Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://streamable.com/lzn09

    Er det her et udtryk for en "fair" spiller i din verden? I så fald ser vi bare fodbold meget forskelligt, må jeg erkende.
    Åbenbart. Synes absolut størstedelen af de klip du har fundet er tilfældigheder eller et udtryk for han er langsom.

    Derudover skrev jeg at jeg ikke synes han har lavet mange svinestreger for os, synes klart dem der er svinestreger er i en AaB trøje.

    Og til sidst har jeg vidst aldrig kaldt KEP fair, han laver professionelle frispark og prøver da så absolut at opnå fordele for dit hold, men ser ham absolut ikke som en der slagter folk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Åbenbart. Synes absolut størstedelen af de klip du har fundet er tilfældigheder eller et udtryk for han er langsom.

      Derudover skrev jeg at jeg ikke synes han har lavet mange svinestreger for os, synes klart dem der er svinestreger er i en AaB trøje.

      Og til sidst har jeg vidst aldrig kaldt KEP fair, han laver professionelle frispark og prøver da så absolut at opnå fordele for dit hold, men ser ham absolut ikke som en der slagter folk.
      Jeg synes heller ikke, at KEP er svinsk, men det er mig en gåde, hvis man ikke kan se, at han er en spiller der spiller til grænsen og nogle gange over den.

      Hvilke spillere i Superligaen er større "bisser" end KEP i så fald?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg synes heller ikke, at KEP er svinsk, men det er mig en gåde, hvis man ikke kan se, at han er en spiller der spiller til grænsen og nogle gange over den.

        Hvilke spillere i Superligaen er større "bisser" end KEP i så fald?
        Så er vi nok slet ikke så langt fra hinanden.

        Uden lige at gå en masse igennem synes jeg da både Sparv og Spelmann er værre. Den Agesen lavede på Marcondes inden han skiftede synes jeg også var langt værre end noget jeg har set KEP lave i OB trøjen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er alligevel en vild påstand. Vi snakker altså en mand der ud af det blå har sparket en mand ned til et indendørsstævne og fået det eneste røde kort jeg nogensinde har set i en turnering af den slags.
          Hvad har han lavet i OB trøjen der er bisset? Jeg kan ikke huske noget. Men han har snakket sig til dumme gule og røde kort.

          Comment


            Den største svinestreg pt. må være at I optager rygtetråden til at diskutere om KEP er bisset. Man sidder med forhåbninger om lidt andet, når der sker noget i den tråd 😅

            Comment


              Vores gamle bomber Utaka, debutere lige pt. for Vejle. Svært at få et ordentlig indtryk, under de forhold. Men fedt at se ham igen:-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Vores gamle bomber Utaka, debutere lige pt. for Vejle. Svært at få et ordentlig indtryk, under de forhold. Men fedt at se ham igen:-)
                Med tanke på hvor lidt optakt han har haft, så ser han virkelig god ud. Han skal nok blive en kæmpe gevindt for Vejle, og han skal nok gøre sin del til at de rykker op, hvis de kan holde ham motiveret. Men mon ikke?

                Comment


                  Jeg synes han har set ganske fin ud her i den time han har fået. Han kom jo trods meget sent ind i opstarten, hvorfor han nok også allerede blev taget ud her inden for en time. Og så bliver jeg bare glad af at se ham spille igen.

                  Desværre var TV-Poul også ret positiv omkring hans præstation og har allerede kaldt ham en klar gevinst. Det er selvfølgelig en streg i regningen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg synes han har set ganske fin ud her i den time han har fået. Han kom jo trods meget sent ind i opstarten, hvorfor han nok også allerede blev taget ud her inden for en time. Og så bliver jeg bare glad af at se ham spille igen.

                    Desværre var TV-Poul også ret positiv omkring hans præstation og har allerede kaldt ham en klar gevinst. Det er selvfølgelig en streg i regningen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
                      Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
                        Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
                        Det synes jeg faktisk kunne være ret spændende

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
                          Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
                          Jeg tror det er vigtigt at høre hvad JH siger, når han udtrykker et ønske om at binde u-afd. og sl-trup mere sammen. Der er imø. lagt op til en OB-relateret person, og det indskrænker feltet betragteligt. Forfremmelse af Kim Engstrøm, eller måske et comeback til et koryfæ fra tidligere. Jeg drømmer om at Ulrik Laursen evt. kan kombinere et fys.job i OB med en assistenttræner tjans. Hemmingsen bro's er måske også en mulighed.
                          Last edited by manner; 03-03-2018, 11:38.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Er der slet ikke nogen der har hørt rygter vedr. vores kommende assistenttræner?.
                            Jeg har et lille håb om at vi kan lokke en fyr som Allan Kuhn til OB. Han har jo arbejdet sammen med Kent i AaB og man kunne måske forestille sig at han kunne få den gulerod at han måske kan overtage cheftræner posten den dag Kent Nielsens kontrakt løber ud. En glidende overgang.
                            Vil ikke tale mod Kuhn's kvaliteter og der er ja flere som ser ham som den egentlige bagmand for Aab's mesterskab dertid men for mig føles det som det er nok nu med gamle Aab'er i OB. Ved at det er ikke rationalt men bare en følelses-relateret holdning. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg tror det er vigtigt at høre hvad JH siger, når han udtrykker et ønske om at binde u-afd. og sl-trup mere sammen. Der er imø. lagt op til en OB-relateret person, og det indskrænker feltet betragteligt. Forfremmelse af Kim Engstrøm, eller måske et comeback til et koryfæ fra tidligere. Jeg drømmer om at Ulrik Laursen evt. kan kombinere et fys.job i OB med en assistenttræner tjans. Hemmingsen bro's er måske også en mulighed.
                              Ville heller ikke have noget imod man tog chancen med en HHA eller Anders Møller..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vil ikke tale mod Kuhn's kvaliteter og der er ja flere som ser ham som den egentlige bagmand for Aab's mesterskab dertid men for mig føles det som det er nok nu med gamle Aab'er i OB. Ved at det er ikke rationalt men bare en følelses-relateret holdning. :-)
                                Fair nok og jeg kan jo godt følge tankegangen. Jeg kunne dog stadig godt se fornuften med Kuhn i OB. Det bliver ihvertfald spændende hvem det bliver og umiddelbart gætter jeg også mere på at det bliver en fra egne rækker (Engstrøm eller Tonni H) med de udtalelser JH er kommet med omkring link til ungdomsholdene. Og det vil absolut heller ikke være en katastrofe i mine øjne, men Allan Kuhn ligger også til højrebenet også på en lidt mer langsigtet bane ( cheftrænerpotentiale).

                                Comment

                                Working...
                                X