Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 13-08-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Måske er evnerne heller ikke til at man bør tro på dem.

    Comment


      Grytebust på ugens hold i Tipsbladet

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

      2. Gang på 5 runder :). KEP er stadig den eneste markspiller der har været på

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Grytebust på ugens hold i Tipsbladet

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

        2. Gang på 5 runder :). KEP er stadig den eneste markspiller der har været på
        Igen igen fortjent. Klart en af ligaens bedste målmænd vi har

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...obringsmaskine

          OB er grå. Eneste man ser til OB i denne artikel... er i midten af hOBro :-)
          P.s. jeg har ikke glemt Gryte

          Comment


            Det er nok en af de kedeligste kampe, jeg nogensinde har set. Jeg har tilmed sjældent set et OB hold levere så mange fejlafleveringer, misforståelser og usammenhængende spil. Den såkaldte kontinuitet er fuldstændig umuligt at få øje på, de spiller som et hold der lige har mødt hinanden. Stadig fungerer de offensive løb ikke, stadig er relationerne ikke på plads, hvordan er det muligt? er Kent reelt bare en overvurderet træner? eller er det kvaliteten?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Det er nok en af de kedeligste kampe, jeg nogensinde har set. Jeg har tilmed sjældent set et OB hold levere så mange fejlafleveringer, misforståelser og usammenhængende spil. Den såkaldte kontinuitet er fuldstændig umuligt at få øje på, de spiller som et hold der lige har mødt hinanden. Stadig fungerer de offensive løb ikke, stadig er relationerne ikke på plads, hvordan er det muligt? er Kent reelt bare en overvurderet træner? eller er det kvaliteten?
              Kanske at det er begge dele?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Det er nok en af de kedeligste kampe, jeg nogensinde har set. Jeg har tilmed sjældent set et OB hold levere så mange fejlafleveringer, misforståelser og usammenhængende spil. Den såkaldte kontinuitet er fuldstændig umuligt at få øje på, de spiller som et hold der lige har mødt hinanden. Stadig fungerer de offensive løb ikke, stadig er relationerne ikke på plads, hvordan er det muligt? er Kent reelt bare en overvurderet træner? eller er det kvaliteten?
                Ja, den var fandme kedelig, jeg var seriøst ved at falde i søvn et par gange i første halvleg.

                Ang. det markerede: Jeg har tænkt præcis det samme, og det samme med Morten Wieghorst.
                Det er jo sindsygt at han kan blive ved med at få træner job for vel egentligt ret okay fodbold klubber i DK.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Ja, den var fandme kedelig, jeg var seriøst ved at falde i søvn et par gange i første halvleg.

                  Ang. det markerede: Jeg har tænkt præcis det samme, og det samme med Morten Wieghorst.
                  Det er jo sindsygt at han kan blive ved med at få træner job for vel egentligt ret okay fodbold klubber i DK.
                  Det er vel mange af de samme trænere som skifter rundt mellem klubberne. Det er nok svært, at være nye dansk træner i superligaen. Fans vil nok tvivle på kompetencerne. Derfor er klublederne måske mere tilbøjelig til at ansætte Troels, Ove, Ove, Lars og Peter. I de seneste år, har de nye gjort det godt rundt omkring. Nu tror jeg ikke Lønstrup hold overlever, men det ville jo være en bedrift, og det samme kan man vel sige med Bo, David og Jacob. Claus i Sønderjylland gør det vel også godt. Det sværeste er vel hvis en træner kommer til en klub, som har et spille koncept som træneren ikke tror på eller har erfaring med. Kent kan godt lave en 3-5-2, men det er kun i få kampe, ellers er det den velkendte spillestil der bliver diske op med. Måske også derfor Brøndby lige nu er sjovere, at se på frem for FCK's maskinebold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Det er vel mange af de samme trænere som skifter rundt mellem klubberne. Det er nok svært, at være nye dansk træner i superligaen. Fans vil nok tvivle på kompetencerne. Derfor er klublederne måske mere tilbøjelig til at ansætte Troels, Ove, Ove, Lars og Peter. I de seneste år, har de nye gjort det godt rundt omkring. Nu tror jeg ikke Lønstrup hold overlever, men det ville jo være en bedrift, og det samme kan man vel sige med Bo, David og Jacob. Claus i Sønderjylland gør det vel også godt. Det sværeste er vel hvis en træner kommer til en klub, som har et spille koncept som træneren ikke tror på eller har erfaring med. Kent kan godt lave en 3-5-2, men det er kun i få kampe, ellers er det den velkendte spillestil der bliver diske op med. Måske også derfor Brøndby lige nu er sjovere, at se på frem for FCK's maskinebold.
                    Personligt har jeg det sådan at det er klubben og ikke træneren der bestemmer hvordan der skal spilles. Syntes ikke at en træner som i FCN der ligger vægt på det tekniske passer ind i en klub som OB hvor man (historisk/traditionelt) ligger vægt på det fysiske ...
                    En træner der ikke tror på konceptet er fejlcastet ...

                    En af flere grunde til jeg har det svært med OB er at jeg simpelt hen ikke kan se hvad det er man vil .. og det man siger ser jeg sjældent i handlinger ..

                    at messe kontinuitet på den her måde er lidt det samme som at tro at noget ændrer sig fordi man bliver ved med at gøre det samme .. vi ved vist alle hvad det definerer ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Kanske at det er begge dele?

                      MvH ChrisOB
                      Jo, men selv kvaliteten falder tilbage på Kent Nielsens evne til at spotte spillere og sammensætte et hold, for han har jo nærmest frie hænder i OB. Måske er det bare sådan, at Kent Nielsen først rigtigt fungerer, når han er sat ind i et set-up, der i forvejen har en stærk kultur og identitet, for det er vel de ting, som Kent ikke er specielt stærk på, det er i hvert fald svært at få øje på ud af til, med hans vage og realitetsfornægtende udmeldinger.

                      Comment

                      Working...
                      X