Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017

    Så kommer OB endelig over og besøger mig.
    Jeg kan anbefale at købe billet på forhånd; så sparer I 30 kroner sammenlignet med at købe på stadion.
    I behøver ikke printe billetten ud. Lyngby Stadion håndterer fint billetter på smartphones.
    http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe...-22-oktober-17

    Og husk at købe en legendarisk Lyngby-pølse på stadion.

    #2
    Enig. Altid dejligt når striwerne kommer herover!

    Billetterne er købt, og som altid - så kan jeg bestemt også anbefale grillpølserne! Eneste stadion i DK, hvor jeg faktisk foretager sådan et køb.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Enig. Altid dejligt når striwerne kommer herover!

      Billetterne er købt, og som altid - så kan jeg bestemt også anbefale grillpølserne! Eneste stadion i DK, hvor jeg faktisk foretager sådan et køb.
      Silkeborg stadion har faktisk også nogle gode pølser :-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Silkeborg stadion har faktisk også nogle gode pølser :-)
        Men den bedste findes tilsyneladende i Haderslev.

        https://ronaldo.com/dk/2017/10/09/so...nmarks-bedste/

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Men den bedste findes tilsyneladende i Haderslev.

          https://ronaldo.com/dk/2017/10/09/so...nmarks-bedste/
          http://pølseligaen.dk/

          Der har de Helsingør som vinder.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Så kommer OB endelig over og besøger mig.
            Jeg kan anbefale at købe billet på forhånd; så sparer I 30 kroner sammenlignet med at købe på stadion.
            I behøver ikke printe billetten ud. Lyngby Stadion håndterer fint billetter på smartphones.
            http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe...-22-oktober-17

            Og husk at købe en legendarisk Lyngby-pølse på stadion.
            Er OB stoppet med at dele gratis billetter ud til OB fans på udebaneafsnittet?.

            Comment


              #7
              Inden det hele går op i pølser, så har vi taget hul på konkurrencen, hvor det gælder om at gætte resultatet i Lyngby-kampen. Man kan vinde et gavekort.

              http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Inden det hele går op i pølser, så har vi taget hul på konkurrencen, hvor det gælder om at gætte resultatet i Lyngby-kampen. Man kan vinde et gavekort.

                http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/
                Det ER sgu nogle gode pølser... ;-)

                Og I er et godt site. :-)

                Jeg frygter et dacapo af Silkeborg-kampen, hvor vi efter en god hjemmekamp rammer vores sindssygt lave bundniveau. Prove me wrong!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det ER sgu nogle gode pølser... ;-)

                  Og I er et godt site. :-)

                  Jeg frygter et dacapo af Silkeborg-kampen, hvor vi efter en god hjemmekamp rammer vores sindssygt lave bundniveau. Prove me wrong!

                  MvH ChrisOB
                  Så er det godt at kunne pølse-trøstespise.

                  Hvor svært kan det egentlig være at få bedre pølser på stadion. Selv når de ikke er sprængte eller sorte smager de ikke godt nok. Jeg køber dem ikke mere.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #10
                    Vigtig kamp søndag:
                    1) Superligaen er så mega tæt, at alle kampe er vigtige, ligegyldig hvilken side af ”6.plads-stregen” man skulle ende på.
                    2) Det kunne være lækkert at få opbygget et eller andet form for momentum ved at følge op på den fine præstation mod FCK og forsøge at få gjort alvor af forløsnings-snakken
                    3) Der uddeles TV-penge efter denne runde.

                    Ift. punkt 3) så er det jo egentligt lidt specielt, at man spiller om så relativt mange penge i en runde så relativt tidligt på sæsonen. Der kan jo faktisk godt opstå en situation, hvor man kan spekulere i det. Vi har f.eks. den lille fordel, at vi kender resultaterne af Hobros og Horsens kampe (som ligger over os) og i princippet kan spille lidt efter det. Det kan jo f.eks. blive afgørende, om vi kan/skal vinde med 1, 2 eller 3 mål mod Lyngby for at overhale Horsens. Omvendt hvis Hobro vinder, og Horsens får point, så kan en uafgjort være et fornuftigt resultat på den helt korte bane, da vi så er 95% sikre på at holde 7.pladsen, og står i en situation hvor vi taber mere ved at tabe, end vi vinder ved at vinde :) (Ved godt, at FCK potentielt også er en del af ligningen)
                    Ved godt, at det mest er på papiret, og det formentligt ikke vil fylde noget som helst for spillerne under kampen – men det burde det måske?? Det er i hvert fald en lille pudsighed i forbindelse med kampen, og i princippet burde alle kampene vel blive spillet samtidig

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Så er det godt at kunne pølse-trøstespise.

                      Hvor svært kan det egentlig være at få bedre pølser på stadion. Selv når de ikke er sprængte eller sorte smager de ikke godt nok. Jeg køber dem ikke mere.
                      Kunne ikke være mere enig

                      Comment


                        #12
                        Nu skal vi vinde med 2 over Lyngby for at gå forbi Horsens i tabellen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Nu skal vi vinde med 2 over Lyngby for at gå forbi Horsens i tabellen.
                          Tja. I teorien kan vi ligge nummer 4 efter denne runde ved at vinde med 2 over Lyngby mens Hobro og FCK ikke må vinde..
                          Bestemt ikke urealistisk

                          Vi kan også tabe til Lyngby mens Aab vinder. Så ligger vi nummer 9
                          Bestemt heller ikke urealistisk

                          Pænt stor forskel når checken kommer mandag morgen

                          Comment


                            #14
                            1.920.000kr kan forskellen blive i teorien på en sejr og en tabt hvis de hver i sær udløser en 4. Plads eller en 9. Plads

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              1.920.000kr kan forskellen blive i teorien på en sejr og en tabt hvis de hver i sær udløser en 4. Plads eller en 9. Plads
                              Det er ret vildt

                              Comment

                              Working...
                              X