Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er ret vildt
    Så må vi ikke håbe vi skal høre efter kampen at de ikke var klar fra start.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Så må vi ikke håbe vi skal høre efter kampen at de ikke var klar fra start.
      Synes det er noger hvad faktisk har forbedret sig meget. Holdtr virker langt mere klar og opmærksom fra første fløjt nu.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tja. I teorien kan vi ligge nummer 4 efter denne runde ved at vinde med 2 over Lyngby mens Hobro og FCK ikke må vinde..
        Bestemt ikke urealistisk

        Vi kan også tabe til Lyngby mens Aab vinder. Så ligger vi nummer 9
        Bestemt heller ikke urealistisk

        Pænt stor forskel når checken kommer mandag morgen
        Pengene er naturligvis en kæmpe ekstra gulerod, men i det hele taget er kampen imod Lyngby bare ekstremt vigtig her ved grundspillets midte. Det vil være så lækkert lige at fyre en kanonkamp af primært for at sætte noget ekstra pres på alle de andre bejlere til top 6. Jeg frygter dog at vi leverer endnu en fesen omgang lortebold som vi gjorde i Silkeborg og Hobro. Håber virkelig hele holdet stepper op nu, hvor det virkelig gælder og kører 3 points hjem til Odense og giver os håb om at vi ikke gider havne i endnu et nedrykningsslutspillet.
        Last edited by OleKBH; 21-10-2017, 08:55.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Så er det godt at kunne pølse-trøstespise.

          Hvor svært kan det egentlig være at få bedre pølser på stadion. Selv når de ikke er sprængte eller sorte smager de ikke godt nok. Jeg køber dem ikke mere.
          Det giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Det giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid
            Dagens kommentar .
            Du tager simpelthen pølsen

            Comment


              #21
              RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er

              Gryte
              Desler Tingager Tverskov JBL
              Greve Izu JJT Jönsson
              AK Helenius

              Bænk
              CN, Fester, Joan, TS
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Grotesk hvis Jönsson starter inde! Jeg vil langt hellere se Joan eller Casper.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Grotesk hvis Jönsson starter inde! Jeg vil langt hellere se Joan eller Casper.
                  Jønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .
                    Enig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er

                      Gryte
                      Desler Tingager Tverskov JBL
                      Greve Izu JJT Jönsson
                      AK Helenius

                      Bænk
                      CN, Fester, Joan, TS
                      Ryan er slet ikke udtaget til kampen, så det har FS nok ret i :-)

                      Pereira, Eskesen og Thrane også udtaget/på bænken... Og så må det være TM der menes (TS)

                      God kamp! Kom så med 3 point...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Mens vi venter på kampen, er det stadig muligt at deltage i konkurrencen indtil kampstart http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

                        Comment


                          #27
                          Casper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Casper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!
                            Den nye Spelmann, dog med endnu dårligere teknik.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Enig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.
                              Ja det er svært at være uenig i at Jønnson har et frygteligt bundniveau , hvilket jeg også syntes Joan har de har dog et noget højere topniveau end CN har . Ingen af de tre er værd at bygge på , og jeg ser dem meget gerne sendt videre så hurtigt som muligt .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Den nye Spelmann, dog med endnu dårligere teknik.
                                Arrghhh det er lidt at nedgøre Spellmann
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X