Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Man ville (forhåbentlig) ikke skille sig af med så mange folk uden for banen, med mindre det er slemt... meget slemt... ,o(

    Mvh

    MaxHH
    Det KAN jo godt være at resultatet for koncernen er fint men at ledelsen har meldt ud at fodbolden skal balancere i sig selv og jo færre penge der kommer ind i kassen via TV penge, europa og sponsorer jo færre penge er der at gøre godt med til lønninger osv...

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Jeg glæder mig ikke. Synes desværre at der er lidt for mange tegn i sol og måne - først og fremmest vores uambitiøse ageren i januarvinduet - på, at det nok ikke er køn læsning. Håber selvfølgelig at realiteterne gør min skepsis til skamme.
    Man ville (forhåbentlig) ikke skille sig af med så mange folk uden for banen, med mindre det er slemt... meget slemt... ,o(

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg har bakket op længe men netop fordi Troels ikke er en ukendt træner her mener jeg nu at der ganske simpelt igen er basis for at udskifte ham. Hvor har han vist sig god nok.

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort
    Jeg glæder mig ikke. Synes desværre at der er lidt for mange tegn i sol og måne - først og fremmest vores uambitiøse ageren i januarvinduet - på, at det nok ikke er køn læsning. Håber selvfølgelig at realiteterne gør min skepsis til skamme.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Har været meget positiv omkring ansættelsen af Troels Bech,det var et fint koncept han lavede i Silkeborg boldbesidende pasnings stærk fodbold, som førte Silkeborg fra 1. division til en 5 plads i superliga'en.

    Har meget svært ved at se hvad han har tilført OB i nu snart 2 sæsoner, Vi har i enkelte kampe strålet, men langt de fleste er en lang ørkenvandring uden udvikling. Er ikke så meget resultatmæssigt skuffet, men skuffet over den manglende udvikling af holdet.

    Fordi man er meget kritisk overfor TB kan jeg ikke se at det er noget med høtyv og fakler.

    Med mindre vi rykker ned syntes jeg også han skal have længere snor, der har været for mange omvæltninger i OB til at bære endnu et trænerskift. Hvor lang snor ved jeg ikke måske resten af denne sæson og næste.

    Forstår udmærket at der er nogle der gerne vil af med ham her og nu. Personligt støtter jeg holdet og mødertrofast frem,men det bliver mere og mere svært når vejret er koldt og blæsende, og vi spiller på et pinligt nivaue.

    Er heller ikke uenig i at det virker som eks. Falk er på vej ned i nivau - er det Bech skyld, men et usammenhængende spil, hvor nogle spillere foretrækker den lange aflevering, i stedet for kombinationsspil og hurtige pasninger op gennem banen, her udnytter man ikke Falk's kvalifikationer og hans spil falder lidt sammen, når der er spillere på holdet der ikke kan lave en bande eller modtage en hård præcis pasning. Helt klart at en spiller Diarra har meget betydning for vores spil, men det kan da for pokker ikke passe at med et par enkelte spillere skadet falder hele vores koncept og spillestil, så det bliver en blanding mellem hård fysik og manglende teknik og overblik, krydret med fodboldbegavede tekniske spillere der ikke kan udnytte deres potentiale.
    fint indlæg - er i bund og grund enig.

    Jeg mener bestemt heller ikke klubben har brug for endnu en trænerfyring - endnu en ny træner der endnu engang skal have tid til at sætte sit eget præg på tingene. Men hvornår er nok nok? Jeg kan ihvertfald ikke se fremgang i spillet på banen der snart kan retfærdigegøre at man holder fast i TB, ud over enkelt lysglimt henover efteråret - men det har været alt for sporadisk.
    Og nej bare fordi man forholder sig kritisk til træneren er det da på ingen måde ensbetydende med man har fundet høtyvene og faklerne frem, selv om der er nogle der påstår andet.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Har været meget positiv omkring ansættelsen af Troels Bech,det var et fint koncept han lavede i Silkeborg boldbesidende pasnings stærk fodbold, som førte Silkeborg fra 1. division til en 5 plads i superliga'en.

    Har meget svært ved at se hvad han har tilført OB i nu snart 2 sæsoner, Vi har i enkelte kampe strålet, men langt de fleste er en lang ørkenvandring uden udvikling. Er ikke så meget resultatmæssigt skuffet, men skuffet over den manglende udvikling af holdet.

    Fordi man er meget kritisk overfor TB kan jeg ikke se at det er noget med høtyv og fakler.

    Med mindre vi rykker ned syntes jeg også han skal have længere snor, der har været for mange omvæltninger i OB til at bære endnu et trænerskift. Hvor lang snor ved jeg ikke måske resten af denne sæson og næste.

    Forstår udmærket at der er nogle der gerne vil af med ham her og nu. Personligt støtter jeg holdet og mødertrofast frem,men det bliver mere og mere svært når vejret er koldt og blæsende, og vi spiller på et pinligt nivaue.

    Er heller ikke uenig i at det virker som eks. Falk er på vej ned i nivau - er det Bech skyld, men et usammenhængende spil, hvor nogle spillere foretrækker den lange aflevering, i stedet for kombinationsspil og hurtige pasninger op gennem banen, her udnytter man ikke Falk's kvalifikationer og hans spil falder lidt sammen, når der er spillere på holdet der ikke kan lave en bande eller modtage en hård præcis pasning. Helt klart at en spiller Diarra har meget betydning for vores spil, men det kan da for pokker ikke passe at med et par enkelte spillere skadet falder hele vores koncept og spillestil, så det bliver en blanding mellem hård fysik og manglende teknik og overblik, krydret med fodboldbegavede tekniske spillere der ikke kan udnytte deres potentiale.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort
    Mon ikke at det er et sted i midten

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Ja, det kunne være interessant at se. Jeg aner det ikke selv.

    Dog er jeg sikker på, at der ikke har været nogen N'Koum i AaB. Der har nok heller ikke været meget løntunge spillere som JC eller Skoubo, som vel præsterer ok, men ikke i forhold til deres løn.
    Hvis vi sammenligner med transferpolitikken efter Jesper Hansen er kommet til, vil jeg dog tro, at der er flere ligheder :)

    Det eneste sted, hvor vi helst ikke skal gøre som AaB er nok på det økonomiske. Så vidt jeg kan forstå, så har de lort op til halsen.

    Nu mangler vi stadig at se vores regnskab, hvilket jeg glæder mig til... Det kan være acceptabelt - lort - lort lort

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Godt samligningsgrundlag med AaB.

    Hvordan ser det så ud hvis vi sammenligner indkøb for de 2 klubber i den periode ?
    Ja, det kunne være interessant at se. Jeg aner det ikke selv.

    Dog er jeg sikker på, at der ikke har været nogen N'Koum i AaB. Der har nok heller ikke været meget løntunge spillere som JC eller Skoubo, som vel præsterer ok, men ikke i forhold til deres løn.
    Hvis vi sammenligner med transferpolitikken efter Jesper Hansen er kommet til, vil jeg dog tro, at der er flere ligheder :)

    Det eneste sted, hvor vi helst ikke skal gøre som AaB er nok på det økonomiske. Så vidt jeg kan forstå, så har de lort op til halsen.

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nordsjælland og EFB spiller da MARKANT bedre bold end os.
    Den om marginalerne kan alle jo komme med......at vi ligger hvor vi gør er absolut ikke baseret på tilfældigheder, men i høj grad på grund af manglende/ingen spillestil, manglende kontinuitet i opstillingen, manglende kvalitet i opstillingen og dårlig økonomi.

    Jeg er helt med på planen om kontinuitet, men skal den ikke baseres på jævn fremgang i spil og resultater?
    Resultatmæssigt står vi stille og spillemæssigt har vi vel næppe været dårligere end vi er lige nu?
    Ok, jeg kan nok ikke komme udenom, at Esbjerg spiller bedre bold end os i øjeblikket, men jeg kan ikke på nogen måde se, at FCN gør det?

    Spillemæssigt synes jeg slet ikke, det er så forfærdeligt, som det bliver gjort til herinde. Vi spiller en god kamp mod FCM, en godkendt kamp mod FCK og, i mine øjne, en fin kamp mod VFF, at vi ikke vinder mod VFF er mere et spørgsmål om uheld og uskarphed på dagen.

    Det er da klart, at der kan ske forbedringer spillemæssigt. Det kan jeg ikke fornægte. Men at fyre TB virker for mig helt tosset, og en fyring af ham vil på alle måder være præcis det modsatte af, hvad dem, der taler for fyring, ønsker. Det vil virkelig sende os tilbage til Ground zero.
    Bech har fået mulighed for at omstrukturere omkring ham, så han har det team, han ønsker. Nu mangler vi kun, at vi får noget kontinuitet på indkøbene, og der er jeg tryg ved Jesper Hansen.

    Min tro på TB vakler i hvert fald overhovedet ikke. Jeg er også pisse sur efter sådan en kamp som den i søndags, som vi på alle måder bør vinde! Men når jeg først kommer hjem og efterrationaliserer synes jeg altid, at projektet giver mening.

    Kun en nedrykning eller hvis TB mister respekten i truppen (hvilket jeg ikke ser ske), kan få mig til at tale for en fyring af ham. Indtil da synes jeg ikke denne diskussion gavner vores klub. Jeg tror arbejdsro og tillid er vigtigere lige nu :)

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Må nok give mig lidt igen, var måske lige hurtig nok til at feje den af bordet... KN overtog dog et hold midt i en sæson og på sidstepladsen... men vi er faktisk i den spøjse situation, at vi set alene over antal kampe og point kan sammenligne de to, lige netop nu... Der er selvfølgelig så mange ting der spiller ind, så afgørende er det jo ikke... men... KN fik 22 kampe i hans første sæson og 33 i nr. 2... Troels fik 33 i hans første, og 22 indtil videre i denne anden sæson...

    Begge 55 kampe - Begge nr. 7 efter de 55 kampe - KN 70 point/Troels 64...

    Det er da jævnt tæt ja, det må jeg ærligt indrømme...
    Godt samligningsgrundlag med AaB.

    Hvordan ser det så ud hvis vi sammenligner indkøb for de 2 klubber i den periode ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Du har ret i at vi har store mangler. Du har også ret i, at det er svært at se nogen fremgang i spillet her i foråret. Men at FCN skulle spille markant bedre end os har jeg svært ved at følge. Jeg synes faktisk FCN spiller noget nær superligaens mest kønsløse omgang alibifodbold, hvor man i store perioder er vældig dygtig til at flytte bolden rundt på midtbanen, men hvor det hele er én stor grå masse, som aldrig bliver farligt. Jeg synes faktisk vi er væsentlig bedre til at skabe chancer end FCN (omend vi også mangler en angriber eller to, der kan noget på egen hånd).
    Jeg er til gengæld enig i at EFB for det meste spiller markant bedre end os.
    Dette er jeg enig i. FCN har den røde tråd og skal nok komme stærkt snart, men de smadrede jo deres hold på 12 måneder ved at sælge hele mesterholdet. Det gør man ikke ustraffet.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nordsjælland og EFB spiller da MARKANT bedre bold end os.
    Den om marginalerne kan alle jo komme med......at vi ligger hvor vi gør er absolut ikke baseret på tilfældigheder, men i høj grad på grund af manglende/ingen spillestil, manglende kontinuitet i opstillingen, manglende kvalitet i opstillingen og dårlig økonomi.

    Jeg er helt med på planen om kontinuitet, men skal den ikke baseres på jævn fremgang i spil og resultater?
    Resultatmæssigt står vi stille og spillemæssigt har vi vel næppe været dårligere end vi er lige nu?
    Du har ret i at vi har store mangler. Du har også ret i, at det er svært at se nogen fremgang i spillet her i foråret. Men at FCN skulle spille markant bedre end os har jeg svært ved at følge. Jeg synes faktisk FCN spiller noget nær superligaens mest kønsløse omgang alibifodbold, hvor man i store perioder er vældig dygtig til at flytte bolden rundt på midtbanen, men hvor det hele er én stor grå masse, som aldrig bliver farligt. Jeg synes faktisk vi er væsentlig bedre til at skabe chancer end FCN (omend vi også mangler en angriber eller to, der kan noget på egen hånd).
    Jeg er til gengæld enig i at EFB for det meste spiller markant bedre end os.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Jeg synes i hvert fald ikke, at vores spil er dårligere, end dem vi gerne vil sammenligne os med (nr. 5-8). Men det er da klart, at hvis spillet havde været marginalt bedre på de rigtige tidspunkter, så havde vi haft 6-9 point mere, og så havde der nok ikke været den store kritik.
    Nordsjælland og EFB spiller da MARKANT bedre bold end os.
    Den om marginalerne kan alle jo komme med......at vi ligger hvor vi gør er absolut ikke baseret på tilfældigheder, men i høj grad på grund af manglende/ingen spillestil, manglende kontinuitet i opstillingen, manglende kvalitet i opstillingen og dårlig økonomi.

    Jeg er helt med på planen om kontinuitet, men skal den ikke baseres på jævn fremgang i spil og resultater?
    Resultatmæssigt står vi stille og spillemæssigt har vi vel næppe været dårligere end vi er lige nu?
    Last edited by Entusiastens; 18-03-2014, 23:11.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Kan se jeg glemte at følge op på det med den røde tråd...

    Jeg må nu sige, på trods af vi har fået JH, at jeg stadig har svært ved at finde den... For mig forsvinder den lige efter det punkt der hedder unge fynske talenter... Ud over det, et par enkelte indkøb, og et par pladser i start 11´eren, så er der ikke rigtig noget andet hvor jeg med sikker tale kan sige at det hænger sådan og sådan sammen, eller hvad meningen med det ene og andet er... Det er sikkert bare mig der er galt på den, men så må i da gerne hjælpe...

    Leave a comment:

Working...
X