Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Inden længe bliver der lagt ekstra på med Kadrii. I forvejen var han jo ikke ligefrem en tændstikmand. Et halvt år i styrketræningslokalet har næppe svækket hans fysik:-)
    Næh, i de få minutter vi så ham i sidste uge lignede han godt nok det man kalder en granitvaffel. En som modstanderne slår sig på

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg er ikke i tvivl om hvad den største grund til sejren kom i hus var, det var vores fysik og fight...

    Jeg synes ikke det så ret godt ud efter det første kvarters tid, men så begyndte vi og gå virkelig til stålet, og selvom det lyder usportsligt, så fik vi lavet de rigtige frispark, og Kahlenberg der var startet rigtig stærkt, og har været deres styrmand i foråret, blev jo sendt ud af spillet resten af kampen, efter at Azer lige introducerede sig selv som defensiv hård hund... Ja tak!!!

    Falk sendte BIF folk i dørken flere gange i går..........................RASMUS FALK!!! Han fik delt en del undskyldninger ud under kampen, men det var virkelig fedt at se ham blive "den store" så mange gange, selv i en hovedstødsduel fik han sendt en gul til tælling fordi han bare skrælder igennem... Der er noget at svare igen med nu...
    Inden længe bliver der lagt ekstra på med Kadrii. I forvejen var han jo ikke ligefrem en tændstikmand. Et halvt år i styrketræningslokalet har næppe svækket hans fysik:-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Jeg er ikke i tvivl om hvad den største grund til sejren kom i hus var, det var vores fysik og fight...

    Jeg synes ikke det så ret godt ud efter det første kvarters tid, men så begyndte vi og gå virkelig til stålet, og selvom det lyder usportsligt, så fik vi lavet de rigtige frispark, og Kahlenberg der var startet rigtig stærkt, og har været deres styrmand i foråret, blev jo sendt ud af spillet resten af kampen, efter at Azer lige introducerede sig selv som defensiv hård hund... Ja tak!!!

    Falk sendte BIF folk i dørken flere gange i går..........................RASMUS FALK!!! Han fik delt en del undskyldninger ud under kampen, men det var virkelig fedt at se ham blive "den store" så mange gange, selv i en hovedstødsduel fik han sendt en gul til tælling fordi han bare skrælder igennem... Der er noget at svare igen med nu...

    Leave a comment:


  • OBer i Prag
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er uhyggeligt svært at vurdere, hvorfor det gik så relativt godt i dag - især offensiven sprudlede som ikke længe set. Der er så mange parametre, som der var "skruet på": interessant modstander, intensiveret nedrykningspres, helt ny central midt, Diarra på VB, Toppel tilbage på mål.

    Et bud kunne være Schoop centralt. Jeg synes, at han lægger rigtig mange gode offensive afleveringer i kampen i går. Han er den kreative spiller som kan se muligheder i de løb, som Falk, Mos, Emil og Diarra (!) foretog i går og han er i stand til at slå dem præcist og med den speed der skal til for at de kan åbne et forsvar.

    Den mavesure vil klantre Beck for, at der skal 2 karantæner til for at holdet sætter sig selv bedre, end en agerende træner. Jeg vil nøjes med at glæde mig over, at det altså kan lade sig gøre for OB, at skabe flere reelle chancer i én kamp.
    Jeg tror du har ret omkring Schoop. I starten af sæsonen hvor vi spillede rigtigt godt, og på gode baner. Der var han også brugt meget indtil sin skade. Dengang blev der også talt om hvor god han var, og hvor god han var blevet også i det defensive arbejde. Ja han har en større risiko indbygget i sig, men det skulle gerne betale sig i flere chancer. Han spillede igår, som før sin skade, og dengang hvor OB faktisk startede rigtigt godt. Plus havde bashkim til også at tage dybdeløbene på hand stikninger.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Det er uhyggeligt svært at vurdere, hvorfor det gik så relativt godt i dag - især offensiven sprudlede som ikke længe set. Der er så mange parametre, som der var "skruet på": interessant modstander, intensiveret nedrykningspres, helt ny central midt, Diarra på VB, Toppel tilbage på mål.

    Et bud kunne være Schoop centralt. Jeg synes, at han lægger rigtig mange gode offensive afleveringer i kampen i går. Han er den kreative spiller som kan se muligheder i de løb, som Falk, Mos, Emil og Diarra (!) foretog i går og han er i stand til at slå dem præcist og med den speed der skal til for at de kan åbne et forsvar.

    Den mavesure vil klantre Beck for, at der skal 2 karantæner til for at holdet sætter sig selv bedre, end en agerende træner. Jeg vil nøjes med at glæde mig over, at det altså kan lade sig gøre for OB, at skabe flere reelle chancer i én kamp.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Og så et lille klap til Troels for at lykkedes, ved at tro på os selv og ikke starte uden Mos eller Skoubo for at dæmme op for Brøndby med en ekstra midtbanemand.
    rigtigt flot i dag - nu skal vi se et hold der er sat op på samme måde til de næste kampe, det bliver så vigtigt!

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Og så et lille klap til Troels for at lykkedes, ved at tro på os selv og ikke starte uden Mos eller Skoubo for at dæmme op for Brøndby med en ekstra midtbanemand.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tak plum

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Søg og du skal finde:

    http://www.ob.dk/artikel/utilfredsst...anskrisen.aspx

    "Vi var tæt på de mange millioner i Champions League, men vi måtte nøjes med alle de ekstra udgifter, der er forbundet med at spille en enkelt kamp i det store set-up, der er krævet af UEFA".

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan godt huske den artikel hvor TC næsten fik det til at lyde som om at EL gruppespil var ren tilsæt
    back in the days .. http://www.bold.dk/nyt/OB-tjener-10-...FA-Cup-eventyr

    Jeg ved godt det ikke er den artikel I leder efter men jeg leder ..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg kan godt huske den artikel hvor TC næsten fik det til at lyde som om at EL gruppespil var ren tilsæt

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg er bange for et blodrøde regnskab for 2013.
    jeg studser over følgende som er at læse i pressemeddelelsen for årsregnskabet for 2012:

    I efteråret 2012 præsterede OB tilfredsstillende, og holdet overvintrede på fjerdepladsen, hvilket er i overensstemmelse med den sportslige målsætning.

    OB har fortsat gode muligheder for at opfylde målsætningen om europæisk deltagelse i 2013.


    Koncernen forventede europæisk deltagelse i 2013, og som vi ved sluttede OB igen på 10. Pladsen, dette må påvirke regnskabet markant i negativ retning. Vi må dog håbe at man via spareplanerne fik rettet lidt op på det, men det bliver interessant at se de kommende dage når regnskabet offentliggøres.
    Man kan jo begynde at snuse lidt i hvad der er gået tabt at indtægter...

    Året før var man sikret ca. 7.5 millioner for EL gruppespillet... Jeg tør ikke gætte på om der har været penge at hente i EL kvalkampene, men i det tilfælde må det forventes at være ubetydelige beløb, dog tabte... Tv pengene er jeg ikke helt sikre på, men de to foregående gruppespil har hver givet omkring 1.5 mio...

    Europæisk deltagelse krævede minimum en 5 plads, og placeringsbonussen alene gav ved alle 3 udbetalings runder, 3.9 mio... og en 10 plads gav 1.3... Nu nøjes jeg med bonussen for 22 til 33 runde, og kun placeringsbonussen, hvilket vil sige vi der missede 2.6 mio...

    Var målsætningen da en 5 plads med efterfølgende gruppespil i EL, så missede vi derfor minimum* 11-12 mio, forudsat altså, at EL pengene var ca. de samme som året før, og tv pengene i EL ligeledes...



    * Yderligere mistede indtægter:

    Sejrsbonusser - De sejre der ville være medregnet i en 5 plads... (Kontra den ene vi fik hele foråret)

    Billetsalg - For 3 EL Kval-kampe, og 3 EL-gruppespil kampe...

    Salg ved boder - For 3 EL Kval-kampe, og 3 EL-gruppespil kampe...

    Og hvad der ellers kunne hives frem af mistede indtægter...

    -

    Ps. Er der nogen der kan finde et link, til der hvor Thomas Christensen siger noget om der ikke rigtig er overskud i EL, eller CL kampene, eller hvor meget det nu var..?
    Last edited by Kaspernon; 21-03-2014, 18:40.

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Selvfølgelig kan han løse opgaven. Han er bare inde i en mindre formkrise. En uge eller to på andetholdet for at få ladet batterierne op, så er han nok klar igen

    Leave a comment:


  • Lars Elstrup
    replied
    Ingen midler er jo stort set lig med ingen ambitioner. Det er en sød tanke det der med at satse på egen avl, men midler og resultater følges tit ad. Vi skal forsøge at følge med hold der konsekvent altid kører med store underskud, men sjovt nok bliver de huller altid lukket. De hold kan vi bare ikke konkurrere med, hvis vi skal til at have overskud. Sådan er verden skruet sammen, om man så vil indse det eller ej. Da vi også historisk set altid underpræsterer står vi med meget dårlige kort. Nøglen til at præstere, ligger tit hos træneren, og her mener jeg bestemt ikke Troels Bech kan løse opgaven.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det KAN jo godt være at resultatet for koncernen er fint men at ledelsen har meldt ud at fodbolden skal balancere i sig selv og jo færre penge der kommer ind i kassen via TV penge, europa og sponsorer jo færre penge er der at gøre godt med til lønninger osv...
    Jeg er bange for et blodrøde regnskab for 2013.
    jeg studser over følgende som er at læse i pressemeddelelsen for årsregnskabet for 2012:

    I efteråret 2012 præsterede OB tilfredsstillende, og holdet overvintrede på fjerdepladsen, hvilket er i overensstemmelse med den sportslige målsætning.

    OB har fortsat gode muligheder for at opfylde målsætningen om europæisk deltagelse i 2013.


    Koncernen forventede europæisk deltagelse i 2013, og som vi ved sluttede OB igen på 10. Pladsen, dette må påvirke regnskabet markant i negativ retning. Vi må dog håbe at man via spareplanerne fik rettet lidt op på det, men det bliver interessant at se de kommende dage når regnskabet offentliggøres.

    Leave a comment:

Working...
X