Hvorfor angriber vi ikke mere helhjertet i stedet for at bruge en masse tid på ingenting
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Hobro-OB 30. september
Collapse
X
-
Tsk til Gryte for det ene point og røv til Kent Nielsen som efter min personlige menig forhindre os i 3 point med sin kummerlige startformation idag
KN RausDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDer burde være en psykolog der fik snakket med Kent om de udbrud. Jeg kan ikke tro nogen spillere bliver bedre af de konstante tilsvininger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVi manglede lige det sidste, mener JBL...
... bliver efterhånden kvalm af den klassiske udtalelse.
Dobbelt så mange Hobro afslutninger, Myse MoM, men vi manglede bare lige det sidste.
Comment
-
eb.dk live:
Underholdende affære i Hobro, hvor kampen altså ender 1-1. Hobro var bedst før pausen, mens fynboerne var bedst i 2. halvleg. Og derfor må det uafgjorte resultatet siges at være retfærdigGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægFor helvede hvor er jeg træt af Kent Nielsen. Vi har en af superligaens bedste Def. midt, og så starter han på bænken. Vågn dog op mand! Izunna har haft en opadgående formkurve, så fodr ham dog med nogle kampe!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægeb.dk live:
Underholdende affære i Hobro, hvor kampen altså ender 1-1. Hobro var bedst før pausen, mens fynboerne var bedst i 2. halvleg. Og derfor må det uafgjorte resultatet siges at være retfærdig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er så sørgeligt, at der er sikkert velbetalte journalister der skriver sådan noget nonsens. Udover straffesparket og en pæn chance til Fester, er der stort set intet at skrive hjem om i 1. halvleg, i 2. halvleg har Hobro til gengæld tre store chancer, hvor de burde have scoret på mindst én.
Comment
Comment