Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er det ikke efterhånden konstateret at effekten af en trænerfyring ikke har den chokeffekt man søger ....

    Skal TB fyres må det være fordi at spillerne ikke længere har tiltro til ham, men der mener jeg så nok at der er spillere der skal se sig selv i spejlet i lang tid og vurdere om de mener at selv præsterer maksimalt før de peger fingre af andre ...
    tit og ofte virker træner fyringer ikke da holdene der fyrer bare er dårlige og ikke har det fornødne materiale af spillere.
    Det syntes jeg vi har. OB er da suverænt sammen med FCK det hold der har underpræsteret mest iforhold til materiale der er at gøre med

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Er det ikke efterhånden konstateret at effekten af en trænerfyring ikke har den chokeffekt man søger ....

      Skal TB fyres må det være fordi at spillerne ikke længere har tiltro til ham, men der mener jeg så nok at der er spillere der skal se sig selv i spejlet i lang tid og vurdere om de mener at selv præsterer maksimalt før de peger fingre af andre ...
      men det er vel ikke bare en chok effekt vi leder efter? Jeg syntes på ingen måde TB har overbevist om at han er den rigtige - syntes der mangler et klar spil system, spillerne virker ikke altid sat ordenligt op og der er desværre konsekvent for mange udfald....og selvom spillerne selvfølgelig har et ansvar hver især - så peger pilen efterhånden på Troels, undskyldningerne er snart opbrugt

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Er det ikke efterhånden konstateret at effekten af en trænerfyring ikke har den chokeffekt man søger ....

        Skal TB fyres må det være fordi at spillerne ikke længere har tiltro til ham, men der mener jeg så nok at der er spillere der skal se sig selv i spejlet i lang tid og vurdere om de mener at selv præsterer maksimalt før de peger fingre af andre ...
        Jeg vil ikke se Troels fyret pga "chokeffekt" eller fordi jeg tror vi så vinder to-tre kampe mere i denne sæson end vi ellers ville.

        Jeg vil se Troels Bech fyret, fordi jeg ikke tror på hans projekt, fordi han ikke løfter spillerne, og fordi jeg ikke kan se den store udvikling i forhold til da han blev ansat. Derudover underpræsterer vi i forhold til vores spillermateriale, og taktikken virker enstrenget og fastlåst.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          men det er vel ikke bare en chok effekt vi leder efter? Jeg syntes på ingen måde TB har overbevist om at han er den rigtige - syntes der mangler et klar spil system, spillerne virker ikke altid sat ordenligt op og der er desværre konsekvent for mange udfald....og selvom spillerne selvfølgelig har et ansvar hver især - så peger pilen efterhånden på Troels, undskyldningerne er snart opbrugt
          Tag ikke fejl .. jeg er helt enig omkring TB men der er bare andre omstændigheder at forholde sig til og økonomi er en af dem ..

          Det er vel en choleffekt vi søger hvis han bliver fyret fordi vi ligger under stregen .. så må vi tænke kortsigtet og "gøre noget andet" .. men nej, vi søger forhåbentligt noget andet end det TB bringer ..

          Jeg ved nu ikke om vi har et bedre hold end den plads vi besidder ... vi har enkelte spillere der er bedre end den placering vi besidder .. men vi har også spillere der var med fra starten af nedturen som jeg daterer tilbage til kampene hvor vi røg ud af CL .. de spillere var skuffede og blev demotiverede og det hul er de aldrig kommet op af .. og DET anser jeg som det største problem ... og i samme boldgade så er det dem der opdrager vores store talenter der er på vej frem .. de er øverst i hierakiet og holder hele holdet nede .. dem er der aldrig blevet ryddet op i og det er bestemt en fejl ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Tag ikke fejl .. jeg er helt enig omkring TB men der er bare andre omstændigheder at forholde sig til og økonomi er en af dem ..

            Det er vel en choleffekt vi søger hvis han bliver fyret fordi vi ligger under stregen .. så må vi tænke kortsigtet og "gøre noget andet" .. men nej, vi søger forhåbentligt noget andet end det TB bringer ..

            Jeg ved nu ikke om vi har et bedre hold end den plads vi besidder ... vi har enkelte spillere der er bedre end den placering vi besidder .. men vi har også spillere der var med fra starten af nedturen som jeg daterer tilbage til kampene hvor vi røg ud af CL .. de spillere var skuffede og blev demotiverede og det hul er de aldrig kommet op af .. og DET anser jeg som det største problem ... og i samme boldgade så er det dem der opdrager vores store talenter der er på vej frem .. de er øverst i hierakiet og holder hele holdet nede .. dem er der aldrig blevet ryddet op i og det er bestemt en fejl ..
            ja fyrer vi ham når/hvis vi ryger under stregen så er det en chok effekt vi leder efter. Men "Rifflen" siger det sådan set meget fint i indlæg #63....

            men selvfølgelig er økonomien da et parameter i trænerligningen - håber bare ikke det bliver det der skal afgøre det, for så skal vi jo trækkes med Troels endnu en sæson....

            Comment


              #66
              Jeg håber, at vi i næste omgang får en udefra. Jeg tror der er brug for én, der kan kigge på holdet og spillerne med nye øjne, og ikke "gamle kendinge" som de sidste par gange. Det holder ikke rigtigt. Vi skal have en som kan skælde ud i omklædningsrummet og give noget gejst til spillerne. En, som også tør rent faktisk holde en opstilling i to kampe, så vi får noget kontinuitet på den front. Det bliver i hvert fald ikke med Bech det sker, og jeg ser ham gerne ude når vi har fundet et godt alternativ til ham. Ikke endnu en lappe-løsning, tak!

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Ja men vil det ikke bare være at køre i samme rille? Aner ikke hvad han kan, men nu har han jo gået op og ned af Troels i nogle år. Så spørgsmålet må jo være om han kan ændre det store?
                JM har kun været her siden i sommers, så der er måske håb...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  Jeg håber, at vi i næste omgang får en udefra. Jeg tror der er brug for én, der kan kigge på holdet og spillerne med nye øjne, og ikke "gamle kendinge" som de sidste par gange. Det holder ikke rigtigt. Vi skal have en som kan skælde ud i omklædningsrummet og give noget gejst til spillerne. En, som også tør rent faktisk holde en opstilling i to kampe, så vi får noget kontinuitet på den front. Det bliver i hvert fald ikke med Bech det sker, og jeg ser ham gerne ude når vi har fundet et godt alternativ til ham. Ikke endnu en lappe-løsning, tak!
                  Måske vi skulle prøve med en træner der rent faktisk har prøvet at vinde et mesterskab tidligere, og derfor må formodes at vide hvordan man gør?

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #69
                    det jo ligefør man ønsker LO tilbage hahaha, godt nok kedeligt fodbold, men vi fik pointene

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      det jo ligefør man ønsker LO tilbage hahaha, godt nok kedeligt fodbold, men vi fik pointene
                      Sådan har jeg det også. Jeg har aldrig fattet princippet om at æstetikken går foran pointene, som TB, Morten Olsen, Michael Laudrup og andre sværger til. Jeg ville vælge Otto Rehhagel eller Drillo og tonserbold a la England i 80'erne over fine afleveringer og Messidriblinger til hver en tid.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Måske vi skulle prøve med en træner der rent faktisk har prøvet at vinde et mesterskab tidligere, og derfor må formodes at vide hvordan man gør?

                        Mvh

                        MaxHH
                        Ja ligesom med Ricardo i 1977, eller Roald P i 1989......nå nej ;-). Nej, jeg kan godt følge dig.
                        Problemet med Bech er at han bare ikke formår at få de enkelte spillere han arbejder med til at præstere de ekstra 10% som gør hele forskellen over en hel sæson. Det er netop det klassetrænere kan. Hver gang vi rykker et skridt frem og tingene begynder at se fornuftige ud, så rykker vi lige to skridt tilbage. Det er konstant op ad bakke og jeg har også mistet troen på at det er TB der skal få os ud af denne jammerlige tendens.

                        Comment


                          #72
                          LO havde nu også en helt anden trup og arbejde med.. Tvivler at han kan gøre det meget bedre..
                          vi skal overleve i denne sæson igen.. Virkelig være klog i sommerens vindue og satse på at få unge talenter op med et striwet hjerte og satse på at vi kan blive Top 6 klub igen

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            LO havde nu også en helt anden trup og arbejde med.. Tvivler at han kan gøre det meget bedre..
                            vi skal overleve i denne sæson igen.. Virkelig være klog i sommerens vindue og satse på at få unge talenter op med et striwet hjerte og satse på at vi kan blive Top 6 klub igen
                            præcis...LO havde en helt anden trup at gøre godt med. Vi må huske på at det stadig er en uhyggelig tæt liga og mange ting kan ændres på kort tid. Målsætningen i år hedder 5-8 plads og vi er pt på 7. plads, så TB er næppe i akut fyringsrisiko. Stribede talenter er på vej og nogen er også integrerede på holdet, men med al mulig respekt er det altså næppe dem der skal løfte os op til en topplacering
                            Last edited by manner; 18-03-2014, 09:11.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              LO havde nu også en helt anden trup og arbejde med.. Tvivler at han kan gøre det meget bedre..
                              vi skal overleve i denne sæson igen.. Virkelig være klog i sommerens vindue og satse på at få unge talenter op med et striwet hjerte og satse på at vi kan blive Top 6 klub igen
                              Bare at vi kan blive en top 9 klub så har vi forbedret os i forhold til de sidste par år!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                præcis...LO havde en helt anden trup at gøre godt med. Vi må huske på at det stadig er en uhyggelig tæt liga og mange ting kan ændres på kort tid. Målsætningen i år hedder 5-8 plads og vi er pt på 7. plads, så TB er næppe i akut fyringsrisiko. Stribede talenter er på vej og nogen er også integrerede på holdet, men med al mulig respekt er det altså næppe dem der skal løfte os op til en topplacering
                                Det sagde de nok også i Aalborg... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X