Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Jeg mindes han bare tonsede rundt uden megen omtanke. Men jeg har nok et mere negativt billede af ham fordi han kom til klubben da det sejlede allermest.
    Syntes der var lidt mere ide i det Spellmann foretog sig og at han var langt bedre til at afslutte end CN ( som så også er den ringeste afslutter jeg kan mindes at have set i ligaen ) og så har Spellmann bare en langt federe attitude end CN som er for vattet . Skal måske nævnes at jeg aldrig var eller har været fortaler for Spellmann mensgan var i OB

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Arrghhh det er lidt at nedgøre Spellmann
    Jeg mindes han bare tonsede rundt uden megen omtanke. Men jeg har nok et mere negativt billede af ham fordi han kom til klubben da det sejlede allermest.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid
    Sult kan både drive mig til stadion med JH og til pølse.

    Leave a comment:


  • wipf
    replied
    Er der nogen der ved om kan kun købe adgang til at se kampen for et beskedent beløb? Irriterende når den ikke kommer på viaplay :)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Den nye Spelmann, dog med endnu dårligere teknik.
    Arrghhh det er lidt at nedgøre Spellmann

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Enig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.
    Ja det er svært at være uenig i at Jønnson har et frygteligt bundniveau , hvilket jeg også syntes Joan har de har dog et noget højere topniveau end CN har . Ingen af de tre er værd at bygge på , og jeg ser dem meget gerne sendt videre så hurtigt som muligt .

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Casper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!
    Den nye Spelmann, dog med endnu dårligere teknik.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Casper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Mens vi venter på kampen, er det stadig muligt at deltage i konkurrencen indtil kampstart http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er

    Gryte
    Desler Tingager Tverskov JBL
    Greve Izu JJT Jönsson
    AK Helenius

    Bænk
    CN, Fester, Joan, TS
    Ryan er slet ikke udtaget til kampen, så det har FS nok ret i :-)

    Pereira, Eskesen og Thrane også udtaget/på bænken... Og så må det være TM der menes (TS)

    God kamp! Kom så med 3 point...

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .
    Enig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Grotesk hvis Jönsson starter inde! Jeg vil langt hellere se Joan eller Casper.
    Jønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Grotesk hvis Jönsson starter inde! Jeg vil langt hellere se Joan eller Casper.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er

    Gryte
    Desler Tingager Tverskov JBL
    Greve Izu JJT Jönsson
    AK Helenius

    Bænk
    CN, Fester, Joan, TS

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid
    Dagens kommentar .
    Du tager simpelthen pølsen

    Leave a comment:

Working...
X