Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Delvist enig.
    Jønne spillede mere end dårligt. Men det var han ikke ene om. Greve var dårligere spillende end Jønne i 1. halvleg.

    Joao lidt som forventet, han spiller ikke meget, og vil være overraskende, hvis han mod FCM skulle brænde en superkamp af. Men han må da gerne :-)

    OB bliver ikke et bedre hold ved at komme af med Jønne. Jeg så gerne at vi forlængede (dog til en lavere løn). Og så skal vi have en der er bedre endnu, så der kommer noget konkurrence. Og han har vist at han kan modsat mange af de andre spillere vi har.
    Du får ikke både Jønne til en lavere løn, og så en der er bedre. Jeg er overbevist om, at vi bliver et bedre hold uden Jønne.
    Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jønne blev udskiftet i pausen (ca. 45 minutter for sent). Han er alibi spiller nr. 1, og sjældent lykkedes hans 1-2 spil. Ofte ender det med at vi taber bolden, og Jønne ankommer som forsvars spiller lang tid efter første bølge er færdig. Han spiller 3 gode kampe om året, og i går var langt fra en af dem. Det var som det plejer med ham, så det var en af de 33 dårlige han spiller på en sæson. Vores portogieske ven, var heller ikke nogen oplevelse. Han bringer intet offensivt, men har af og til udmærkede defensive indgreb. Begge spillere bør finde nye græsgange - det vil styrke holde at slippe af med dem.
    Delvist enig.
    Jønne spillede mere end dårligt. Men det var han ikke ene om. Greve var dårligere spillende end Jønne i 1. halvleg.

    Joao lidt som forventet, han spiller ikke meget, og vil være overraskende, hvis han mod FCM skulle brænde en superkamp af. Men han må da gerne :-)

    OB bliver ikke et bedre hold ved at komme af med Jønne. Jeg så gerne at vi forlængede (dog til en lavere løn). Og så skal vi have en der er bedre endnu, så der kommer noget konkurrence. Og han har vist at han kan modsat mange af de andre spillere vi har.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Jeg troede det var et overstået kapitel fra OB fans side, men der er åbenbart nogle få idioter og tåber tilbage. Det er en skændsel og de er ikke velkomne i OB regi.
    De skal findes og straffes med karentæne fra alle OB kampe, for altid. Vi skal ikke tolerere disse voldspsykopater..

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Bemærk min seneste kommentar i denne tråd, som jeg skrev med 5 minutter tilbage af kampen, hvor jeg spørger om andre bemærkede en udflugt af OB fans som spurtede ud af udebaneafsnittet med fem minutter igen.. Det så meget mærkeligt ud, de var alle sortklædte og nogle havde huer på, så det så en anelse suspekt ud.. Det bemærkede ingen umiddelbart, men nu ved jeg hvorfor.
    Jeg bemærkede godt det samme der omkring det 91. minut, det så nærmest koordineret ud. Om begge "parter" var lige gode eller ej, så lad os for guds skyld blive fri for det igen, der har umiddelbart været en glimrende selvjustits længe.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Begge dele er lige hjernedødt.

    MvH ChrisOB
    100 % enig.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Hvilken historie sælger bedst?

    1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
    2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

    You pick.
    Begge dele er lige hjernedødt.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    MEGET kedeligt efterspil. Det er simpelthen himmelråbende idiotisk det der!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mandagskampen
    Hvilken historie sælger bedst?

    1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
    2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

    You pick.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    MEGET kedeligt efterspil. Det er simpelthen himmelråbende idiotisk det der!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mandagskampen
    Bemærk min seneste kommentar i denne tråd, som jeg skrev med 5 minutter tilbage af kampen, hvor jeg spørger om andre bemærkede en udflugt af OB fans som spurtede ud af udebaneafsnittet med fem minutter igen.. Det så meget mærkeligt ud, de var alle sortklædte og nogle havde huer på, så det så en anelse suspekt ud.. Det bemærkede ingen umiddelbart, men nu ved jeg hvorfor.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    MEGET kedeligt efterspil. Det er simpelthen himmelråbende idiotisk det der!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mandagskampen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Magtede ikke helt at læse alt det her igennem :(

    Men hvordan spillede Jønne og joao, eller hvad han nu hedder?

    Jeg mener personligt vi er tyndt tyndt tyndt besat på alle pladser.

    Hvis Jønne er første valg
    Hvis Jaoa er andet valg

    Jeg er bange :(
    Jønne blev udskiftet i pausen (ca. 45 minutter for sent). Han er alibi spiller nr. 1, og sjældent lykkedes hans 1-2 spil. Ofte ender det med at vi taber bolden, og Jønne ankommer som forsvars spiller lang tid efter første bølge er færdig. Han spiller 3 gode kampe om året, og i går var langt fra en af dem. Det var som det plejer med ham, så det var en af de 33 dårlige han spiller på en sæson. Vores portogieske ven, var heller ikke nogen oplevelse. Han bringer intet offensivt, men har af og til udmærkede defensive indgreb. Begge spillere bør finde nye græsgange - det vil styrke holde at slippe af med dem.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Magtede ikke helt at læse alt det her igennem :(

    Men hvordan spillede Jønne og joao, eller hvad han nu hedder?

    Jeg mener personligt vi er tyndt tyndt tyndt besat på alle pladser.

    Hvis Jønne er første valg
    Hvis Jaoa er andet valg

    Jeg er bange :(

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Hold da kæft en underlig kamp. Fra at blive spillet ud af banen, så har vi dem fuldstændig nede i sækken de første ca. 30 min af 2. Halveg. 1 mål 2 friløbere 2 gode afslutninger, der ikke skulle have ændret sig meget og et par giftige dødbolde. Det havde været for godt til at være sandt at få udlignet, men ser vi isoleret på 2. halveg havde det jo ikke været ude i hampen at score 3 mål. Tror vi havde fået 25 spændende minutter, hvis enten ak eller helenius havde scoret på deres store muligheder. Desværre sker det ikke og så dør kampen ud, som minutterne går.
    Alt det negative gider jeg ikke bruge tid på, for det er i bund og grund en forkert taktik imod et bedre hold, som rider videre på bølgen ved at Poulsen bare banker et frille vanvittigt i kassen tidligt i kampen. Alt kører selvfølgelig for sådan et tophold!
    Til gengæld fedt at Helenius kommer ind og viser sig lidt frem. Han viser vel for første gang lidt løbevillighed og sammen med Joan som også spiller flot, så får de respekt, fordi vi pludselig har lidt pondus, da vi tvinger den i 3 mod 3 situationer, hvor de ikke kan satse og derfor giver os plads højt på banen, hvor deres backer ikke hjælper meget til. Izu kommer også ind og sætter mere tempo i spillet. Bevares vi rammer jo fcm, der tager for let på det, men jeg synes det er god moral at gå ud og faktisk presse sig frem til chancer nok til på en super dag at få udlignet, for det kræver altså lidt efter en halveg hvor vi blev røvpulet til den store guldmedalje
    Kan ikke sammenfattes meget bedre i min optik!

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Desværre var FCM lige så overlegne som man kunne frygte i 1.halvleg, hvor vi ikke satte mange ben rigtigt og intet ramte. I 2.halvleg gik de ned i tempo og intensitet, men vi blev ikke farlige nok, og vi tabte til et klart bedre hold set over 90 min. Mand, hvor man savner at se nogle af vores offensivspillere ramme en stime, hvor de hugger alt ind. Det ville gøre en helt enorm forskel. Vi hænger lige fast i top6 med neglene, og det er lidt vildt, når man tænker på, hvor relativt svært vi har ved at være virkeligt farlige.
    De blev ekstra overlegne, fordi Kent ikke ramte den rigtige taktik, hvilket han også selv erkender.

    Hvis man skal have en chance mod så godt et hold som Midtjylland, så skal man være skarp - og uheldigvis var vi det ikke, hverken på bænken fra start eller på banen i de første 25 minutter af 2. Halvleg, hvor vi faktisk havde muligheden for at vende kampen 180 grader.

    Vi endte jo faktisk med at få noget ud af det, og det synes jeg godt vi kan glæde os over. Og ærgre os over at der blev ramt forkert i 1. Halvleg så et overlegent hold fik lov til at være ekstra overlegen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Desværre var FCM lige så overlegne som man kunne frygte i 1.halvleg, hvor vi ikke satte mange ben rigtigt og intet ramte. I 2.halvleg gik de ned i tempo og intensitet, men vi blev ikke farlige nok, og vi tabte til et klart bedre hold set over 90 min. Mand, hvor man savner at se nogle af vores offensivspillere ramme en stime, hvor de hugger alt ind. Det ville gøre en helt enorm forskel. Vi hænger lige fast i top6 med neglene, og det er lidt vildt, når man tænker på, hvor relativt svært vi har ved at være virkeligt farlige.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Så at problemstillingen ikke er løst, og at holdet dermed ikke mentalt/taktisk og kvalitetsmæssigt har rykket sig er lige meget?
    Ja, det er ligemeget i forhold til sammenligningen med de andre top 6-hold, for din pointe var at man ikke er god nok til top 6, hvis man ikke har været bagud og er kommet tilbage. Så må det vel være relevant at kigge på den her sæson og de hold der nu er i top 6.

    Leave a comment:

Working...
X