Av mine øjne! Altså hold nu kæft hvor er det bare fucking kedeligt at bruge sin tid på. Det er fandme ufatteligt, jeg gider at blive ved weekend efter weekend.
Jeg er ligeglad, det bliver aldrig bedre med Kent Nielsens fodboldfilosofi. Vi laver ikke andet end at spille bolden på tværs eller baglæns, kamp efter kamp efter kamp. Vi har INGEN der kan åbne modstanderen op, og hvis vi har én der præsterer i én kamp, så er det stensikkert, at han spiller ad røv og nøgler næste gang. Og så en sidste ting, hvordan kan det være, at alle spillere der er hæderlige i andre Superliga-klubber, bliver 40% dårligere så snart de ifører sig en OB-trøje? Hvad fanden er det der sker med dem??
Kedeligt igen i dag og idéforladt. Jeg tror dog godt jeg tør komme med et kvalificeret bud på Start 11 til næste kamp.... INTET bliver jo ændret eller prøvet. Helenius skal åbenbart spille, CN skal spille og helst centralt, jønsson skal naturligvis spille. Er sgu desværre ved at være lidt træt af KN dispositioner. For (og nu kommer bomben) truppen er såmænd udmærket og i hvert fald til mere end det her.
Åh, det er nu mange ting opsparet over en lang periode. I dag stod han og skabte sig som et barn overfor dommerne. Taktløs opførsel fra en administrerende direktør, i min optik.
Dejligt med dommertække og vores stabile top 6 målmand.
Det ligner lidt 1 halvdel sidste sæson, dog syntes jeg spillet er næste værre nu.
Men vi må se fremad alle vores superindkøb skal jo lige spilles ind, mon ikke vi laver et par gode kampe før jul og efterfølgende klarer os igennem nedrykningsspillet.
Der er virkelig, virkelig ikke noget at sige til, hvis folket ikke gider se OB spille. Det er SÅ dybt kedeligt fodbold, der bliver leveret kamp efter kamp efter kamp. Og så formår de endda lige at toppe den med kedsomhed i dagens kamp.
Jeg tror sgu egentlig, vi har en trup, der er til lidt mere end der vises på banen. Ikke til topplaceringer, men heller ikke til det der skrald vi ser. Men der skal åbenbart bare spilles en omgang trøstesløs kedelig fodbold. Den lillebitte tro jeg havde tilbage på Kent Nielsen er pist væk. Han er ikke manden for OB
Comment