Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://www.bold.dk/nyt/OB-tvunget-til-rokader-mod-FCK

    Så vi må bare acceptere at det kun er når vi spiller mod mesterskabsaspiranter at vi går på banen for at vinde ..

    Skidt med Diarra .. JBL på pladsen så eller bliver det Ari med endnu en ny konstalation på midten ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Altså, jeg siger ikke at jeg ville juble over et mesterskab til Aalborg eller Aarhus... blot at jeg ville hade det mindre end hvis det var de andre... ,o)

      Aalborg HAR da i øvrigt hentet temmelig mange penge på mesterskaber og CL i nyere tid, uden at det har skabt andet end en mageløs gæld.. .så jeg er ikke så bekymret...

      Mvh

      MaxHH
      Enig .. AAB har heller ikke formået at bruge pengene fornuftigt men brugt dem på ejendomme, sportsklubber, håndbold og andet fis ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/OB-tvunget-til-rokader-mod-FCK

        Så vi må bare acceptere at det kun er når vi spiller mod mesterskabsaspiranter at vi går på banen for at vinde ..

        Skidt med Diarra .. JBL på pladsen så eller bliver det Ari med endnu en ny konstalation på midten ...
        Hm... enten Jacob Barrett for løverne eller ny midtbane; stemmer for Barrett på VB og Ari/Azer bagved Spelmann på 3-mands midt. Jeg kan ikke forestille mig, at Bodul får chancen igen.

        Comment


          #49
          Bashkim er åbentbart ikke klar endnu

          Comment


            #50
            Lure sgu lidt på en slags 4-6-0. Eller en kontrabaseret 4-3-3 om man vil:

            JC
            ER - AMC - KL - JBL
            COB - MS - AS
            RF - MA - EL

            Tror ikke vi komme til at være spilstyrende, så vil godt se direkte omstillinger, hvor RF, MA og EL kommer til at løbe med deres lidt tunge forsvar. Noget siger mig, at Mos kan drille Mellberg i morgen.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
              Bashkim er åbentbart ikke klar endnu
              heller ingen grund til at smide ham for tidligt for løverne(no pun intended) han har siddet ude længe - så ser hellere at de tager sig god tid med ham. Også så vi kan bruge ham i kampe hvor der vel er en mere realistisk mulighed for sejr.

              spændende hvordan Troels tackler situationen om vb nu diarra sidder ude. Ari derned svækker vores midtbane markant - JBL burde vel have chancen...men hvor stor er tiltroen til ham? eller kaster vi os ud i noget rod med COB på en back plads?...

              Comment


                #52
                Jeg vil gerne se denne opstilling.

                JC
                ER. AMC. KL. AS

                COB
                RF. JS. MS. EL

                MOS

                Comment


                  #53
                  Ari skal altså blive på den midtbane..
                  JBL skal bare kastes for løverne. Vi skal se hvad han kan..

                  Comment


                    #54
                    Ok det kan jeg godt være med på.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ari skal altså blive på den midtbane..
                      JBL skal bare kastes for løverne. Vi skal se hvad han kan..
                      Hvis ikke J.B.L bruges i morgen vil det kun udstille vores forfejlede indkøbspolitik yderligere .
                      Det er ved flere lejligheder blevet tydeligt bevist at hvis Ari fjernes fra midtbanen kommer det til at sejle slemt og modstanderne spiller sig igennem efter behag på trods af et hobetal af midtbanespillere i truppen.

                      Comment


                        #56
                        Der er vist bred enighed om at Ari skal blive på midt og Skoubo skal starte på bænken.
                        Så er det vel lidt 50-50 om folk er til JS eller COB.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Der er vist bred enighed om at Ari skal blive på midt og Skoubo skal starte på bænken.
                          Så er det vel lidt 50-50 om folk er til JS eller COB.

                          MvT
                          Vi må se om TB er enig. Jeg foretrækker at COB i morgen tror jeg.
                          Uden dog at kende deres form

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                            Hvis ikke J.B.L bruges i morgen vil det kun udstille vores forfejlede indkøbspolitik yderligere .
                            Det er ved flere lejligheder blevet tydeligt bevist at hvis Ari fjernes fra midtbanen kommer det til at sejle slemt og modstanderne spiller sig igennem efter behag på trods af et hobetal af midtbanespillere i truppen.
                            Enig*2

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ari skal altså blive på den midtbane..
                              JBL skal bare kastes for løverne. Vi skal se hvad han kan..
                              COB kommer til at spille højre back og så skubber TB Ruud over på venstre back .. for kontinuitetens skyld ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Håber vi beholder Ari på midten, det skal vi simpelthen, men med MD ude, frygter jeg godt nok at Troels gør i nælderne og fjerner Ari fra midten, for at lade Azer/COB og Spelmann tage den.

                                Bliver Ari på midten, er det oplagt med JBL, men frygter man at JBL og Emil bliver for offensivt sammen, hvad så med Høegh på VB ?

                                Comment

                                Working...
                                X