Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Rijkaard
    replied
    Selv de Pro FCM kommentatorer forstår ikke Kens måde at ‘satse’ på👍👍👍

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er ikke enig i, at Hobro-kampen var den bedste under KN. Det var en jævn fin kamp mod et skrækkeligt Hobro-hold. Det manglende fremskridt ser jeg ved, at vi har de samme udfordringer som for 1 år siden - de er bare blevet endnu klarere. Når vi klarer os pointmæssigt nogenlunde skyldes det at vi er overgået til at spille mere sikkert. Vi flytter bolden rundt i evigheder i egne kæder. Der er ingen tegn på, at det forandrer sig.

    Jeg er helt med på, at det kan ændre sig fuldstændig med tre fantastiske indkøb, men jeg kan ikke se det er på vej.
    Fair nok - jeg så bare OB spille de skarpeste trekanter under KN overhovedet, som splittede Hobro fuldstændig ad i perioder.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?
    Vi har kun i meget små øjeblikke spillet til top 6. Gyte har givet os points

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Godt kommet ud af Myse...

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    FCM burde have været foran 6-0 efter første halvleg. Men jeg må sige at OB sagtens kunne have scoret 3 i anden, hvis vi havde været lige så skarpe som dem. Men det er jo den gigantiske forskel på de to hold. OB er simpelthen for svare i afslutningerne for at ligge i top 3.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?
    Jeg er ikke enig i, at Hobro-kampen var den bedste under KN. Det var en jævn fin kamp mod et skrækkeligt Hobro-hold. Det manglende fremskridt ser jeg ved, at vi har de samme udfordringer som for 1 år siden - de er bare blevet endnu klarere. Når vi klarer os pointmæssigt nogenlunde skyldes det at vi er overgået til at spille mere sikkert. Vi flytter bolden rundt i evigheder i egne kæder. Der er ingen tegn på, at det forandrer sig.

    Jeg er helt med på, at det kan ændre sig fuldstændig med tre fantastiske indkøb, men jeg kan ikke se det er på vej.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

    MvH ChrisOB
    Enig, fodbold er en herlig pause fra hverdagens rationalitet.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

    MvH ChrisOB
    Patetisk at du ikke vil lade din holdning være en holdning og ikke en uomtvistelig sandhed. Det er ødelæggende for al debat.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg tror du glemt at læse havd jeg skrev. Jeg tror han springer op i forventning om st ramme ind i Kian Hansen. Det er helt normalt, og ville ske hvis ikke Kian Hansen drejer meget hurtigt rundt om sig selv i modsat retning.
    Jeg syntes stadig det ligner at han jagter det røde kort fremfor at jagte chancen

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Stærkt OB-pres!

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nej. Det er sådan det fungerer i dit hoved.
    Nej det er sådan det fungerer i millionvis af fodboldfans verden over. Patetisk, at du aldrig kan acceptere det.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er enig i folk ofte overreagerer i afmagt, men jeg forstår godt afmagten. Og jeg mener reelt at vi står uden fremgang efter 2,5 sæson med Kent.
    Det er jeg så ikke enig i - sidste sæson var vi spillemæssigt og pointmæssigt langt fra top 6. I år vil man ikke kunne sige, at det er fuldstændig ufortjent at OB kommer i top 6. Endvidere spiller vi en super-kamp mod Hobro - bedste kamp under KN - hvorfor kommer den nu ikke for 1 år siden?

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Så er vi gået helt i stå det sidste kvarter, selvom FCM ikke er kommet op i tempo. Manglende tempo, løb og pres.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    CN ind - JJ ud

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Suk, det var så den kamp

    Leave a comment:

Working...
X