Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Ja, det er sgu ærgerligt at kampen ikke spilles kl. 14. Havde været drøn-lækkert!
    Eller 15.00 som i gamle dage (Dog nok ikke mod FCK ;)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Eller 15.00 som i gamle dage (Dog nok ikke mod FCK ;)
      P3 sport med alle seks kampe,.... mmmmmm, det var tider!
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Umiddelbart kan man godt frygte JBL placeringsevner tilsat Emils manglende tilbageløb og dårlige form stillet over for en Gislason der skal bevise sig.
        Enig ... En svag venstre side kan blive svagere... Nogen der har set træninger i løbet af ugen?
        Men mon ikke vi blot forsøger at lukke til bagude og sparke den op på Skoubo der hele tiden vil blive dækket af, af Mellberg og Stadsgaard...
        Skal vi have en chance må det være ud over kanterne og det nok mere Emil mod Remmer/LJ end Falk mod Bengtson...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Enig ... En svag venstre side kan blive svagere... Nogen der har set træninger i løbet af ugen?
          Men mon ikke vi blot forsøger at lukke til bagude og sparke den op på Skoubo der hele tiden vil blive dækket af, af Mellberg og Stadsgaard...
          Skal vi have en chance må det være ud over kanterne og det nok mere Emil mod Remmer/LJ end Falk mod Bengtson...
          Enig . Vi skal turde udfordre dem via kanterne , hvis vi spiller samme hovedløse spil som i Esbjerg bliver vi slagtet . Kunne være fedt hvis vi skaber lidt flere chancer end de 2 foregående kampe hvor vi vel kun har skabt 3 chancer tilsammen i 2 kampe .

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Enig . Vi skal turde udfordre dem via kanterne , hvis vi spiller samme hovedløse spil som i Esbjerg bliver vi slagtet . Kunne være fedt hvis vi skaber lidt flere chancer end de 2 foregående kampe hvor vi vel kun har skabt 3 chancer tilsammen i 2 kampe .
            Tror desværre, vi får en ordentligt røvfuld idag.

            Comment


              #81
              er jeg den eneste der sidder med en eller anden fornemmelse af at Troels kaster sig ud i en større omrokering pga Diarra ikke er med? Noget a'la Ruud over på vb og COB på hb....

              - håber dog virkeligt at jeg tager fejl - jbl skal have chancen i dag

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Tror desværre, vi får en ordentligt røvfuld idag.
                Sidder med samme frygt , især fordi der ikke er så meget at binde optimismen op på.
                Truppen er yderst mangelfuld , der mangler et tydeligt spilkoncept og Troels Bech , en kombination som giver en dårlig mavefornemmelse .

                Men uanset fornemmelse så går turen snart til Odense ;-)

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  er jeg den eneste der sidder med en eller anden fornemmelse af at Troels kaster sig ud i en større omrokering pga Diarra ikke er med? Noget a'la Ruud over på vb og COB på hb....

                  - håber dog virkeligt at jeg tager fejl - jbl skal have chancen i dag
                  Du er langt fra den eneste , T.B kan finde på rokeringer og eksperimenter selv med alle mand klar .

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Tror desværre, vi får en ordentligt røvfuld idag.
                    Frygter det samme. FCK vil være sindssygt opsatte, og vi har ikke fået spillet til at fungere.

                    Comment


                      #85
                      Jeg gætter på 1-1

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Frygter det samme. FCK vil være sindssygt opsatte, og vi har ikke fået spillet til at fungere.
                        Den omvendte logik kan jo ligeså godt gælde:
                        "VI vil være sindssygt opsatte, og FCK har ikke fået spillet til at fungere."

                        Hvorfor al den negativitet? Jeg ser da ikke noget vildt skræmmende ved FCK. Vi har fine chancer.

                        Comment


                          #87
                          Ser kun én opskrift i dag, og det er et hurtigt mål... FcK har så tit vist at de kommer med en trodsreaktion efter nedture, og det skal kvæles med det samme...

                          Så vælger jeg at tro på at den herrefight vi efterfølgende ligger for døren, tager modet fra FcK...

                          Er fristet til at sige at i skal holde øje med Skoubo i dag, men har ikke haft "the feeling" som de andre gange, så tør ikke lægge hovedet på blokken...

                          2-1 til os...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Den omvendte logik kan jo ligeså godt gælde:
                            "VI vil være sindssygt opsatte, og FCK har ikke fået spillet til at fungere."

                            Hvorfor al den negativitet? Jeg ser da ikke noget vildt skræmmende ved FCK. Vi har fine chancer.
                            argh det syntes jeg måske så lige er en kende overdrevet. Men fint du tror på det. Jeg har bare ikke set noget der på forhånd giver mig tro på andet end et nederlag. Vores spil har ikke hængt sammen og FCK skal ud og revanchere sig....

                            Men håbet....det lever.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Tror desværre, vi får en ordentligt røvfuld idag.
                              frygten er der vel altid, med det antal åbne muligheder vi giver væk i næsten alle kampe er vi nødsaget til at have en målmand der kan redde os for en del scoringer imod os. Vi SKAL simpelthen snart få lært at lukke modstanderen ned gennem en hel kamp samtidig med at vi selv får skabt en håndfuld og gerne flere chancer som vi effektivt kan udnytte.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #90
                                Selvfølgelig taber vi ikke idag...............solen skinner og følgende opstilling gøre enhver tvivl til skamme

                                JC

                                ER AMC KL JBL


                                RF Spelmann AS EL


                                MA MS

                                Comment

                                Working...
                                X