Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
På rov
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvis JH forlænger med Kønne, så er han endnu mindre kompetente end jeg anser ham for. Så er vi ved at være der hvor vi lige så godt kan ansætte Amalie i stillingen.
Og så holder man jo kontinuiteten i live... Thrane bliver garanteret også
Comment
-
Selvom Gryte er vores klart bedste og vigtigste spiller pt. (Forstår ikke Tøfting ikke havde ham i top 5 over mvp I Superligaen) så synes jeg altså ideen med Lindegaard hjem og en pose penge er tillokkende. Både fordi manden er så OB, og (forhåbentlig) har et niveau og derudover må have en sindssyg erfaring at give videre til vores talentfulde u målmænd..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægI mit verdensbillede er de nævnte klubber også mindre end OB. Jeg er dog helt overbevist om, at det ikke er 100 % af indbyggerne i hverken Randers eller Silkeborg, som er enige i det. Men deres mening er for mig også ligegyldig. OB er større, og det kunne vi passende demonstrere i næste transfervindue.
Det ville have skabt respekt i skolegården, hvis vi havde hentet Mads Fenger dengang i Randers og dermed cementeret styrkeforholdet. Det lykkedes ikke. Derfor håber jeg virkelig, at Jesper viser sig som en chef og overbeviser Sammy Skytte om, at han får det absolut bedste springbræt til en lang og udbytterig udlandskarriere igennem OB. Jeg er vild med Sammy, og det har jeg været fra hans debut. Han er uden tvivl min drømmesigning, men der skal penge og ambitioner til at lokke ham, og jeg har svært ved at få øje på nogle af delene i OB.
Om det er realistisk ved jeg ikke, men det er nok sidste chance nu ellers bliver han for god (for dyr).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSelvom Gryte er vores klart bedste og vigtigste spiller pt. (Forstår ikke Tøfting ikke havde ham i top 5 over mvp I Superligaen) så synes jeg altså ideen med Lindegaard hjem og en pose penge er tillokkende. Både fordi manden er så OB, og (forhåbentlig) har et niveau og derudover må have en sindssyg erfaring at give videre til vores talentfulde u målmænd..
Comment
-
For det første tror jeg ikke på, at vi kan få Lindegaard hjem (penge, har for nylig signet med Burnley, har eks-kone og barn i England).
For det andet synes jeg, at det ville være for risky. Der står simpelthen JESPER CHRISTIANSEN over det hele.
Lad os nu finde en god ung keeper med potentiale, hvis den keeper ikke findes i truppen allerede. I god tid, vel at mærke. Så tror jeg egentlig, at Thomas M kan holde skansen i en overgangsperiode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægFor det første tror jeg ikke på, at vi kan få Lindegaard hjem (penge, har for nylig signet med Burnley, har eks-kone og barn i England).
For det andet synes jeg, at det ville være for risky. Der står simpelthen JESPER CHRISTIANSEN over det hele.
Lad os nu finde en god ung keeper med potentiale, hvis den keeper ikke findes i truppen allerede. I god tid, vel at mærke. Så tror jeg egentlig, at Thomas M kan holde skansen i en overgangsperiode.
Comment
-
Skytte vil være en god signing, men jeg har svært ved at se det ske. Han skal dog være velkommen.
Jeg så Helsingør-BIF og her synes jeg at Patrick Olsen så spændende ud. Han skal selvfølgelig vise mere, men han fyldte godt og er god på bolden (både langt og kort). Så hvis han kom godt igang kunne han være et alternativ.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægJeg kunne godt se, at Jonas Borring kom tilbage i de sidste fodboldår, indtil Julius Eskesen kan tage over. Han er gammel OB dreng. Han er hurtig, venstrebenet, slår gode indlæg, er farlig på hovedstød, og laver en god defensiv indsats. Så kunne vi skippe Jønne afsted, når udløb.
Alt dette kan vi ikke matche FCM på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er gammel OB dreng ja men har haft 1-2 chancer for at vende tilbage uden at tage imod.. Knægten brænder ikke for OB, vil gerne bo tættest muligt på sine børn, tjene flest mulig penge og spille på højeste plan muligt..
Alt dette kan vi ikke matche FCM påOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægNu siger du, at han har haft flere chancer for at tage imod. Har han fået tilbud fra OB ?
Og rygterne siger at der var snak inden han skiftede til BIF
Comment
Comment