Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig i de 3 plus nok FCM.
    desværre ligner de andre klubber uadtil at være mere aggresive og ambitiøse i at opnå succes i disse dage på transfermarkedet..
    Gider ikke at diskuttere om det så har virket eller ej men det ligner bare at de bruger større summer på transfers og spillere end vi gør pt.
    Når det er sagt tvivler jeg på at AGF kan interessere ham hvis man tænker på placering,spillestil,galehus osv.

FCM har det med at støvsuge markedet hvis de er gode og billige nok. Så tænker han også er i spil der. Ved godt de har massere af spillere pt men de tænker langsigtet og køber ind i god tid konstant. Så de kunne godt nuppe ham med henblik på at de sælger lidt til sommer.

Vi har vel kun Kent Nielsen kortet at spille
    Jeg tror ikke han vil bytte bænken i hovedstaden med bænken på marken i Herning �� jeg synes de har en sindssyg stærk trup på heden. Bare spørg Jonas Borring der vel ville blive en konkurrent.

Comment

Så kan man spørge hvor meget tilknytning han har til AaB efterhånden. Hos os er der Kent Nielsen og hvad? 3-4 tidligere holdkammerater. Lønnen kan vi godt konkurrere på. Det ligner lidt en oplagt signing når Jønsson måske snart er fortid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jeg tror ikke han vil bytte bænken i hovedstaden med bænken på marken i Herning �� jeg synes de har en sindssyg stærk trup på heden. Bare spørg Jonas Borring der vel ville blive en konkurrent.
        Tror bare de sælger lidt offensivt til sommer. Hvor meget Afhænger nok af om de bliver mestre..
        Hvis jeg var ham ville jeg da helt klart prøve lykken i FCM ift OB. Dobbelt løn, bedre faciliteter, europa og hvorfor skulle han ikke kunne tilspille sig en fast plads?
        Jeg har bare en mavefornemmelse på denne..

Comment

Så kan man spørge hvor meget tilknytning han har til AaB efterhånden. Hos os er der Kent Nielsen og hvad? 3-4 tidligere holdkammerater. Lønnen kan vi godt konkurrere på. Det ligner lidt en oplagt signing når Jønsson måske snart er fortid.
          Løn kan vi ikke konkurrere på. Tænker snildt han kan score en kontrakt der er 50%+ højere plus en masse europæiske bonusser.
          Jønne får vel 125.000-150.000.. Er ikke i tvivl om han godt kan score minimum 200-250.000kr i FCM plus højere bonusser

Comment

Og så er der jo lige den lille hage der hedder en million transfer. Mon ikke det er en 3-5 mill..

Comment

Løn kan vi ikke konkurrere på. Tænker snildt han kan score en kontrakt der er 50%+ højere plus en masse europæiske bonusser.
              Jønne får vel 125.000-150.000.. Er ikke i tvivl om han godt kan score minimum 200-250.000kr i FCM plus højere bonusser
              Jeg er ret sikker på Jønne er en af vores bedstbetalte sammen med AK og KEP. Jeg mindes at have læst et sted, at han fik 200.000kr. ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Jeg er ret sikker på Jønne er en af vores bedstbetalte sammen med AK og KEP. Jeg mindes at have læst et sted, at han fik 200.000kr. ?
                Muligt at han er det. Men nægter at tro på at han får 200.000kr. Det ville man jo ikke engang give Falk i grundløn..
                Jeg holder fast i 125.000-150.000kr uden at vide noget konkret

Comment

Nu var løn baseret på konkurrencen med AaB og AGF. Som sagt tror jeg ikke på fcm.

Comment

Nu var løn baseret på konkurrencen med AaB og AGF. Som sagt tror jeg ikke på fcm.
                    Ja dem burde vi nok kunne følge

Comment

Muligt at han er det. Men nægter at tro på at han får 200.000kr. Det ville man jo ikke engang give Falk i grundløn..
                      Jeg holder fast i 125.000-150.000kr uden at vide noget konkret
                      Du har ret, lønnen her er godt nok baseret på sidste år, men jeg tænker ikke nogen af dem har fået lønforhøjelse - I så fald at nogen har, så skulle det da lige være Grytebust.

Jeg grimmes stadigvæk over AK kontrakten. Den har hans agent godt nok forhandlet til perfektion, og så ovenikøbet i en lang årrække. Jeg kan godt lide AK, og synes også vi skal have ham i truppen, men han burde jo gå i det leje omkring 100.000-150.000 kr. - han er overbetalt med minimum 100.000kr. Ikke engang det niveau han havde hans første halvår hos os, eller i hans AAB tid berettiger en løn til 250k.

OB:

1) - Anders K. Jacobsen (250.000 kr)

2) - Rasmus Jönsson (160.000 kr)

3) - Kenneth Emil Petersen (140.000 kr)

4) - Izunna Uzochukwu (110.000 kr)

5) - Sten Grytebust (110.000 kr)

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Du har ret, lønnen her er godt nok baseret på sidste år, men jeg tænker ikke nogen af dem har fået lønforhøjelse - I så fald at nogen har, så skulle det da lige være Grytebust.

Jeg grimmes stadigvæk over AK kontrakten. Den har hans agent godt nok forhandlet til perfektion, og så ovenikøbet i en lang årrække. Jeg kan godt lide AK, og synes også vi skal have ham i truppen, men han burde jo gå i det leje omkring 100.000-150.000 kr. - han er overbetalt med minimum 100.000kr. Ikke engang det niveau han havde hans første halvår hos os, eller i hans AAB tid berettiger en løn til 250k.

OB:

1) - Anders K. Jacobsen (250.000 kr)

2) - Rasmus Jönsson (160.000 kr)

3) - Kenneth Emil Petersen (140.000 kr)

4) - Izunna Uzochukwu (110.000 kr)

5) - Sten Grytebust (110.000 kr)
                        Ja det er noget af en kontrakt for AK.. Men Jönssons løn er jo helt ude i hampen og han skal bare væk. Han skal jo også til at betale fuld skat da hans forskerordning udløber i Danmark til sommer.
                        KEP`s løn er i overkanten, Izu er okay og Gryte fortjener meget mere hvis han forlængede

Comment

Ja det er noget af en kontrakt for AK.. Men Jönssons løn er jo helt ude i hampen og han skal bare væk. Han skal jo også til at betale fuld skat da hans forskerordning udløber i Danmark til sommer.
                          KEP`s løn er i overkanten, Izu er okay og Gryte fortjener meget mere hvis han forlængede
                          JH inkompetence udstilles igen og igen. Hvem i h.... Kan finde på at give Tændstikken samme løn som man tilbød Falk.

Comment

Det er ganske forfærdeligt, men heldigvis slipper vi nok for Jønne inden længe. Han er top 3 over vores absolutte dårligste spillere, hvilket kun forarger mig endnu mere - at den mand igen, og igen får en plads i start-11. Frygteligt! Han kunne få 25.000 i løn, det havde været mere passende.

Hvis KEP præstere som han har gjort i erteråret her, så synes jeg lønnen er retfærdig, men jeg tvivler på han kan holde niveauet over en årrække. Vi må se :-) Og ja, Gryte og AK skulle ligesom have været bytter rundt, så AK fik 110 og Gryte 250. Det havde været på sin plads.

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            JH inkompetence udstilles igen og igen. Hvem i h.... Kan finde på at give Tændstikken samme løn som man tilbød Falk.
                            Man mente jo at Jønne var ligeså god som Falk, og her kunne man bare få Jønne 15.000kr. Billigere - JH slog straks til.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Det er jo også bare gætterier ... falk blev efter sigende tilbudt muligheden for lønforhøjelse. Hvis han og holdet præsterede.

Comment

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-loyal-roemer/
                                Han har tidligere været rygtet til OB.

Comment

Working...
                                X