Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Nu er det jo også kun i den her sæson, at vi er begyndt at kandidere til top 6, så hvad vi gjorde sidste år, synes jeg egentlig ikke er relevant.
    Så at problemstillingen ikke er løst, og at holdet dermed ikke mentalt/taktisk og kvalitetsmæssigt har rykket sig er lige meget?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Hold da kæft en underlig kamp. Fra at blive spillet ud af banen, så har vi dem fuldstændig nede i sækken de første ca. 30 min af 2. Halveg. 1 mål 2 friløbere 2 gode afslutninger, der ikke skulle have ændret sig meget og et par giftige dødbolde. Det havde været for godt til at være sandt at få udlignet, men ser vi isoleret på 2. halveg havde det jo ikke været ude i hampen at score 3 mål. Tror vi havde fået 25 spændende minutter, hvis enten ak eller helenius havde scoret på deres store muligheder. Desværre sker det ikke og så dør kampen ud, som minutterne går.
    Alt det negative gider jeg ikke bruge tid på, for det er i bund og grund en forkert taktik imod et bedre hold, som rider videre på bølgen ved at Poulsen bare banker et frille vanvittigt i kassen tidligt i kampen. Alt kører selvfølgelig for sådan et tophold!
    Til gengæld fedt at Helenius kommer ind og viser sig lidt frem. Han viser vel for første gang lidt løbevillighed og sammen med Joan som også spiller flot, så får de respekt, fordi vi pludselig har lidt pondus, da vi tvinger den i 3 mod 3 situationer, hvor de ikke kan satse og derfor giver os plads højt på banen, hvor deres backer ikke hjælper meget til. Izu kommer også ind og sætter mere tempo i spillet. Bevares vi rammer jo fcm, der tager for let på det, men jeg synes det er god moral at gå ud og faktisk presse sig frem til chancer nok til på en super dag at få udlignet, for det kræver altså lidt efter en halveg hvor vi blev røvpulet til den store guldmedalje

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Der må jeg være svar skyldig, men tvivler på at det er over 1,5 år siden at de nuværende top 6 hold har gjort det.

    Hvis vi kommer bagud er der max 1 point i vente, og det er et kæmpe problem.
    Nu er det jo også kun i den her sæson, at vi er begyndt at kandidere til top 6, så hvad vi gjorde sidste år, synes jeg egentlig ikke er relevant.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Enig, Greve leverer intet slutprodukt 😊

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jo - vi viste vi kunne udfordre dem. De første 25 minutter af 2. Halvleg er noget af det mest opløftende jeg har set i denne sæson.

    Det giver håb om at vi måske kan nærme os point i en fremtidig matching.

    Det er i den grad værd at tage med.

    Bortset fra at træneren ikke ramte taktik og opstilling fra start.

    MvH ChrisOB
    Det har du selvfølgelig ret i, men jeg havde nu også forventet at vi kunne gøre det i perioder/en periode, men jo, det er da værd at tage med... men jeg synes nu overordnet set, så det jeg sidder med her efter kampen, det er det billede at vi undgik den totale nedsabling som var i gang.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi blev splittet i første og kunne have være nede med 5-0. Spørgsmålet er om FCM gad i 2. Halvleg, eller om vi bare var bedre. Sikkert en kombination, og så var Helenius sulten for første gang i lang tid.
    Det var helt sikkert en kombination. Ligesom det var en kombination af Midtjylland var fremragende i 1. Halvleg og at vi også gav dem lov med alt for mange basale fejl.

    Jeg har ikke set noget hold de sidste 2 måneder ryste Midtjylland så meget, som vi gjorde i de første 25 af 2. Halvleg. Hvilket viser at fodbold også handler om at udfordre modstanderens selvtillid.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Vi blev splittet i første og kunne have være nede med 5-0. Spørgsmålet er om FCM gad i 2. Halvleg, eller om vi bare var bedre. Sikkert en kombination, og så var Helenius sulten for første gang i lang tid.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fuldstændigt overmatchet i 1. halvleg og en rigtig ordentlig 2. halvleg.
    Synes at være bagud med 3 efter 45 minutter går til Kent. Startopstillingen og taktiske dispositioner ham valgte kostede (igen).
    Izunna dirigerede vores spil rigtig god i 2. halvleg, vi var kompakt på midtbanen og kunne rigtig god holde med FCM selv når man tager i betragtning at de tog lidt tempo ud med 3 mål foran.
    Hvorfor igen og igen Jønsson på banen??? Det er bare så uforståeligt og skuffende og koster igen og igen.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvor mange hold i top 6 har været bagud i denne sæson og vundet? Og hvor mange har været bagud med 3 på udebane mod FCM og vundet?
    Der må jeg være svar skyldig, men tvivler på at det er over 1,5 år siden at de nuværende top 6 hold har gjort det.

    Hvis vi kommer bagud er der max 1 point i vente, og det er et kæmpe problem.
    Last edited by Jacob97; 04-12-2017, 21:08.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at jønne er tilbage i den dejlige 4-4-2 til næste kamp?
    Jo nok. Men man har lov at håbe. Silkeborg er ligaens ringeste udehold.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    FCM havde kun en boldbesidelse 41% .... men vi triller jo bare bolden rundt så bliver sjældent farlige.
    Det er nu ikke helt rigtigt. Vi skaber 3-4 pæne muligheder mod FCM på én halvleg. Det er vist mere end man kan forvente og væsentligt mere end vi tidligere har skabt i mange andre kampe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jo - vi viste vi kunne udfordre dem. De første 25 minutter af 2. Halvleg er noget af det mest opløftende jeg har set i denne sæson.

    Det giver håb om at vi måske kan nærme os point i en fremtidig matching.

    Det er i den grad værd at tage med.

    Bortset fra at træneren ikke ramte taktik og opstilling fra start.

    MvH ChrisOB
    Mon ikke at jønne er tilbage i den dejlige 4-4-2 til næste kamp?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    FCM havde kun en boldbesidelse 41% .... men vi triller jo bare bolden rundt så bliver sjældent farlige.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det lykkedes at undgå det store nederlag, som jeg tror vi alle frygtede efter 3-0...

    ... forfærdelig meget mere er der vel ikke at sige.
    Jo - vi viste vi kunne udfordre dem. De første 25 minutter af 2. Halvleg er noget af det mest opløftende jeg har set i denne sæson.

    Det giver håb om at vi måske kan nærme os point i en fremtidig matching.

    Det er i den grad værd at tage med.

    Bortset fra at træneren ikke ramte taktik og opstilling fra start.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Er det top 6 værdigt ikke at kunne vinde en kamp efter at være kommet bagud?
    Hvor mange hold i top 6 har været bagud i denne sæson og vundet? Og hvor mange har været bagud med 3 på udebane mod FCM og vundet?

    Leave a comment:

Working...
X