Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AGF - OB 13-08-2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægOg så hære KEP tale om at de er tilfredse. Jeg er helt målløs. Shit, det står slemt til så...
Og som anfører har KEP selvsagt mandat til at kritisere præstationen generelt, hvis det giver mening, også selvom at han isoleret set løste sine egne opgaver fint.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSeriøst? Hvis nogen udover Gryte, der kan være tilfreds med sit eget spil, er tilfredse, så står det da helt skidt til i OB
Ved ikke hvad han sagde efter kampen. Ingen (udover Grytebust og måske Izunna) kan være tilfredse med deres præstation. Men netop på den baggrund kan man jo godt stå efter kampen og være "tilfreds" med at få et point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg hørte ikke interviewet. Så interviewet i pausen, hvor han ikke lagde skjul på, at det havde været elendigt. En af de ting jeg rent faktisk godt kan lide ved KEP er, at han normalt ikke bange for at kalde en spade for en spade.
Ved ikke hvad han sagde efter kampen. Ingen (udover Grytebust og måske Izunna) kan være tilfredse med deres præstation. Men netop på den baggrund kan man jo godt stå efter kampen og være "tilfreds" med at få et point.
Comment
-
Jeg tror faktisk, at OB havde vundet den kamp, hvis de formåede at spille som den sidste œ time i hele kampen. Men det gør de ikke og det kommer de ikke til med det hold/den træner-kombi.
De første 60 minutter var så tåkrummende pinlige, at jeg for første gang i min OB-tid (siden 1982) følte at jeg decideret spildte min tid foran skærmen - jeg er så tæt på at droppe at se OB spille, så det faktisk skræmmer mig lidt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe har da Top 6 ambitioner..
Varm luft er hvad det er."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Nøj for en kedelig kamp på et lavt niveau. Vi smed bolden væk konstant og gav AGF masser af omstillingsgaver. Dem smed de så væk. AGF skuffer ved ikke at søge et højt pres på deres egen hjemmebane, men de var vel bange for at tabe.
Glen og Kent må have været på samme kursus for nyligt, for det hele handler åbenbart om defensiv organisation. Tillykke, det er lykkedes, d'herrer. Kan I så ikke komme på et nyt kursus i interessant fodbold?
Comment
-
Vi spiller en virkelig skandaløst og sur-kedelig fodbold og det viste sig at vi er absolut afhængigt af JJT i vores offensive spil. Ham var helt væk i dag og så var offensiven helt væk. Og CN viser at det er ikke hans position central på midtbanen. Greve fightede uden at der lykkedes meget. Om Jønne vil jeg helst ikke tale. Det er bare skandaløst at ham får startplads hver uge. Ham viste igen rigtig farlige blodtab. Vores spil blev med det samme hurtiger og til mindst til dels også farliger da han gik ud.
Synes Izu havde en o.k. indhop, ikke kun fordi han næsten scorede.
Forsvaret spillede helt stabilt og synes det var en helt o.k. præstation i defensiven af Desler, KEP og Tingager (selvom ham havde to eller tre farlige fejlafleveringer som kunne have koster mod en bedre modstander). Pereira var dårliger end sidste uge. Ud over en midtbabeprofil er det absolut nødvendigt at hente en vb.
Om Helenius er jeg skuffet.
Men det værste er den måde af fodbold vi spiller. Blodtømt, dødkedeligt. Det er hvad Kent skabte i 2 år: det er bare pinligt. Har mistet absolut alt tillid at det kan blive bedre med Kent Nielsen på bænken i OB."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg vil give min højre klunk for at være en flue i bilen på vej hjem med JH,TC og Thorborg....."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment