Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    mens vi venter på vinduet lukker; hvad tænker folk om den aktivitet der har været i OB? Syntes jo ikke man kan sige de har ligget på den lade side....omvendt er jeg ikke ovenud begejstret over den umiddelbare kvalitet af hvad der er blevet hentet.
    Glæder mig dog trods alt over at man var relativt hurtigt ude og hente nye folk ind efter tingager og izunna smuttede (så kan man diskutere om dem man fandt er/var gode nok)

    - Og så syntes jeg vores hold er ved at være ret profil løst.....gryte skiller sig ud men ud over det....

    Comment


      OB og JH får en over snuden af Gaxe og den anden herre i Ekstrabladets transferstudie. Karakteren 1 ud af 6 som eneste klub. Skudsmålet lyder også, at det virker som om JH stadig er sportsdirektør i ACH, og de to er meget uimponerede over de spillere som er hentet ind i dette vindue i forhold til de forventninger man berettiget kan have til en klub som OB - med dens geografiske placering og historik m.v.
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
        OB og JH får en over snuden af Gaxe og den anden herre i Ekstrabladets transferstudie. Karakteren 1 ud af 6 som eneste klub. Skudsmålet lyder også, at det virker som om JH stadig er sportsdirektør i ACH, og de to er meget uimponerede over de spillere som er hentet ind i dette vindue i forhold til de forventninger man berettiget kan have til en klub som OB - med dens geografiske placering og historik m.v.
        Så sandt- ingen top 6 med en Inkompetent direktør.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          mens vi venter på vinduet lukker; hvad tænker folk om den aktivitet der har været i OB? Syntes jo ikke man kan sige de har ligget på den lade side....omvendt er jeg ikke ovenud begejstret over den umiddelbare kvalitet af hvad der er blevet hentet.
          Glæder mig dog trods alt over at man var relativt hurtigt ude og hente nye folk ind efter tingager og izunna smuttede (så kan man diskutere om dem man fandt er/var gode nok)

          - Og så syntes jeg vores hold er ved at være ret profil løst.....gryte skiller sig ud men ud over det....
          Det er jo åbenbart et udløb af, at vi virkeligt bare ikke har nogle penge, og at Jesper Hansen på 4œ år ikke har formået at skabe et sportsligt fundament der gør, det synes jeg faktisk er en åbenlys elefant i rummet.

          Vi har angiveligt solgt spillere for hvad, 6-7 millioner i det her vindue? Og vi har ikke investeret meget mere end 1-1,5 af dem igen, hvis vi skal tro på de priser diverse melder op. Og undskyldningen for, at vi ender med Fellah her til sidst er, at der simpelthen ikke er penge til mere.

          Er det ikke problem at vi lige nu har et sportsligt setup der gør, at når vi sælger for 6, så kan vi kun geninvestere 1-1,5? Vi er jo ikke langt fra vores sportslige målsætning, som jeg antager, at man har budgettet er lagt an på skal opnås. Er det godt nok, at vi stadig står i en så sløj position økonomisk efter 4œ år med et såkaldt turnaround?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er jo åbenbart et udløb af, at vi virkeligt bare ikke har nogle penge, og at Jesper Hansen på 4œ år ikke har formået at skabe et sportsligt fundament der gør, det synes jeg faktisk er en åbenlys elefant i rummet.

            Vi har angiveligt solgt spillere for hvad, 6-7 millioner i det her vindue? Og vi har ikke investeret meget mere end 1-1,5 af dem igen, hvis vi skal tro på de priser diverse melder op. Og undskyldningen for, at vi ender med Fellah her til sidst er, at der simpelthen ikke er penge til mere.

            Er det ikke problem at vi lige nu har et sportsligt setup der gør, at når vi sælger for 6, så kan vi kun geninvestere 1-1,5? Vi er jo ikke langt fra vores sportslige målsætning, som jeg antager, at man har budgettet er lagt an på skal opnås. Er det godt nok, at vi stadig står i en så sløj position økonomisk efter 4œ år med et såkaldt turnaround?
            vi er da nærmere 9-10 mill efter Søndergaard salget

            Comment


              AGF lejer Pusic ..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                vi er da nærmere 9-10 mill efter Søndergaard salget
                Du har fuldstændig ret, det havde jeg helt glemt. Gør ikke min undren over vores økonomiske situation mindre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Du har fuldstændig ret, det havde jeg helt glemt. Gør ikke min undren over vores økonomiske situation mindre.
                  nej især ikke når man (JH) gang på gang har meldt ud at der er penge at handle for - det hænger ikke sammen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    mens vi venter på vinduet lukker; hvad tænker folk om den aktivitet der har været i OB? Syntes jo ikke man kan sige de har ligget på den lade side....omvendt er jeg ikke ovenud begejstret over den umiddelbare kvalitet af hvad der er blevet hentet.
                    Glæder mig dog trods alt over at man var relativt hurtigt ude og hente nye folk ind efter tingager og izunna smuttede (så kan man diskutere om dem man fandt er/var gode nok)

                    - Og så syntes jeg vores hold er ved at være ret profil løst.....gryte skiller sig ud men ud over det....
                    Kløve skal nok blive en gevinst for os. Römer er en god spiller, men skal først nu spille fast på den centrale midtbane. Jeg havde gerne set at vi havde hentet en spiller, med mere erfaring på netop den plads. Marco Lund er også lidt en lottokupon, han kunne ikke spille sig på holdet i Esbjerg. Fellah skulle vi ganske enkelt have holdt fingrene fra. Jeg mener at også det her vindue lugter af, at der ganske enkelt ikke er penge at gøre med.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Du har fuldstændig ret, det havde jeg helt glemt. Gør ikke min undren over vores økonomiske situation mindre.
                      4,5 mill til Thorborg og nok 2-3 mill ind i budgettet. Så er de jo tæt på at være brugt

                      Comment


                        At Thorborg m.fl. har ret til deres del er ikke ensbetydende med at han/de gør krav på den !

                        Ved godt, at de fleste ser ham som et "vammelt" monster... men tvivler på, at han vil lade klubben sejle sin egen sø efter at have smidt over en kvart milliard i den....

                        Tvivler på, at det havde heddet superliga i dag uden ham og "vennerne" !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Tvivler på, at det havde heddet superliga i dag uden ham og "vennerne" !
                          Så Danmarks 3. største by kan ikke drive en klub blandt de bedste 14 i Danmark uden Thorborg og Co? Det var dog en vanvittig påstand, hvad bygger du den på?

                          Comment


                            At uden deres kapitalindsprøjtninger var klubben gået konkurs !

                            Det kan du vel ikke bestride ? !

                            Comment


                              Nå det var det. Så må vi se om vi har fået et bedre hold om 1 1/2 uge mod Helsingør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                At uden deres kapitalindsprøjtninger var klubben gået konkurs !

                                Det kan du vel ikke bestride ? !
                                Det skyldes vel bare, at selv samme bestyrelse pumpede klubben op, så drifts- og lønomkostninger sleeeet ikke stod mål med indtægterne?

                                Comment

                                Working...
                                X