Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM - OB (04-12-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg har i flere andre tråde haft fokus på de sidste fem kampe - efter AaB-kampen, fordi de netop var en mulighed for at komme afgørende fri i top 6.
    Det var såmænd heller ikke fordi jeg stiller mig kritisk over for dit indlæg.
    Jeg synes blot det er interessant, hvor meget ens synsvinkel kan ændre på indtrykket.
    Efter nederlag mod Sønderjyske og uafgjort mod Hobro, syntes jeg umiddelbart det hele var noget lort - men så kom jeg til at tænke på, at de sidste 6 kampe havde givet 3 sejre, to uafgjorte og et nederlag......og så så verden lige pludseligt meget lysere ud😀

    Comment


      #32
      Gryte er kampens vigtigste spiller og den eneste, der giver mig håb.

      Vi må håbe at FCM er så sikre på de tre point, at de slapper lidt af, at Kent kan overraske med taktik, at langt de fleste præsterer maksimalt og at væsentlige FCM-spillere er gået på mental juleferie - for så er der mulighed for point.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        OB har tabt de sidste 5 kampe mod FCM med samlet 9-0 - point i dag vil være et mirakel - FCM skal hænge i i mesterskabskampen - og det vil de gøre alt for - er jeg overbevist om.

        1.40 på FCM er desværre et fint odds i mine øjne :o(

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Gryte er kampens vigtigste spiller og den eneste, der giver mig håb.

          Vi må håbe at FCM er så sikre på de tre point, at de slapper lidt af, at Kent kan overraske med taktik, at langt de fleste præsterer maksimalt og at væsentlige FCM-spillere er gået på mental juleferie - for så er der mulighed for point.
          Ellers skal de være presset af at det er en must-win kamp for dem. Selvom FCM får rigtig mange point, så skal man være mentalt stærk for hele tiden at holde dampen oppe, når nu man bare ikke kan komme tættere på bøf. Indtil videre klarer de den begge to, men jeg tror at mesterskabet bliver afgjort på hvem af de to hold som klarer det psykiske pres i at skulle vinde hver kamp. Der er i hvert fald ingen tvivl om at FCM skal være under niveau for at vi kan være med, men det kan de også sagtens være. De spiller en tæt uinspireret kamp imod Helsingør på hjemmebane og imod Aab var de bestemt heller ikke overlegne. Før det spiller de 2-2 i lyngby. Det er jo ikke 3 kampe, hvor de viser decideret skræmmende styrke. Imod AGF var de ganske vidst overlegne, men det var vi også imod Hobro, så har man ja-hatten på, så kan man da godt håbe lidt. Fcm er klart bedre end os, men ikke på mindre gode dage

          Comment


            #35
            Samme opstilling, blot med Pereira på VB.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Gryte er kampens vigtigste spiller og den eneste, der giver mig håb.

              Vi må håbe at FCM er så sikre på de tre point, at de slapper lidt af, at Kent kan overraske med taktik, at langt de fleste præsterer maksimalt og at væsentlige FCM-spillere er gået på mental juleferie - for så er der mulighed for point.
              Sidst stillede de med b-holdet og da der kom 2 fra a-kassen kæden ind, så var de 2 niveauer over os. Ok- bolden er rund og Gyte kan trylle, men et point er en sejr i mine øjne. Men ender nok med at mit blodtryk kommer ud af kontrol, når tændstikken endnu engang står og ser bold i forsvaret.

              Comment


                #37
                Mon PH træder sig over tærrerne? Må være underligt at tale om en klub man intet godt gjorde for ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Her kommer en foranalyse/forventning til kampen.

                  Endnu en gang vil Kents måde at spille på blive afgørende for kampens udfald, ligesom dødbolde kan blive afgørende.

                  1) Vil vi forsøge at vende med bolden centralt i midtbanen for at skabe overtal? Det vil betyde, at vi kommer i mange risikosituationer hvor der er stor risiko for at særligt JJT og Tverskov, men også vores smalle kanter, vil tabe bolden til et kontraivrigt FCM-hold, som skal løbe om kap med vores forsvar, der ikke er hurtige i vendingerne.

                  2) Mere sikkert vil det være at springe kæder over og spille bolden op i bagrummet, hvor risikoen, er mindre. Spørgsmålet er dog om AK og Joan vil vinde een eneste af de kampe. Det kan resultere i en kamp stort set uden afslutninger på mål fra os.

                  3) hvor mange offensive dødbolde vil vi være tvunget til at give FCM? Hvis det bliver mere end 3-4 stykker kan vi risikere, at blive helt overmatchet, som mod Horsens. Særligt når Helenius’ defensive hovedstødstyrke ikke er med.

                  Alle tre udfordringer, der betyder at FCM stort set er det hold vi vil have sværest ved at spille mod. Jeg synes det ligner en 3-0, men et heldigt mål, evne og mod til at holde i bolden og storspil fra Gryte kan forandre billedet. Det virker dog urealistisk.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Mon PH træder sig over tærrerne? Må være underligt at tale om en klub man intet godt gjorde for ...
                    Jeg har tit ledt efter udtryk i ansigtsfolderne når han taler om OB. Men jeg tror faktisk ikke han er klar over hvor katastrofal han var.

                    Comment


                      #40
                      Ps. Tim Sparv har måske skulle have 4 røde kort i de sidste 3 kampe mod OB. Er det samlet set blevet til 1 eller 2 gule kort?

                      Skulle han endelig få det fortjente røde kort kan det selvfølgelig også blive en game changer. Når han starter ude er det dog måske mindre sandsynligt.

                      Comment


                        #41
                        Hvordan kan de blive ved med Poul Hansen? Når så Graulund jo alligevel er tilstede så giv ham da os, han er jo i det mindste ærlig..

                        Comment


                          #42
                          Har egentlig store forventninger til kampen. Nok ikke så meget omkring resultatet, men jeg forventer vi levere en god indsats, og kan gå fra banen med rank ryg. Det er selvfølgelig på en svær baggrund, men vi har også en mulighed for at vi for alvor kan stemple ind som seriøs top-6 kandidat, og set over efterhånden ret mange år, så er dette jo en kæmpe kamp for os. Jeg forventer, eller det er måske nærmere forlanger, en god præstation af holdet i dag!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Forudsigelse: Joao kommer til at fucke det up :o(

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Her kommer en foranalyse/forventning til kampen.

                              Endnu en gang vil Kents måde at spille på blive afgørende for kampens udfald, ligesom dødbolde kan blive afgørende.

                              1) Vil vi forsøge at vende med bolden centralt i midtbanen for at skabe overtal? Det vil betyde, at vi kommer i mange risikosituationer hvor der er stor risiko for at særligt JJT og Tverskov, men også vores smalle kanter, vil tabe bolden til et kontraivrigt FCM-hold, som skal løbe om kap med vores forsvar, der ikke er hurtige i vendingerne.

                              2) Mere sikkert vil det være at springe kæder over og spille bolden op i bagrummet, hvor risikoen, er mindre. Spørgsmålet er dog om AK og Joan vil vinde een eneste af de kampe. Det kan resultere i en kamp stort set uden afslutninger på mål fra os.

                              3) hvor mange offensive dødbolde vil vi være tvunget til at give FCM? Hvis det bliver mere end 3-4 stykker kan vi risikere, at blive helt overmatchet, som mod Horsens. Særligt når Helenius’ defensive hovedstødstyrke ikke er med.

                              Alle tre udfordringer, der betyder at FCM stort set er det hold vi vil have sværest ved at spille mod. Jeg synes det ligner en 3-0, men et heldigt mål, evne og mod til at holde i bolden og storspil fra Gryte kan forandre billedet. Det virker dog urealistisk.
                              4) hvordan vil vores venstrekant med Pereira og Jönsson, der er langsom og dårlig placeringsmæssogt stå over for Duelund og Nissen?

                              Comment


                                #45
                                Så er der kamptråd
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X