Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 13-08-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    synes heller ikke vi så stærke ud defensivt i dag. AGF forklumrede snarere selv gyldne muligheder væk, og blev ret beset snydt for to straffespark, plus at Gryte reddede røv for os med en dobbeltparade.
    Der var kun én spiller i defensiven, der kunne være sig selv bekendt.

    Kent og Jespers pseudo fodbold dræner OB for fans, begejstring og engagement.

    Ku vi da ikke bare ha tabt den kamp, så vi kunne, teoretisk komme tættere på at få sendt de kanaljer langt væk fra OB?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Der var kun én spiller i defensiven, der kunne være sig selv bekendt.

      Kent og Jespers pseudo fodbold dræner OB for fans, begejstring og engagement.

      Ku vi da ikke bare ha tabt den kamp, så vi kunne, teoretisk komme tættere på at få sendt de kanaljer langt væk fra OB?

      MvH ChrisOB
      Suk, at man næsten er nødt til at ønske at vi taber en stribe bliver spændende mod FCM som lider lige så meget som os under Thorup.

      Comment


        enig i at KEP generelt kan være sin indsats bekendt, men straffesparket er pga. manglende nærvær fra netop KEP på det værst mulige tidspunkt af kampen(45 min.) Han kommer på baghånd, fordi han taber indløbsduellen, og er klar over at han kommer på forkert side af modstanderen, derfor må han flå trøje.. Hvis dommeren, som han i øvrigt burde, dømte straffe i situationen, så havde det heddet mål imod på personlig fejl.

        Comment


          Når folk ikke længere sidde derhjemme og keder sig foran skærmen efter for længst at have droppet stadion må det da sive ind at der skal ske noget der bryder kontinuiteten.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Missionen er lykkedes for JH og KN. Vi har nu ramt Horsens niveau, dengang Kent spillede 3 ud af 4 kampe 0-0
            Jeg fik præcist samme tanke, da jeg cyklede hjem fra at have set kampen på tv: OB er ikke ved at lave en AaB med Kent Nielsen, men slet og ret en Horsens.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg fik præcist samme tanke, da jeg cyklede hjem fra at have set kampen på tv: OB er ikke ved at lave en AaB med Kent Nielsen, men slet og ret en Horsens.
              Hmmmm, Horsens er i Top 3, har en syndsig engageret træner og viser langt mere blood, sweat and tears end jeg finder aktuelt i OB. Er ikke sikker om det er ikke langt underholdende der for de der i Horsens.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hmmmm, Horsens er i Top 3, har en syndsig engageret træner og viser langt mere blood, sweat and tears end jeg finder aktuelt i OB. Er ikke sikker om det er ikke langt underholdende der for de der i Horsens.
                Mener en Horsens som det Horsens var i KNs trænertid der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Mener en Horsens som det Horsens var i KNs trænertid der.
                  O.k.
                  Så er de et stort skridt videre nu i Horsens. Håber vi er det også asap.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Det er fandme vores held at vi møder et super ringe agf-mandskab i dag. Ellers havde vi været bagud 3-0 ved pausen imod de fleste superligakampe. Vi laver jo den ene fejlaflevering efter den anden, til trods for vi slet ikke satser noget i spillet. Det er afleveringer over 3 meter som fuckes op og giver omstillinger, som AGF på ligeså imponerende vis forpurrede som et bagstivt seriehold.
                    2. Halveg er marginalt bedre. Helenius og KEP har chancer de skal score på og Jjt og Izunna pæne muligheder. Der var bare stadig dårlige afleveringer og langsomt spil. Det var rigtig skidt i dag, og holdet skriger på en VB der kan gå frem og en kreatør. Bliver de ikke købt, så må en ny træner ind og kigge på det her materiale. Vi har mange dygtige spillere, men der er fandme mange vi ikke får nok ud af da!!

                    Comment


                      Giver Kent ret i det meste her

                      http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...gf-kampen.aspx

                      Comment


                        Mere fra Kent her

                        http://www.fyens.dk/fodbold/Kent-Nie...rtikel/3174931

                        Han prøver som altid at tage den positive hat på selvom man godt kan høre at han ved at det er noget lortebold

                        Comment


                          og fra Leif Rasmussen - live tweet

                          Leif Rasmussen: det blev 0-0, men vi bliver nødt til at skrive om den. #sportfyn

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Faktisk fin selvindsigt denne gang.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              enig i at KEP generelt kan være sin indsats bekendt, men straffesparket er pga. manglende nærvær fra netop KEP på det værst mulige tidspunkt af kampen(45 min.) Han kommer på baghånd, fordi han taber indløbsduellen, og er klar over at han kommer på forkert side af modstanderen, derfor må han flå trøje.. Hvis dommeren, som han i øvrigt burde, dømte straffe i situationen, så havde det heddet mål imod på personlig fejl.
                              Jeg synes altså ikke at det straffespark var så åbenlyst som kommentatorerne gerne ville gøre det til. De hiver og flår sgu meget godt i hinanden begge veje. JP's handspiel synes jeg er langt mere oplagt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det gør jeg faktisk også.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X