Oprindeligt indsendt af Z.A.E
Se indlæg
jeg forstår så ikke hvorfor vores klart bedste centrale midtbanespiller i de to første kampe (Ari) skal smides ned på venstre back, når nu vi har en spiller som JBL? Altså, hvad er pointen efterhånden med at have JBL?. Schoop fortsætter med at tabe for mange lette bolde inde på den centrale, han fylder simpelthen for lidt. Det er jo hele vores fundament Troels Bech rykker ved når han smider Ari ned på venstre back bare fordi Diarra ikke er med.
Vi er simpelthen mega ufarlige og det kombineret med en træner som fortsætter med at famle løs, gør at vi stadig er i overhængende fare for at rykke ned i år. Det er jo et FCK hold som er til at tale med vi møder i dag, men vi forstår jo på ingen måde for alvor at true dem.
Alt andet end en sejr over Viborg på søndag og nedrykningstoget kører for fuld drøn for os og jeg føler mig absolut ikke tryg ved at Troels Bech er manden i spidsen for os. Jeg synes han famler og fortsætter med at lave nogle underlige ting fra kamp til kamp. Mod Esbjerg var det bl.a bemærkelsesværdigt at Bodul fik så lang snor og mod FCK synes jeg det var en fejl at ændre på vores centrale akse.
PS. Flot at vores anfører AMC stiller sig op efter kampen og prøver at fedte sin egen kæmpe placeringsfejl ved FCK målet af på JC, som han synes skulle have været ud. Det var 100% AMC's egen fejl at Ventokele fik plads til at skyde den ind.
Comment