Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå må vi ikke håbe vi skal høre efter kampen at de ikke var klar fra start."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. I teorien kan vi ligge nummer 4 efter denne runde ved at vinde med 2 over Lyngby mens Hobro og FCK ikke må vinde..
Bestemt ikke urealistisk
Vi kan også tabe til Lyngby mens Aab vinder. Så ligger vi nummer 9
Bestemt heller ikke urealistisk
Pænt stor forskel når checken kommer mandag morgenLast edited by OleKBH; 21-10-2017, 08:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSå er det godt at kunne pølse-trøstespise.
Hvor svært kan det egentlig være at få bedre pølser på stadion. Selv når de ikke er sprængte eller sorte smager de ikke godt nok. Jeg køber dem ikke mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid.
Du tager simpelthen pølsen
Comment
-
RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er
Gryte
Desler Tingager Tverskov JBL
Greve Izu JJT Jönsson
AK Helenius
Bænk
CN, Fester, Joan, TSBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægRJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er
Gryte
Desler Tingager Tverskov JBL
Greve Izu JJT Jönsson
AK Helenius
Bænk
CN, Fester, Joan, TS
Pereira, Eskesen og Thrane også udtaget/på bænken... Og så må det være TM der menes (TS)
God kamp! Kom så med 3 point...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Mens vi venter på kampen, er det stadig muligt at deltage i konkurrencen indtil kampstart http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægCasper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægEnig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment