Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Hobro-OB

    Nogen der kan poste/pm eller give et referat af denne her?

    http://www.fyens.dk/ob/Thrane-traeng...rtikel/3189305

    #2
    Har du modtaget?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
      Har du modtaget?
      Nej desværre. Der skulle altså gerne være plads denne gang :)

      Comment


        #4
        Sendt

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
          Sendt
          Modtaget. Vildt at de mener midtbanen kan bestå af Thrane og Tverskov på Søndag når både JJ og Izu er klar

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Modtaget. Vildt at de mener midtbanen kan bestå af Thrane og Tverskov på Søndag når både JJ og Izu er klar
            Never change a winning team?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              I det mindste har han ikke lagt sig ned på forhånd ....
              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...elagtigt-godt/

              men .. "De er dygtigt sat sammen, og jeg synes godt, at man kan tillade sig at sammenligne dem med Lyngbys hold fra sidste sæson. De spiller meget med den samme stamme og den balance, som alle trænere snakker om"

              Hvem mon der har det største budget ?? OB eller Hobro ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Kent mener Thrane har bidraget til spillet og flowet i spillet i de sidste kampe...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Kent mener Thrane har bidraget til spillet og flowet i spillet i de sidste kampe...
                  Åh, suk. Han var hæderlig imod et elendigt Randers-hold, der virkede mentalt ca. lige så stabile som en flok hysteriske reality-stjerner (eller vent... de ER jo reality-stjerner:-), men han har altså ikke vist noget synderligt højt niveau endnu. Som altid håber jeg at blive modbevist, men ser ikke det store i ham - og slet ikke på niveau med JJT og Izunna spillemæssigt.

                  Comment


                    #10
                    det er den samme sang hver gang.. fremad Amager var også en godt sammensat hold.. det er åbenbart ikke så svært at sammensatte et hold for alle andre end jh og kn

                    Comment


                      #11
                      Jens Jakob mener, at Hobro er et godt hold. Men derfor kan vi jo stadig godt vinde over dem.

                      http://obstruktion.dk/thomasen-vi-kan-vinde-hobro/

                      Comment


                        #12
                        Helenius tvivlsom til kampen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Helenius tvivlsom til kampen...
                          OB er tvivlsomme til kampen.... ;-)

                          Men føj en fuldstændig definerende kamp den her, for vinder Hobro er ligaen knækket over, og når vi taler 11. runde, må man sige at ligaen har sat sig. Så det bliver meget meget svært, at opnå målsætningen, hvis OB taber til Hobro i dag.

                          Comment


                            #14
                            Stiften mener, at vi starter som følger:

                            Grytebust

                            Laursen - K. E. Petersen - Tingager - Laursen

                            Greve - Thrane - Tverskov - C. Nielsen

                            Helenius - Festersen



                            Jeg gad nu godt have set J. J. Thomasen og Izunna fra start, men jeg kan også godt se at Tverskov kan blive vigtig i forbindelse med at nedbryde Hobros direkte spil. Thrane, som spillede en god kamp mon Randers, mener jeg dog stadig har for lavt et bundniveau. Lad os håbe, at han kan følge op på den gode kamp.

                            Casper Nielsen på kanten kan jeg have min tvivl om. Jeg synes godt nok, at han træf mange dårlige beslutninger mod Randers. Han er som en flue i en flaske, og hans slutprodukt er som oftest en glidende tackling efter, at han har mistet bolden.

                            Helenius og Festersen ser jeg til gengæld, som den mest kompetente duo af det vi har set fra angriberne i foråret. Festersen med sine dybe lyb, og sine udfordringer og Helenius med sit hovedspil og aflægningsspillet med ryggen til mål.

                            Det ligner ikke min stærkeste Start-11, men jeg håber at man får banket noget selvtillid ind i holdet ved at bruge nogle af de spillere, som var med til at vinde 3-1 over Randers.

                            Comment


                              #15
                              Fatter ikke at Thrane starter inde. Han har spillet 1 god kamp i OB og chancen for at det bliver 2 i træk er meget lille..
                              Men det må så betyde at JJ ikke er 100% klar.

                              Comment

                              Working...
                              X