Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Syntes ikke Izu har været fandens god , og ikke en som har eller kan flytte os fremad . Fint ham kommer væk , blot endnu et fejlkøb af JH . Væk med sig . Fedt 
    Tror du JH kan finde noget bedre?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror du JH kan finde noget bedre?

      Uanset hvor posetive tanker jeg prøver at finde frem så kan jeg ikke finde nogen tiltro til JH. , så det bliver et nej .. klart nej , det tror jeg ikke .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Uanset hvor posetive tanker jeg prøver at finde frem så kan jeg ikke finde nogen tiltro til JH. , så det bliver et nej .. klart nej , det tror jeg ikke .
        Tror jeg heller ikke. Med hans afgang har vi en af superligaens dårligst besatte centrale midtbaner. Masser af muligheder. Ganske lidt kvalitet.
        1 gennemsnitslig midtbane offensivt og 1 defensiv omskolet der til tider gør det ok godt. Resten har ikke superligaklasse..

        Jeg kan ikke glæde mig meget over denne handel. Denne handel skulle have være lavet efter man havde handlet kvalitet ind.. Jeg forstår at timingen måske har gjort at det ikke kunne lade sig gøre og Izunna måske fortjener at komme afsted til et eventyr.. Men det efterlader vores hold svækket på et sted hvor kvaliteten iforvejen halter gevaldigt..

        Og lur mig om dette ikke gør at vi forlænger med Thrane for at holde noget kontinuitet

        Comment


          Gætter på, at vi går ud og overbetaler for Moro, der ikke er en opgradering ift. Izunna. Ville ligne den nuværende sportslige ledelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Gætter på, at vi går ud og overbetaler for Moro, der ikke er en opgradering ift. Izunna. Ville ligne den nuværende sportslige ledelse.
            Tvivler jeg på. Tror ikke at vi kan handle i SIF blandt deres profiler. Vi vil ikke bruge store penge og vi er ikke attraktive for andre midterholds profiler mm de rykker ned.. Moro vil til udlandet og er blevet lovet et sommer skifte. Ved godt der også skal være en køber men tror ikke der sker noget før til sommer..

            Men hvor er det da irriterende at SIF henter en Moro og vi henter en Welbeck

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tvivler jeg på. Tror ikke at vi kan handle i SIF blandt deres profiler. Vi vil ikke bruge store penge og vi er ikke attraktive for andre midterholds profiler mm de rykker ned.. Moro vil til udlandet og er blevet lovet et sommer skifte. Ved godt der også skal være en køber men tror ikke der sker noget før til sommer..

              Men hvor er det da irriterende at SIF henter en Moro og vi henter en Welbeck
              Lur mig om ikke Kent Nielsen havde ødelagt Moro også. Det lader jo til han formår at gøre samtlige spillere dårligere i løbet af få måneder.
              Har han fået en eneste til at blomstre op i de 2 1/2 år han har været her?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tvivler jeg på. Tror ikke at vi kan handle i SIF blandt deres profiler. Vi vil ikke bruge store penge og vi er ikke attraktive for andre midterholds profiler mm de rykker ned.. Moro vil til udlandet og er blevet lovet et sommer skifte. Ved godt der også skal være en køber men tror ikke der sker noget før til sommer..

                Men hvor er det da irriterende at SIF henter en Moro og vi henter en Welbeck
                Forlydenerne fra Silkeborg går på, at han formentlig smutter her til vinter. Spørgsmålet er så bare, hvem der vil lægge billet ind på ham, og efter den halvsæson han lige har leveret, vader han jo nok ikke i tilbud.

                Helenius var jo ret beset en profil i Silkeborg sidste sæson, og ham kunne vi jo i hvert fald godt hente. Men jeg er da enig i, at Silkeborgs "stjerner", nok lige er en hylde for højt til OB, og her tænker jeg på folk som Skov, Gammelby og til dels Skytte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Forlydenerne fra Silkeborg går på, at han formentlig smutter her til vinter. Spørgsmålet er så bare, hvem der vil lægge billet ind på ham, og efter den halvsæson han lige har leveret, vader han jo nok ikke i tilbud.

                  Helenius var jo ret beset en profil i Silkeborg sidste sæson, og ham kunne vi jo i hvert fald godt hente. Men jeg er da enig i, at Silkeborgs "stjerner", nok lige er en hylde for højt til OB, og her tænker jeg på folk som Skov, Gammelby og til dels Skytte.
                  Helenius var transferfri og stod ikke lige umiddelbart med det brændende ønske om et udlandsskifte vel..
                  Moro skal købes fri og vil gerne til udlandet.
                  Stor forskel.. Kan simpelthen ikke se os give 3-5 mill i transfer og betale AK løn for ham her som det ca nok vil kræve

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Lur mig om ikke Kent Nielsen havde ødelagt Moro også. Det lader jo til han formår at gøre samtlige spillere dårligere i løbet af få måneder.
                    Har han fået en eneste til at blomstre op i de 2 1/2 år han har været her?
                    Han har selvfølgelig ikke lavet mange landsholdsspillere men mon ikke at han havde en lille finger med i Zohores opblomstring..
                    Lidt hårdt men ja. De sprøjter ikke ud af ærmet som i FCN

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Lur mig om ikke Kent Nielsen havde ødelagt Moro også. Det lader jo til han formår at gøre samtlige spillere dårligere i løbet af få måneder.
                      Har han fået en eneste til at blomstre op i de 2 1/2 år han har været her?
                      Zohore, Tingager, måååske Tverskov og JJT..
                      men den liste er kort.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Forlydenerne fra Silkeborg går på, at han formentlig smutter her til vinter. Spørgsmålet er så bare, hvem der vil lægge billet ind på ham, og efter den halvsæson han lige har leveret, vader han jo nok ikke i tilbud.

                        Helenius var jo ret beset en profil i Silkeborg sidste sæson, og ham kunne vi jo i hvert fald godt hente. Men jeg er da enig i, at Silkeborgs "stjerner", nok lige er en hylde for højt til OB, og her tænker jeg på folk som Skov, Gammelby og til dels Skytte.
                        Helenius fik vi ved at doble den løn han blev tilbudt i SIF, samme taktik vi brugte for at få Joao fra Sønderjyske
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          BT kan ikke få en kommentar fra JH vedr Izunna

                          https://www.bt.dk/superligaen/medie-...rdig-i-danmark
                          Jesper Hansen er i Flensborg for at hente krudt.......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Helenius var transferfri og stod ikke lige umiddelbart med det brændende ønske om et udlandsskifte vel..
                            Moro skal købes fri og vil gerne til udlandet.
                            Stor forskel.. Kan simpelthen ikke se os give 3-5 mill i transfer og betale AK løn for ham her som det ca nok vil kræve
                            Jeg aner ikke, hvad Helenius ønskede.

                            Hvor har du set eller hørt, at Moro gerne vil til udlandet? Jeg har læst og hørt, at han gerne vil videre, men ikke at det partout skulle være til udlandet.

                            Jeg tror du skal sætte dine forventninger gevaldigt ned ift., hvor højt Moro er agtet og anset. Hvis en spiller som Izunna skal sælges til Kina, der notorisk er kendt for at overbetale transfers for spillere, for 1½ mio., så koster Moro ikke mere end det dobbelte. Izunna har over karrieren leveret og spillet på et højere niveau. Moro kom til Silkeborg efter et år i den næstbedste tyrkiske række og stod stadig uden kontrakt midt i august. Izunna blev købt fri fra et midterhold i den bedste russiske række, bare lige til sammenligning.

                            Izunna får angiveligt 120.000 om måneden, og det vel at mærke ikke på forskerordningen. Moro får angiveligt 75.000, og det endda efter at han forlængede ovenpå et rigtigt stærkt efterår i 2016, så der burde være plads til, at man gav ham en stor lønstigning inden for den nuværende lønstruktur, hvis man vil.

                            Og så er der ingen grund til at tale OB økonomisk længere ned end som så. Selvfølgelig kan OB stadig hente spillere fra klubber der er under os i fødekæden og betale en transfer der ryger op i et millionbeløb, hvis det skulle være nødvendigt. Og det er jo også sket mange gange i JHs tid. Jeg nævner bare Spelmann, Mikkelsen, Kirkeskov, Edmundsson, Festersen, Izunna, Ryan og CN.

                            Hvis vi kunne betale 3 millioner for både Festersen og Izunna for to år siden, hvorfor skulle vi så ikke kunne lave en transfer i samme størrelsesorden i det her vindue, ovenpå et salg der angiveligt vil indbringe et mindre millionbeløb og frigive en af de største lønposter? Det lyder mærkeligt for mig, hvis det ikke skulle være muligt, når JH har været ude at sige flere gange, at der er penge til rådighed, hvis man finder det rigtige navn.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg aner ikke, hvad Helenius ønskede.

                              Hvor har du set eller hørt, at Moro gerne vil til udlandet? Jeg har læst og hørt, at han gerne vil videre, men ikke at det partout skulle være til udlandet.

                              Jeg tror du skal sætte dine forventninger gevaldigt ned ift., hvor højt Moro er agtet og anset. Hvis en spiller som Izunna skal sælges til Kina, der notorisk er kendt for at overbetale transfers for spillere, for 1½ mio., så koster Moro ikke mere end det dobbelte. Izunna har over karrieren leveret og spillet på et højere niveau. Moro kom til Silkeborg efter et år i den næstbedste tyrkiske række og stod stadig uden kontrakt midt i august. Izunna blev købt fri fra et midterhold i den bedste russiske række, bare lige til sammenligning.

                              Izunna får angiveligt 120.000 om måneden, og det vel at mærke ikke på forskerordningen. Moro får angiveligt 75.000, og det endda efter at han forlængede ovenpå et rigtigt stærkt efterår i 2016, så der burde være plads til, at man gav ham en stor lønstigning inden for den nuværende lønstruktur, hvis man vil.

                              Og så er der ingen grund til at tale OB økonomisk længere ned end som så. Selvfølgelig kan OB stadig hente spillere fra klubber der er under os i fødekæden og betale en transfer der ryger op i et millionbeløb, hvis det skulle være nødvendigt. Og det er jo også sket mange gange i JHs tid. Jeg nævner bare Spelmann, Mikkelsen, Kirkeskov, Edmundsson, Festersen, Izunna, Ryan og CN.

                              Hvis vi kunne betale 3 millioner for både Festersen og Izunna for to år siden, hvorfor skulle vi så ikke kunne lave en transfer i samme størrelsesorden i det her vindue, ovenpå et salg der angiveligt vil indbringe et mindre millionbeløb og frigive en af de største lønposter? Det lyder mærkeligt for mig, hvis det ikke skulle være muligt, når JH har været ude at sige flere gange, at der er penge til rådighed, hvis man finder det rigtige navn.
                              Mht Helenius og Moro`s ønsker er det noget jeg læst i Tipsbladet/bold som stort set var citeret.. Moro vil til udlandet..

                              Men jeg kan da godt følge at vi ikke skal tale vores økonomiske formåen alt for meget ned.. Har bare ikke den store tiltro til at krejleren vil slippe nogen mønter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Jesper Hansen er i Flensborg for at hente krudt.......
                                Sælger de fusere i Flensborg. Det plejer jo at være det som JH finder.

                                Comment

                                Working...
                                X