Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCM - OB (04-12-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg har faktisk tænkt over, om Casper Nielsens bedste plads i virkeligheden kunne være på en back (højre forstås). Det giver jo umiddelbart ikke meget mening at teste af i OB, hvor vi allerede har Ryan og Desler, der er ganske kapable på den position, men umiddelbart synes jeg, at det er på højrebacken, at hans kompetencer ville komme mest til sin ret i vores spillestil (og hans mangler lidt mindre tydelige til tider).

    Nåh, det var lidt et sidespring, som ikke havde så meget med FCM kampen at gøre.
    For mig at se var CN’s bedste plads i EfB , man da han nu desværre er blevet købt er hans bedste plafs på bænken .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg tror Kent stædigt holder fast i sin 4-4-2, men det er i mine øjne også den optimale opstilling imod fcm når Barrett og Desler er ude. Det er viljen til at dø med støvlerne på og en magisk gryte der skal redde os point med hjem fra Herning. Joao der udmærket ved at hans dage i OB er talte, har ikke nok ikke evne men givetvis heller ikke den fornødne vilje til at være et aktiv i sådan en kamp her. CN vil give alt hvad han har, selvom han har spillet en forfærdelig sæson. Han har motoren til at opfylde opgaven, og vil på sine bedste dage godt kunne dække fint op overfor en ellers dygtig fcm-højreside. Offensivt bliver det nok bare noget lort, fordi han simpelthen rent teknisk ikke kan sætte sig igennem overfor så stærk en modstander som FCM.
      Omkring vores chancer så synes jeg også de er minimale, men jeg synes alligevel vi har muligheder for at score. AGF kom i seneste kamp faktisk en del frem og havde med mere præcision i de afgørende afleveringer have kommet til rigtig store muligheder. Deres offensiv går så meget på vandet for tiden, at det ind imellem lignede de ikke rigtig løb helhjertet hjem. Givetvis fordi de fornemmede at de kunne score imod en svag agf-defensiv efter behag, men det imponerede mig ikke den måde de stod imod når AGF i ny og næ sneg sig op på fcm's banehalvdel. Ellers er det jo nemt at sige, men svært at udføre, hvad der skal til. Minimér dødboldene, vær tæt på Jacob Poulsen, så han ikke kommer til indlæg og sørg for Sørloth ikke bliver retvendt. Derudover er de super stærke på omstillinger, hvor de gerne får den ud på en kant og slår indlæg på et forsvar i ubalance. Så har de Sørloth, Poul og nogengange Borring til at gøre det færdigt og det er de bare supergode til.
      Vi skal sørge for at være ekstremt disciplineret og holde fast på kuglen, så vi ikke bliver fanget i ubalance. Så er jeg sikker på vi får vores muligheder, men om vi kan gøre det er sgu langt mere tvivlsomt!!
      Det er vel ikke mere stædigt, end at han faktisk spillede en 3-5-2/5-4-1, da vi mødte FCM sidst. Det virkede til tider, men det gav også store problemer.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        FCM er fremragende for tiden og de er meget svære at dæmme op for. Ethvert point vi kan få med fra Herning er ren bonus, jeg forventer intet pointmæssigt af den kamp. Taber vi i Herning og vinder i Silkeborg er det i min verden en helt godkendt sæsonafslutning.
        Så vil vi i de sidste 5 kampe, der skulle give absolut minimum 9, gerne 10 point og hvor det ville være helt fantastisk med 12 have fået 7 point.

        Comment


          #19
          Det kunne ligne en 'gratis' kamp forstået på den måde, at ingen har realistiske forventninger om en sejr og ét point vil være kanon godt. Men alligevel er det ikke helt gratis, hvis man bliver fuldstændigt løbet over ende, så det er en prøve på, om der er fremskridt eller mere step på stedet. For mig handler det mest om, om vi kan true FCMs mål og skabe chancer. Jeg forventer et nederlag - simpelthen fordi de kommer med så meget mere power og kvalitet, end vi har. Men jeg håber på, at vi ikke kommer til at se helt forsvarsløse og tandløse ud.

          Comment


            #20
            I'm in, nixcha - mén det gør sgu lidt ondt at sige sådan, når man skal møde fårking FC Muh 😳

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              I'm in, nixcha - mén det gør sgu lidt ondt at sige sådan, når man skal møde fårking FC Muh 😳
              Helt enig; det er ikke nogen super konstatering. Men synes mest det handler om, hvor godt FCM er kørende pt. De er bare i den der 'FCK-zone', hvor de vinder og vinder fortjent, selv om de spiller en halvskidt kamp på 90%. Pisseirriterende

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Det er vel ikke mere stædigt, end at han faktisk spillede en 3-5-2/5-4-1, da vi mødte FCM sidst. Det virkede til tider, men det gav også store problemer.
                Nej og der er da også andre eksempler på at Kent har prøvet en 3-kæde bagved. Det er dog så vidt jeg husker, kun efter enten dårlige perioder, eller store udskiftninger i startopstillingen. Kampen efter en sejr tror jeg ikke at en tvungen ændring i forhold til en flot kamp vil ændre taktikken. Det kan dog ikke afvises at han prøver noget andet, fordi vi på det seneste har haft de problemer med FCM som resultaterne viser. Jeg tror dog bare det bliver med Joao ind i håb om vi rider videre på de fine takter fra sidste weekend.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Så vil vi i de sidste 5 kampe, der skulle give absolut minimum 9, gerne 10 point og hvor det ville være helt fantastisk med 12 have fået 7 point.
                  Ja, det kommer jo an på hvor mange kampe man anser som "sæsonafslutningen". Kigger man kun på de sidste 3 kampe, synes jeg 6 point her vil være godkendt.

                  Comment


                    #24
                    Bliver spændende at se, hvordan vi kommer til at stille an. Jeg forventer, at i hvert fald Thrane, CN, Joao og Helenius glider ind i startopstillingen, og holder folk som AK, Greve, Desler og Izunna ude af opstillingen.
                    Last edited by Sheed; 04-12-2017, 11:08.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Ja, det kommer jo an på hvor mange kampe man anser som "sæsonafslutningen". Kigger man kun på de sidste 3 kampe, synes jeg 6 point her vil være godkendt.
                      ...og kigger man på de sidste 10 kampe vil det i tilfælde af uafgjort og sejr have givet 19 point - hvilket vel også er godkendt. Sjovt som indtrykket ændre sig alt afhængig af hvorfra man kigger på det.

                      Comment


                        #26
                        Tror på en god chance for at vinde forventer vi spiller en fin kamp, og finder det spil frem som vi har haft i enkelte kampe i år. Kampen mod Hobro bør ikke være en enlig svale vi må fortsætte fremgangen. Det er et tophold alle forventer vi taber, men jeg tror på overraskelsen og et topmotiveret og godt spillene OB hold.

                        En dårlig kamp fra vores side, vil være en kæmpeskuffelse.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          ...og kigger man på de sidste 10 kampe vil det i tilfælde af uafgjort og sejr have givet 19 point - hvilket vel også er godkendt. Sjovt som indtrykket ændre sig alt afhængig af hvorfra man kigger på det.
                          Jeg har i flere andre tråde haft fokus på de sidste fem kampe - efter AaB-kampen, fordi de netop var en mulighed for at komme afgørende fri i top 6.

                          Comment


                            #28
                            Jeg ser 3 scenarier:

                            Vi får bøllebank á la AGF.
                            Vi får et hæderligt nederlag.
                            Vi vinder.

                            Der er ingen, der forventer noget af os, så jeg tror, det bliver enten/eller.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Mens vi venter på kampen, er det stadig muligt at deltage i dagens konkurrence.

                              http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

                              Comment


                                #30
                                Selv med et nederlag i dag, så er vi stort sikre på at bevare top 6-pladsen over vinteren med en sejr mod Silkeborg - det er vel i og for sig godkendt. Men som flere har nævnt, så venter der altså et svært forår med udekampe mod både BIF, FCN og FCK. Dog er der også “lette” hjemmekampe mod Helsingør, AGF og Lyngby. Hvis vi for sjov siger, at de førstnævnte kampe giver 0 point (tror ikke på point),
                                mens de andre giver 9 point, så har vi et pointsnit på 1,5 i de runder. Det matcher nogenlunde de 1,47 vi har nu (dog kun 1,38 med et nederlag i dag). Altså er sejre i de “lette” kampe afgørende hvis vi skal holde snittet, men vi har hidtil spillet alt for mange uafgjorte til, at jeg for alvor tør tro på det. Jokeren er sidste kamp mod Randers på udebane. Det er vanskeligt at sige noget om hvordan vi står til den tid, og egentlig også foråret generelt, som potentielt skal spilles uden vores stærkeste spiller.

                                Jeg er ret skeptisk.

                                Comment

                                Working...
                                X