Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 13-08-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    gabende kedeligt... vi holder da en kontinuitet af ringe fodbold...

    MOM: Gryte

    Comment


      Jeg har nu besluttet mig til at jeg heller ikke vil se vores kampe på tv, hvis de spilles i nogle af de minutter, vi har noget der ligner sommervejr.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Stabil defensiv, kedelig offensiv. Flot det af Glen at vores backs skulle lukkes ned, så foregik alt i en prop i midten...

        Comment


          Av mine øjne! Altså hold nu kæft hvor er det bare fucking kedeligt at bruge sin tid på. Det er fandme ufatteligt, jeg gider at blive ved weekend efter weekend.

          Jeg er ligeglad, det bliver aldrig bedre med Kent Nielsens fodboldfilosofi. Vi laver ikke andet end at spille bolden på tværs eller baglæns, kamp efter kamp efter kamp. Vi har INGEN der kan åbne modstanderen op, og hvis vi har én der præsterer i én kamp, så er det stensikkert, at han spiller ad røv og nøgler næste gang. Og så en sidste ting, hvordan kan det være, at alle spillere der er hæderlige i andre Superliga-klubber, bliver 40% dårligere så snart de ifører sig en OB-trøje? Hvad fanden er det der sker med dem??

          Comment


            Kedeligt igen i dag og idéforladt. Jeg tror dog godt jeg tør komme med et kvalificeret bud på Start 11 til næste kamp.... INTET bliver jo ændret eller prøvet. Helenius skal åbenbart spille, CN skal spille og helst centralt, jønsson skal naturligvis spille. Er sgu desværre ved at være lidt træt af KN dispositioner. For (og nu kommer bomben) truppen er såmænd udmærket og i hvert fald til mere end det her.

            Comment


              Jeg er sgu efterhånden så rystet over den Kent Nielsen fodbold at jeg seriøst overvejer en pause fra superligaen.

              Comment


                Er trods alt glad for, at Jacob Nielsen ikke er direktør i OB. Hold op hvor er han bare blottet for stil og klasse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Er trods alt glad for, at Jacob Nielsen ikke er direktør i OB. Hold op hvor er han bare blottet for stil og klasse.
                  Fortæl? Jeg ser ikke nedtakten nemlig
                  OBeliever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                    Fortæl? Jeg ser ikke nedtakten nemlig
                    Åh, det er nu mange ting opsparet over en lang periode. I dag stod han og skabte sig som et barn overfor dommerne. Taktløs opførsel fra en administrerende direktør, i min optik.

                    Comment


                      I det mindste kommer Onuachu på søndag, han plejer at være garant for lidt underholdning..
                      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                      Comment


                        Dejligt med dommertække og vores stabile top 6 målmand.

                        Det ligner lidt 1 halvdel sidste sæson, dog syntes jeg spillet er næste værre nu.

                        Men vi må se fremad alle vores superindkøb skal jo lige spilles ind, mon ikke vi laver et par gode kampe før jul og efterfølgende klarer os igennem nedrykningsspillet.

                        Comment


                          Og så hære KEP tale om at de er tilfredse. Jeg er helt målløs. Shit, det står slemt til så...

                          Comment


                            En af de dårligste superliga - kampe jeg nogensinde har set

                            Comment


                              Der er virkelig, virkelig ikke noget at sige til, hvis folket ikke gider se OB spille. Det er SÅ dybt kedeligt fodbold, der bliver leveret kamp efter kamp efter kamp. Og så formår de endda lige at toppe den med kedsomhed i dagens kamp.

                              Jeg tror sgu egentlig, vi har en trup, der er til lidt mere end der vises på banen. Ikke til topplaceringer, men heller ikke til det der skrald vi ser. Men der skal åbenbart bare spilles en omgang trøstesløs kedelig fodbold. Den lillebitte tro jeg havde tilbage på Kent Nielsen er pist væk. Han er ikke manden for OB
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Og så hære KEP tale om at de er tilfredse. Jeg er helt målløs. Shit, det står slemt til så...
                                Seriøst? Hvis nogen udover Gryte, der kan være tilfreds med sit eget spil, er tilfredse, så står det da helt skidt til i OB
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X