Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Manden er og bliver aldrig god nok til OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDet skal jeg ikke kunne sige så definitivt. Han blev bragt hertil som udviklingsspiller og jeg synes ikke han har fået en reel chance! Det jeg har set fra reserveligaen synes jeg dog har vist noget potentiale. Han er stadig en ret ung spiller!
Han skal væk og jeg tror at Frøkjær er beregnet hans plads i truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDer blev altså skreget på Izunna herinde i en evighed inden at han kom, det var i den grad et crowdpleaser køb! Prisen var nok for høj, men den kan retfærdiggøres med at det var en spiller som var så velkendt og sikkert et køb som alle regnede med og i en periode hvor man havde brug for sikre kort. Det var så oven i købet rettidig omhu da man forventede at sælge Makrini relativt kort efter og også gjorde det. Virkeligheden har så bare været at Izunna selv ikke performede da han kom hertil og ovenikøbet ikke havde den bedste attitude omkring det, men det er IzunnaŽs eget ansvar!
Jeg vil gerne være ham der tænder bålet når JH skal brændes på det, men lige præcis omkring Izunna mener jeg altså ikke at man kan klandre JH ret meget! Men der er mange andre dårlige handler med relativt store transfer beløb vi kan lynche ham for!
Husker mere at vi hører årevis nu at der er penge at hente noget ind men JH finder åbenbart intet at købe. De eneste store transferbeløb vi var ind (ud over Izunna) var vel indtægter (Høegh, K. Larsen, Spelmann) og spørger mig stadig hvornår vi reinvesterer vores indtægter..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOm hvilke "relativt store beløb" tænker du?
Husker mere at vi hører årevis nu at der er penge at hente noget ind men JH finder åbenbart intet at købe. De eneste store transferbeløb vi var ind (ud over Izunna) var vel indtægter (Høegh, K. Larsen, Spelmann) og spørger mig stadig hvornår vi reinvesterer vores indtægter...
Tingager og AK kostede vel 750.000
Joan kostede præcis 1 million
Casper blev rygtet til ca 1,5
Ryan var vidst ca 1,2
Så kommer sign on og agenter. Så lidt bliver der altså brugt. Men slet ikke nok for at vende tilbage til toppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFester kostede 3 mill i 2015 ellers er samtlige transfer under 2.
Ryan var vidst ca 1,2
Så kommer sign on og agenter. Så lidt bliver der altså brugt. Men slet ikke nok for at vende tilbage til toppen
AK er dyrt på grund af lønsedlen og transferlænge.
De andre kom fra nedre rækker og/eller havde også en "lottokuponkarakter" (C.Nielsen, Ryan med skadehistorien). Det lykkedes rigtig fint med Tingager og var åbenbart rigtig god scoutet.
Men det er ikke at jeg ville kalde vores transferhandling "ambitiøs"."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFester kostede 3 mill i 2015 ellers er samtlige transfer under 2.
Ryan var vidst ca 1,2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDem der står allerklarest for mig er Thomas Mikkelsen g Lasse Kryger som der begge blev betalt ret store beløb for. Men jeg forstod heller aldrig signingerne af Kirkeskov, Skogseid, Dvalishvili og Hallgrimur.
Kryger var ca det halve
Men katastrofale indkøb du nævner her.. hver og en
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg Fester er vel den eneste transfer hvor jeg ville tale om et "stor transferbeløb". Og Fester er det værd, en god transfer for os.
AK er dyrt på grund af lønsedlen og transferlænge.
De andre kom fra nedre rækker og/eller havde også en "lottokuponkarakter" (C.Nielsen, Ryan med skadehistorien). Det lykkedes rigtig fint med Tingager og var åbenbart rigtig god scoutet.
Men det er ikke at jeg ville kalde vores transferhandling "ambitiøs".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDem der står allerklarest for mig er Thomas Mikkelsen g Lasse Kryger som der begge blev betalt ret store beløb for. Men jeg forstod heller aldrig signingerne af Kirkeskov, Skogseid, Dvalishvili og Hallgrimur.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener at Mikkelsen kostede ca 1,5 mill +/- ifølge jungletrommerne
Kryger var ca det halve
Men katastrofale indkøb du nævner her.. hver og en"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror Ryan bliver god for os. Han har altså klasse hvis man løser de små skavanker"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSkogseid, Haddis og (ifølge transfermarkt.de) Lado kom til mindst transferfri.
Kryger syntes jeg egentlig ret godt om, men man at betale 750.000 i transfer for en spiller til bredden er grotesk! Og Mikkelsen vil jeg ikke tale om, det smadrer bare mit humør resten af året!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDer skal stadig betales en del penge til agent og i signon, især når det er spillere der skal flytte til danmark (pga skat!), og alle 3 spillere var man bevidst om ikke ville gøres sig gældende på den plads man hentede dem til. Man håbede måske at Lado ville blive en profil, men man vidste udemærket godt at han skulle bruge minimum 6mdr på at komme i den rigtige form! Grotesk spild af penge!
Kryger syntes jeg egentlig ret godt om, men man at betale 750.000 i transfer for en spiller til bredden er grotesk! Og Mikkelsen vil jeg ikke tale om, det smadrer bare mit humør resten af året!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er den ondelynemende en latterlig lav pris. Nå men så er vi i gang om ikke andet. Nu er der masser af tid til at finde en erstatning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment