Oprindeligt indsendt af CCR
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Carlsberg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægHvordan dette kan være positivt forstår jeg ikke. Landets største bryggeri gider ikke foretagendet længere, så nu er man gået tiggergang til det næststørste.. Det er der næppe kommet en bedre kontrakt ud af. Altså nok engang en nedjustering af indtægtsgrundlaget. Vejen til topfodbold i Odense bliver bare længere og længere...
Jeg er dog enig at det på mange parametre er et skridt ned af rangstigen. Royal Unibrew har indtil for nyligt kun mistet sponsorater/samarbejdesaftaler på alt fra festivaler til værtshuse, og dermed kan man også få det indtryk at pengene er små eller de er decideret nærrige.
Kan det i øvrigt ikke passe at en del af Carlsberg sponsoratet blev udbetalt som placeringsbonus? I så fald har det været nogle ret magre år de seneste 5.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRoyal Unibrew er altså blevet en stor og rentabel spiller som ved dette skifte kan øge sit salg betragteligt på fyn samtidig med en stor goodwill.. Deres regnskaber har set rigtig gode ud.. Så er på ingen måde overbevist om at OSE´s aftale bliver dårligere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægDet ved jeg heller ikke, men ud fra en logisk tilgang ( læs i øvrigt BT's historie ) tror jeg ikke aftalen er af samme kaliber som det Carlsberg kan. Royal Unibrew har haft gode år, men har langt fra de økonomiske muskler som Carlsberg er i besiddelse af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har de ikke nej. Men kan ikke tænke at den bliver væsentlig ringere
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...
MvH ChrisOB
Men dette drejer sig også om en større fynsk identitet. Og den er mere værd end nogle få skillinger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne spørge dig om det samme vel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEr du sikker? Det er OSE vi snakker om - mestrene i at præsentere en lort som om det var guld...
MvH ChrisOB
Der er selvfølgelig ting som ikke kommer frem i denne historie. Carlsberg må se nogle alvorlige problemer, når de vælger at stoppe et hovedsponsorat før tid. Måske de føler sig illoyalt behandlet når OS&E entrerer med Culture Club, som er Albanis koncert bureau.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægJeg antager, at når Carlsberg udtaler at der har været problemer med samarbejdet med JVB, så er det bevæggrunden til at de trækker sig. Så tror jeg næppe man har en særlig god forhandlingsposition med kun en aktør tilbage. En aktør der tidligere har udtalt at sponsoratet er for dyrt...
Men som jeg skrev tidligere så har Albani tilbage en stor værdi for den fynske identitet og den har en kæmpe værdi
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægFlot at JVB Live har skræmt OB's hovedsponsor væk..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment