sæsonafslutning!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - sæsonafslutning!

    Den store sæsonafslutning er på gaden!

    https://soundcloud.com/obstemmer/den...special-guests

    Stemmer Fra Ådalen lukker ned for efterårssæsonen 2017 i OB med op- og nedture, skidt og kanel, trupanalyse, awardshow og interessante interviews.

    I studiet er Simon Voetmann, Martin Davidsen, Morten Skov og Peter Brix, og undervejs kommer der gæster på besøg i denne specialudgave af Stemmer Fra Ådalen på Ewii Park.

    Der er med andre ord masser af interessante ting at se frem til i udsendelsen:

    - Stor sæsonevaluering og analyse af OB
    - Awardshow med kåringer af top og flop i den stribede trøje
    - Stor transfersnak
    - Fremkig mod foråret
    - Interview med OB-anfører Kenneth Emil Petersen
    - Interview med OB’s kommcercielle chef Jack Jørgensen
    - Interview med OB-sportsdirektør Jesper Hansen
    - Med mere
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Den store sæsonafslutning er på gaden!

    https://soundcloud.com/obstemmer/den...special-guests

    Stemmer Fra Ådalen lukker ned for efterårssæsonen 2017 i OB med op- og nedture, skidt og kanel, trupanalyse, awardshow og interessante interviews.

    I studiet er Simon Voetmann, Martin Davidsen, Morten Skov og Peter Brix, og undervejs kommer der gæster på besøg i denne specialudgave af Stemmer Fra Ådalen på Ewii Park.

    Der er med andre ord masser af interessante ting at se frem til i udsendelsen:

    - Stor sæsonevaluering og analyse af OB
    - Awardshow med kåringer af top og flop i den stribede trøje
    - Stor transfersnak
    - Fremkig mod foråret
    - Interview med OB-anfører Kenneth Emil Petersen
    - Interview med OB’s kommcercielle chef Jack Jørgensen
    - Interview med OB-sportsdirektør Jesper Hansen
    - Med mere
    Jeg har ikke hørt hele udsendelsen endnu, men grinte noget af karaktererne for efteråret. Nu har der været meget kritik af dette forums negativitet fra udsendelsens aktører af, og så giver man OB 02 næsten hele vejen rundt, hvilket jeg mener er en alt for hård karakter, og jeg er en af de negative tosser, så der synes jeg lige, jeg vil give Simon og Skov lidt røg igen. 4 er den absolut mest rimelige karakter, og I lader jer præge alt for meget af SIF kampen. OB ligger nr. 7, det er inden for rækkevidden af sæsonmålet, så at man skulle være knapt bestået, mener jeg er en overreaktion, det er lidt under middel.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Jeg har ikke hørt hele udsendelsen endnu, men grinte noget af karaktererne for efteråret. Nu har der været meget kritik af dette forums negativitet fra udsendelsens aktører af, og så giver man OB 02 næsten hele vejen rundt, hvilket jeg mener er en alt for hård karakter, og jeg er en af de negative tosser, så der synes jeg lige, jeg vil give Simon og Skov lidt røg igen. 4 er den absolut mest rimelige karakter, og I lader jer præge alt for meget af SIF kampen. OB ligger nr. 7, det er inden for rækkevidden af sæsonmålet, så at man skulle være knapt bestået, mener jeg er en overreaktion, det er lidt under middel.
      Nu ligger vi altså 8`er :)

      Da jeg ikke er så godt inde i den nye skala kunne jeg godt tænke mig at vide forskellen inden jeg giver min karakter. For den skal ligge lige på grænsen af bestået. På det aller aller yderste af grænsen

      Comment


        #4
        Jeg kan hjælpe - https://uvm.dk/uddannelsessystemet/7...-trins-skalaen
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nu ligger vi altså 8`er :)

          Da jeg ikke er så godt inde i den nye skala kunne jeg godt tænke mig at vide forskellen inden jeg giver min karakter. For den skal ligge lige på grænsen af bestået. På det aller aller yderste af grænsen
          ok så, men stadig kun 1 point

          Comment


            #6
            Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets (holdets) mål, med adskillige væsentlige mangler
            - det synes jeg beskriver OBs efterår ret præcist

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              Tak :).

              Hvor er 3 tallet når man skal bruge det? Spillet er til 02 og bundlinien er til 4 vel kun pga 1 spiller

              Det ved jeg sgutte

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Karakteren 4 gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af fagets (holdets) mål, med adskillige væsentlige mangler
                - det synes jeg beskriver OBs efterår ret præcist
                Denne er heller ikke langt fra

                Karakteren 02 gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets mål

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                  Den store sæsonafslutning er på gaden!

                  https://soundcloud.com/obstemmer/den...special-guests

                  Stemmer Fra Ådalen lukker ned for efterårssæsonen 2017 i OB med op- og nedture, skidt og kanel, trupanalyse, awardshow og interessante interviews.

                  I studiet er Simon Voetmann, Martin Davidsen, Morten Skov og Peter Brix, og undervejs kommer der gæster på besøg i denne specialudgave af Stemmer Fra Ådalen på Ewii Park.

                  Der er med andre ord masser af interessante ting at se frem til i udsendelsen:

                  - Stor sæsonevaluering og analyse af OB
                  - Awardshow med kåringer af top og flop i den stribede trøje
                  - Stor transfersnak
                  - Fremkig mod foråret
                  - Interview med OB-anfører Kenneth Emil Petersen
                  - Interview med OB’s kommcercielle chef Jack Jørgensen
                  - Interview med OB-sportsdirektør Jesper Hansen
                  - Med mere
                  Fantastisk arbejde og engagement.
                  Jeg kunne ikke lade være med at notere mig at man i PODcasten efterlyser de gode gamle dage, med fan pres og forventning. Det er sjovt som man kan savne noget som var så udskældt for 7-8 år siden.
                  Der var folk der investerede år i at opbygge en fankultur, som i høj grad er blevet ødelagt af både klub og medfans. For dem der skabte det pres som, nu efterlyses, de var jo umulige tosser. :)
                  Og karantæner i flæng rev grupperne fra hinanden. Karantæner for råb, ølkast, fyrværkeri og lign gjorde at mere end 50 OB fans havde kontinuerlige karantæner i slut nullerne. Samtidig havde medfans travlt med at italesætte hvor skrækkelige disse typer var. Det har været en kraftig medvirkende årsag, til at mange af de gamle grupperinger gik i opløsning. Og at ingen nye unge har taget faklen op. Alt respekt for Provins Boys som i dag er de eneste, og hvor klubben også har forstået at det er de fans man skal nurse. Man har smidt 10 års engageret fan arbejde på gulvet, og klubben ligger som den har redt på den front også.

                  Comment


                    #10
                    Hey BobbyG

                    Jeg vil bare sige, at jeg altid kommer til at efterspørge pres, medlevende og ukontrolleret fankultur. Det er bl.a. det som alle stærke fodboldklubber lever af. Det er her du kan måle om folk har taget klubben til sig, lever og ånder kulturen. Jeg nød det dengang det var stærkest og jeg savner det i høj grad nu. Det er beskæmmende at se hvor vi i Odense er endt på det område.

                    Håber virkelig snart det vender.

                    Peter Brix

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Denne er heller ikke langt fra

                      Karakteren 02 gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af fagets mål
                      Jo det synes jeg. 1 point er ikke minimalt i mine øjne.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jo det synes jeg. 1 point er ikke minimalt i mine øjne.
                        Jammen så er vi bare uenige

                        Comment


                          #13
                          Som vi også skrev sammen om SU1978, så er karaktergivningen som den vi kastede os ud i, også meget tæt. Jeg jokede med at alt afhængig af kampens udfald igår kunne man på den gamle skala have gået fra 5 til 10 :-)

                          Lige nu er OB nummer 8 og deres pointsnit for de første 19 kampe vil betyde yderligere 9 point i foråret. Det bliver ikke nok til at komme frem i tabellen. Og hvis man udelukkende skal bedømme ud fra målsætning bliver det ikke bestået.

                          Der kommer til at være langt flere nuancer i den endelige opgørelse. Man havde f.eks. 28 point efter runde 26 sidste år. Det slår vi jo forventeligt med en del point. Så fremad går det bestemt. Fortsætter det bliver vi jo meste før eller siden :-)

                          Derfor kan man sagtens tage en procesdiskussion og en målsætningsdiskussion, som har forskellige nuancer, når sæsonen er ovre. Lige nu giver jeg sæsonen 02 i karakter, men pilen for klubben er stadig svagt opadgående :-)

                          Comment


                            #14
                            Glimrende afslutning på en rigtigt god podcastsæson! Jeg har lyttet interesseret med hver gang, og synes i har været gode til at få folk med forskellige baggrunde og holdninger med.

                            Jeg tilslutter mig de 3 af 4 i panelet, og synes heller ikke, at det her efterår kan strække sig til mere end 02, og kan ikke se det skulle være nogen særligt hård bedømmelse. Man har jo helt håndgribeligt ikke levet op til målsætningen foreløbig, så alene ud fra det, kan man jo diskutere, om det overhovedet skal være bestået, men man er selvfølgelig inden for en pointmargin, hvor det stadig kan lade sig gøre og ændre sig på en runde.

                            Kigger man lidt mere nuanceret på det, synes jeg nu heller ikke jeg har set spil og udvikling der berettiger mere end til den nuværende plads, og jeg synes ikke vi har udviklet os klart ift. foråret. OB gjorde jo også selv meget for at tale foråret op og antyde, at man skulle være et niveau over stort set alle andre i det nedrykningsspil. Har vi set det i efteråret? Ikke i min optik. Hvor Horsens og AaB klart har taget ét eller flere skridt fremad siden nedrykningsspillet, kan jeg ikke se den udvikling i vores spil eller resultater, og det på trods af, at vi modsat de to klubber har kunne holde fast i vores uvurderlige kontinuitet.

                            Jeg synes også jeres transfersnak var udemærket, jeg ærgrer mig dog en lille smule over, at i ikke gik JH mere på klingen, da han et par gange siger nærmest helt eksplicit, at der vil være en stor udskiftning i sommerpausen. Da måtte i godt have spurgt ind til, hvorfor han mente, at det ville være tilfældet. Tror han ikke på de spillere han og Kent har hentet sammen, og falmer hele kontinuitetssnakken ikke lidt, hvis man allerede før vinduet rigtigt er igang, lader 4-5-6 spillere smutte transferfrit? Det håber jeg om ikke andet, at vi kan få svar på, gennem en eller anden kanal på et tidspunkt.

                            Ellers skal bare lyde et stort tak fra mig, for at i laver noget interessant og relevant content om klubben. Det er nødvendigt, tror jeg, i en tid, hvor mange bliver prøvet på deres trofasthed og tillid til de ting der foregår.
                            Last edited by Sheed; 11-12-2017, 10:59.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Glimrende afslutning på en rigtigt god podcastsæson! Jeg har lyttet interesseret med hver gang, og synes i har været gode til at få folk med forskellige baggrunde og holdninger med.

                              Jeg tilslutter mig de 3 af 4 i panelet, og synes heller ikke, at det her efterår kan strække sig til mere end 02, og kan ikke se det skulle være nogen særligt hård bedømmelse. Man har jo helt håndgribeligt ikke levet op til målsætningen foreløbig, så alene ud fra det, kan man jo diskutere, om det overhovedet skal være bestået, men man er selvfølgelig inden for en pointmargin, hvor det stadig kan lade sig gøre og ændre sig på en runde.
                              Det irriterer bare min sans for ordentlighed, at man giver en så dårlig bedømmelse på et forkert grundlag, for målsætningen skal helt faktuelt ikke opnås før 26 spillerunde. Der er altså syv runder til at indhente et point, det er jo meget muligt!

                              Bedømt koldt og råt på objektive resultater, og ikke alt muligt hejs med table of justice, så er vi et point fra målsætningen med 21 point at spille om, det er tilstrækkeligt, men ikke prangende.

                              Comment

                              Working...
                              X