Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes nu de fleste farlige boldtab kommer fra ham med JJ lige efter.. Det sammenholdt med ingen mål og en svag defensiv præstation overall vil det være åndssvagt at forlænge
    At forlænge med Jønne er ca. lige så klogt som at tage til Nord Korea og brænde et billede af Kim af.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3210903
    KEP om taktikken. Kan nogen give en referat?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg synes, Jønne er tilbage på samme niveau som sidste efterår, som også var aldeles uacceptabelt. Igen ved man bare, at der intet overraskende eller farligt kommer fra den mand. Altid et træk ind i banen og så aflevere. Forsvarsmæssigt er det helt til rotterne. Det er deprimerende at se på. Jeg ville ikke fatte en lyd, hvis vi forlængede med ham. Det ville være fuldstændig uambitiøst. Hvis jeg skal tvinge mig selv til at sige noget positivt, så må det være, at han er rigtig god til at holde fast i bolden under sine dribleture, modstanderne kan sjældent pille den fra ham.
    Syntes nu de fleste farlige boldtab kommer fra ham med JJ lige efter.. Det sammenholdt med ingen mål og en svag defensiv præstation overall vil det være åndssvagt at forlænge

    Leave a comment:


  • bengaard
    replied
    Jeg synes, Jønne er tilbage på samme niveau som sidste efterår, som også var aldeles uacceptabelt. Igen ved man bare, at der intet overraskende eller farligt kommer fra den mand. Altid et træk ind i banen og så aflevere. Forsvarsmæssigt er det helt til rotterne. Det er deprimerende at se på. Jeg ville ikke fatte en lyd, hvis vi forlængede med ham. Det ville være fuldstændig uambitiøst. Hvis jeg skal tvinge mig selv til at sige noget positivt, så må det være, at han er rigtig god til at holde fast i bolden under sine dribleture, modstanderne kan sjældent pille den fra ham.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så hellere beholde Joan. Snakkede dog med en fra VB i mandags som sagde at Joan er rastløs og altid på vej videre til nye eventyr. Så uden han kendte noget til Joan og OB`s situation idag var det hans gæt at han vil videre..

    Og så måtte jeg gerne sige at ham angriberen Dom de har koster tættere på 2 mill € end kr så vi behøvede ikke at drømme om ham. Hans gæt var at han blev solgt til Kina eller lign på et tidspunkt
    Jeg har en kammerat, der er godt inde i Vejle, som har sagt præcis det samme. Han var ikke så ked af at miste Joan faktisk, for det var ligesom om efter, at han var slået igennem, så stagnerede/dalede niveauet, hvad der blev tolket som lidt manglende motivation.

    Det svære med både Jønne og Joan er, at vi har set, at der er (meget) mere i dem, men tror vi på, at det for alvor kan forløses i OB igen? Jeg har i hvert fald min tvivl (også selvom jeg ikke ser helt så sort på Jønne, som en del andre).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det aller største problem med Jønne er vel at han formodentlig er så dyr i løn at vi ikke får “value for money”.. Ikke i nærheden

    Ville ikke falde grænde i søvn den dag hvis han forlængede men første tanke ville helt sikkert være at der burde kunne fåes meget bedre til de samme penge..
    Så hellere beholde Joan. Snakkede dog med en fra VB i mandags som sagde at Joan er rastløs og altid på vej videre til nye eventyr. Så uden han kendte noget til Joan og OB`s situation idag var det hans gæt at han vil videre..

    Og så måtte jeg gerne sige at ham angriberen Dom de har koster tættere på 2 mill € end kr så vi behøvede ikke at drømme om ham. Hans gæt var at han blev solgt til Kina eller lign på et tidspunkt

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Er einig at Greve ofte skylder slutproduktet men det er det eneste hvor jeg ser ham kun på øjenhøjde med Jønsson i denne sæson. På alle andre parametre som
    - indsats/udstråling
    - udfordring/1 mod 1
    - tempo
    - kreativitet
    - at tage initiativen
    - at skabe plads for medspillere og sætte de i en god position
    Synes ham er tydeligt foran svenskeren i denne sæson og skaber langt mere problemer for modstandere end Jønne gør.
    Jønnes udstråling har alle, og vil alle dage være elendig, her er jeg helt enig. Det er sådan han er, og jeg har ingen forventning om at det ændrer sig. Og det gær også at han blive dømt hårdere end han nogle gange fortjener. Bla fordi man tror at han ikke levere en indsats, men her siger de tal jeg kan finde noget andet.
    Jønne skaber mindst lige så meget plads for andre som Greve. Er heller ikke enig mht initiativ. Mange af de bolde/plads eksempelvis backs får kommer fra Jønne. Skal han levere mere, ja 😊

    Mit problem med Greve er nok manglende tro på ham, som sikkert også forplumrer billedet af ham. Han kan tage al det initiativ i verden, men han har ikke evnerne til at levere. Håber han modbeviser mig 😊 Problemet er nemlig at der pt. ikke er nogen alternativer til de to i truppen (ser bort fra Julius, da det ikke vil være fair at smide det ansvar over på ham, endnu 😃)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Enig, skal vise det han gjorde i foråret, stabilt. Så er han pengene værd. Men han har ikke leveret stabilt, og vil han blive, er det til en lavere løn.

    Hvis OB vil videre, så SKAL vi kunne have flere Jønne (profiler som leverer) og færre Thrane og Nana W. Mere konkurrence, og ja, det koster flere penge 💸💸💸💸

    Jeg kan ikke se hvorfor Greve er langt foran Jønne. Han er en dårligere spillere, og har ikke bevist det store endnu. Greve har ikke vist at han kan levere slutproduktet.
    Han adskiller sig egentlig ikke fra Jønne i denne sæson. Han har fået ca. 50% mere spille tid, da Jønne bla var skadet i starten af sæsonen, men det er blevet til to assist mod en fra Jønne.
    Så vidt jeg lige kan se så løber Greve mere per kamp. Men ser man per minut, så løber Jønne mest. Greve minder mig nogle gange om Desler, når han kommer tæt på mål bliver det panisk og tilfældigt.
    Er einig at Greve ofte skylder slutproduktet men det er det eneste hvor jeg ser ham kun på øjenhøjde med Jønsson i denne sæson. På alle andre parametre som
    - indsats/udstråling
    - udfordring/1 mod 1
    - tempo
    - kreativitet
    - at tage initiativen
    - at skabe plads for medspillere og sætte de i en god position
    Synes ham er tydeligt foran svenskeren i denne sæson og skaber langt mere problemer for modstandere end Jønne gør.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Absolut einig. Og selv om Greve spillede en dærlig kamp i går så står ham laaaangt foran Jønsson allerede nu. Ham er ikke bare "kun fremtid" men viste allerede i denne sæson at ham er vigtigt og kan gøre holdet bedre. Det kan jeg ikke sige om Jønsson.
    Enig, skal vise det han gjorde i foråret, stabilt. Så er han pengene værd. Men han har ikke leveret stabilt, og vil han blive, er det til en lavere løn.

    Hvis OB vil videre, så SKAL vi kunne have flere Jønne (profiler som leverer) og færre Thrane og Nana W. Mere konkurrence, og ja, det koster flere penge 💸💸💸💸

    Jeg kan ikke se hvorfor Greve er langt foran Jønne. Han er en dårligere spillere, og har ikke bevist det store endnu. Greve har ikke vist at han kan levere slutproduktet.
    Han adskiller sig egentlig ikke fra Jønne i denne sæson. Han har fået ca. 50% mere spille tid, da Jønne bla var skadet i starten af sæsonen, men det er blevet til to assist mod en fra Jønne.
    Så vidt jeg lige kan se så løber Greve mere per kamp. Men ser man per minut, så løber Jønne mest. Greve minder mig nogle gange om Desler, når han kommer tæt på mål bliver det panisk og tilfældigt.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Hvilken historie sælger bedst?

    1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
    2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

    You pick.
    Slås dog et andet sted, ude på en øde ø fx. De kan tage banderne og rockerne med.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Kontrollørerne havde helt sikkert en aftale om at der skulle kastes borde efter dem.

    Aftalt slagsmål, lige midt i en masse mennesker som intet har med det at gøre. Stærkt. Hvor er det bare så sejt.

    Hjerne på niveau med jordskokker.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Hvilken historie sælger bedst?

    1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
    2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

    You pick.
    Flyt det ud i en skov ...
    Et arrangeret slagsmål med 0 tilskadekomne? :D.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Hvilken historie sælger bedst?

    1. Vrede OB fans angriber umotiveret børn og ældre ude foran FCM tribunen efter de har tabt.
    2. Et aftalt slagsmål fandt sted ude foran FCM tribunen, hvor der var lige mange involveret fra begge klubber.

    You pick.
    Det er fantastisk at høre vores fans udebane igen og igen synger og skaber stemningen bedre end modstanders fans gør det. Er stolte at stå for en klub som støtter holdet/klubben bedre end hjemmepublikum gør det for deres hold.
    Men sådan et lort ødelægger det, gør mig vred og jeg skammer mig over det.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Du får ikke både Jønne til en lavere løn, og så en der er bedre. Jeg er overbevist om, at vi bliver et bedre hold uden Jønne.
    Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene.
    Absolut einig. Og selv om Greve spillede en dærlig kamp i går så står ham laaaangt foran Jønsson allerede nu. Ham er ikke bare "kun fremtid" men viste allerede i denne sæson at ham er vigtigt og kan gøre holdet bedre. Det kan jeg ikke sige om Jønsson.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Du får ikke både Jønne til en lavere løn, og så en der er bedre. Jeg er overbevist om, at vi bliver et bedre hold uden Jønne.
    Jeg kan acceptere at Greve har udfald, han er stadig en ung spiller som ofte leverer gode præstationer. Jønne burde være en af de bærende spillere på holdet qua alder og rutine, men er det ikke. Der er for langt imellem snapsene.
    Enig

    Leave a comment:

Working...
X