Erfaringen fra de senere år i OB må vel være, at det går bedst, når vi har en erfaren, stærk og selvsikker træner, som ikke danser efter andres piber. Viggo Jensen var god, Bruce Rioch var god, Ove Pedersen var god. Jeg orker ikke en ny debat om sidstnævnte, og det er helt gratis for mig at sige, men jeg nægter at tro på, at vi havde sovset rundt i det her lort endnu, hvis Ove havde fået en permanent kontrakt. Vi havde med garanti ligget i top 6 og mere til.
Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.
Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.
Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
Comment