Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Vi har ikke råd til en træner udefra ... fyrer vi TB eller degraderer vi ham så skal han stadig have løn ..
    og det er bare et faktum? jeg er med på at økonomien ser anstrengt ud, men derfra og til faktuelt at konkludere at der ikke er råd - der er langt, og hvad vil en nedrykning ikke koste?

    ved sgutte hvad vi har brug for men lige pt i vores situation tænker jeg en træner der forstår at sætte holdet op til overlevelses kamp...måske lidt ala de 2X ove.....de er så ikke aktuelle, men type mæssigt

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Så giv os Hemme, tror vi får ret svært ved at sælge det her projekt, som mest af alt ligner et galehus set udefra. Til en udenlandsk træner på nuværende tidspunkt.
    Vi har ikke råd til en træner udefra ... fyrer vi TB eller degraderer vi ham så skal han stadig have løn ..

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Så giv os Hemme, tror vi får ret svært ved at sælge det her projekt, som mest af alt ligner et galehus set udefra. Til en udenlandsk træner på nuværende tidspunkt.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Giv nu Troels det los og giv en anden chancen! Der er nok af ledige danske trænere derude som har en større chance for at redde vores røv. Man kunne evt. hente en god gammel OB man hjem og give ham chancen. Her tænker jeg på Michael Hemmingsen, eller tag Morten Wieghorst med også har vi teamet klar til næste sæson med det samme.
    Det der er rimeligt useriøst...

    Weakhorse og Hemme er nogenlunde så langt du kan komme fra hinanden som trænere, rent filosofi-mæssigt, og Weakhorse er DKs mest overvurderede træner. Han ville levere det samme som Troels, indstillings- trænings- og opstillingmæssigt...

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis han bliver fyret ligger det vil i kortene at JM overtager.
    Den billige løsning
    Ja men vil det ikke bare være at køre i samme rille? Aner ikke hvad han kan, men nu har han jo gået op og ned af Troels i nogle år. Så spørgsmålet må jo være om han kan ændre det store?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvis han bliver fyret ligger det vil i kortene at JM overtager.
    Den billige løsning

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Giv nu Troels det los og giv en anden chancen! Der er nok af ledige danske trænere derude som har en større chance for at redde vores røv. Man kunne evt. hente en god gammel OB man hjem og give ham chancen. Her tænker jeg på Michael Hemmingsen, eller tag Morten Wieghorst med også har vi teamet klar til næste sæson med det samme.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Ud med ham... nu! Han kan bare ikke i OB... Det må vel efterhånden være bevist.
    Positivt at Troels havde droppet Bodul til startopstillingen, men det havde jo også været helt ude i hampen hvis han var startet inde efter seneste præstation (godt set der Troels ;-)
    jeg forstår så ikke hvorfor vores klart bedste centrale midtbanespiller i de to første kampe (Ari) skal smides ned på venstre back, når nu vi har en spiller som JBL? Altså, hvad er pointen efterhånden med at have JBL?. Schoop fortsætter med at tabe for mange lette bolde inde på den centrale, han fylder simpelthen for lidt. Det er jo hele vores fundament Troels Bech rykker ved når han smider Ari ned på venstre back bare fordi Diarra ikke er med.
    Vi er simpelthen mega ufarlige og det kombineret med en træner som fortsætter med at famle løs, gør at vi stadig er i overhængende fare for at rykke ned i år. Det er jo et FCK hold som er til at tale med vi møder i dag, men vi forstår jo på ingen måde for alvor at true dem.
    Alt andet end en sejr over Viborg på søndag og nedrykningstoget kører for fuld drøn for os og jeg føler mig absolut ikke tryg ved at Troels Bech er manden i spidsen for os. Jeg synes han famler og fortsætter med at lave nogle underlige ting fra kamp til kamp. Mod Esbjerg var det bl.a bemærkelsesværdigt at Bodul fik så lang snor og mod FCK synes jeg det var en fejl at ændre på vores centrale akse.

    PS. Flot at vores anfører AMC stiller sig op efter kampen og prøver at fedte sin egen kæmpe placeringsfejl ved FCK målet af på JC, som han synes skulle have været ud. Det var 100% AMC's egen fejl at Ventokele fik plads til at skyde den ind.
    Last edited by OleKBH; 09-03-2014, 21:53.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Ud med ham... nu! Han kan bare ikke i OB... Det må vel efterhånden være bevist.
    Jeg er absolut ikke TB-fan; men kampen i dag var ikke årsag til, at han skal ud. Bedste kamp i foråret, og det skal der bygges på. Det kan sagtens gå helt galt endnu, men slukker lige faklen og lægger høtyven efter en ok indsats.

    Leave a comment:


  • Z.A.E
    replied
    Ud med ham... nu! Han kan bare ikke i OB... Det må vel efterhånden være bevist.

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
    Hvem skulle evt overtage TB som træner
    Hvem der skal overtage TB er ikke vores problem , men mon ikke Silkeborg kunne være et godt bud?
    Last edited by ScouserTommy; 09-03-2014, 21:38.

    Leave a comment:


  • MBN
    replied
    Han ville være super men mon han er interesseret.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Vi har jo en tidligere Laudrup assistent og chef træner i FCN som ikke laver noget. Og i min bog ville være oplagt

    Leave a comment:


  • gutihaz
    replied
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
    Hvem skulle evt overtage TB som træner
    ALT ANDET end TB vil være en klar forbedring!

    Leave a comment:


  • MBN
    replied
    Hvem skulle evt overtage TB som træner

    Leave a comment:

Working...
X