Annoncering

Collapse
No announcement yet.

På rov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Det er også tæt på den eneste mulighed jeg ser. Men pt. har vi rigeligt af den type spillere (Jønsson og Joan), så det er nok ikke aktuelt. Det kunne det muligvis blive til sommer, hvis én eller begge af de ovenstående ikke får forlænget.
    Hvis JH forlænger med Kønne, så er han endnu mindre kompetente end jeg anser ham for. Så er vi ved at være der hvor vi lige så godt kan ansætte Amalie i stillingen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Vi skal sikkert finde en ny keeper til januar, tænker hvis BIF sælger Rønnow til forrets, så tror jeg sgu de napper Grytebust.
      Tror jeg ikke på. Han har bundesliga potentiale og er for dyr for BIF..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hvis JH forlænger med Kønne, så er han endnu mindre kompetente end jeg anser ham for. Så er vi ved at være der hvor vi lige så godt kan ansætte Amalie i stillingen.
        Jeg vil bestemt ikke blive overrasket hvis man forlænger med Kønne Tynde Jønne... Kent elsker ham jo åbenlyst...
        Og så holder man jo kontinuiteten i live... Thrane bliver garanteret også

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror jeg ikke på. Han har bundesliga potentiale og er for dyr for BIF..
          Enig han har potentiale og formentlig også ambitioner om mere end at blive i suppen.

          Comment


            #20
            Selvom Gryte er vores klart bedste og vigtigste spiller pt. (Forstår ikke Tøfting ikke havde ham i top 5 over mvp I Superligaen) så synes jeg altså ideen med Lindegaard hjem og en pose penge er tillokkende. Både fordi manden er så OB, og (forhåbentlig) har et niveau og derudover må have en sindssyg erfaring at give videre til vores talentfulde u målmænd..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              I mit verdensbillede er de nævnte klubber også mindre end OB. Jeg er dog helt overbevist om, at det ikke er 100 % af indbyggerne i hverken Randers eller Silkeborg, som er enige i det. Men deres mening er for mig også ligegyldig. OB er større, og det kunne vi passende demonstrere i næste transfervindue.
              Det ville have skabt respekt i skolegården, hvis vi havde hentet Mads Fenger dengang i Randers og dermed cementeret styrkeforholdet. Det lykkedes ikke. Derfor håber jeg virkelig, at Jesper viser sig som en chef og overbeviser Sammy Skytte om, at han får det absolut bedste springbræt til en lang og udbytterig udlandskarriere igennem OB. Jeg er vild med Sammy, og det har jeg været fra hans debut. Han er uden tvivl min drømmesigning, men der skal penge og ambitioner til at lokke ham, og jeg har svært ved at få øje på nogle af delene i OB.
              Sammy ville være en drømmesigning. Af to grunde, han er/bliver rigtig god og det er måske den plads vi mangler mest på.

              Om det er realistisk ved jeg ikke, men det er nok sidste chance nu ellers bliver han for god (for dyr).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Selvom Gryte er vores klart bedste og vigtigste spiller pt. (Forstår ikke Tøfting ikke havde ham i top 5 over mvp I Superligaen) så synes jeg altså ideen med Lindegaard hjem og en pose penge er tillokkende. Både fordi manden er så OB, og (forhåbentlig) har et niveau og derudover må have en sindssyg erfaring at give videre til vores talentfulde u målmænd..
                Den hælder jeg også meget til. Vi kan simpelthen ikke holde på ham meget længere, så får vi et godt tilbud, og kan vi få en Lindegaard hjem, så skal vi gøre det. Hvis det så betyder at vi må køre et halvt år med TM som første målmand, så er jeg egentlig meget tryg ved det. Alternativet for Lindegaard kunne være en Falkesgaard retur. Det ville heller ikke gøre mig ked af det.

                Comment


                  #23
                  For det første tror jeg ikke på, at vi kan få Lindegaard hjem (penge, har for nylig signet med Burnley, har eks-kone og barn i England).

                  For det andet synes jeg, at det ville være for risky. Der står simpelthen JESPER CHRISTIANSEN over det hele.

                  Lad os nu finde en god ung keeper med potentiale, hvis den keeper ikke findes i truppen allerede. I god tid, vel at mærke. Så tror jeg egentlig, at Thomas M kan holde skansen i en overgangsperiode.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                    For det første tror jeg ikke på, at vi kan få Lindegaard hjem (penge, har for nylig signet med Burnley, har eks-kone og barn i England).

                    For det andet synes jeg, at det ville være for risky. Der står simpelthen JESPER CHRISTIANSEN over det hele.

                    Lad os nu finde en god ung keeper med potentiale, hvis den keeper ikke findes i truppen allerede. I god tid, vel at mærke. Så tror jeg egentlig, at Thomas M kan holde skansen i en overgangsperiode.
                    Jeg tror den eller de keepere findes i truppen, men tror også at 2 år og en langsom overdragelse med Lindegaard ville være helt fantastisk, og er hans kontrakt ikke relativt kort og for at dække en skade? Tænker at han efter den er klar og gerne selv vil få sat et større aftryk i OB.

                    Comment


                      #25
                      Skytte vil være en god signing, men jeg har svært ved at se det ske. Han skal dog være velkommen.
                      Jeg så Helsingør-BIF og her synes jeg at Patrick Olsen så spændende ud. Han skal selvfølgelig vise mere, men han fyldte godt og er god på bolden (både langt og kort). Så hvis han kom godt igang kunne han være et alternativ.

                      Comment


                        #26
                        Jeg kunne godt se, at Jonas Borring kom tilbage i de sidste fodboldår, indtil Julius Eskesen kan tage over. Han er gammel OB dreng. Han er hurtig, venstrebenet, slår gode indlæg, er farlig på hovedstød, og laver en god defensiv indsats. Så kunne vi skippe Jønne afsted, når udløb.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Jeg kunne godt se, at Jonas Borring kom tilbage i de sidste fodboldår, indtil Julius Eskesen kan tage over. Han er gammel OB dreng. Han er hurtig, venstrebenet, slår gode indlæg, er farlig på hovedstød, og laver en god defensiv indsats. Så kunne vi skippe Jønne afsted, når udløb.
                          Han er gammel OB dreng ja men har haft 1-2 chancer for at vende tilbage uden at tage imod.. Knægten brænder ikke for OB, vil gerne bo tættest muligt på sine børn, tjene flest mulig penge og spille på højeste plan muligt..
                          Alt dette kan vi ikke matche FCM på

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han er gammel OB dreng ja men har haft 1-2 chancer for at vende tilbage uden at tage imod.. Knægten brænder ikke for OB, vil gerne bo tættest muligt på sine børn, tjene flest mulig penge og spille på højeste plan muligt..
                            Alt dette kan vi ikke matche FCM på
                            Nu siger du, at han har haft flere chancer for at tage imod. Har han fået tilbud fra OB ?
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Nu siger du, at han har haft flere chancer for at tage imod. Har han fået tilbud fra OB ?
                              Ja så vidt jeg ved havde han tilbud liggende fra OB(blandt flere) da han skiftede til FCM sidste år..
                              Og rygterne siger at der var snak inden han skiftede til BIF

                              Comment


                                #30
                                Nej tak til Jonas Borring. Hans dårlige ord om OB da han forlod os og tog til FCM - det glemmer jeg aldrig, jeg ville personligt ikke have det godt med ham i klubben. Han er FCM knægt ham der.

                                Comment

                                Working...
                                X