Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg skal lige forstå dit indlæg her, du sidestiller et indlæg om kvaliteten på Festersens boldberøringer med indlæg om Jonsson, der taber sæben i badet og er en uvasket bums og en stiv svensker?

    Og du skriver oven i købet, at en kommentar om Festersens boldberøring ikke er en kommentar om kvaliteten i spillet?

    Altså bare lige for at forstå hvor du vil hen.
    its a joke.....

    geeeezzzz. Lad nu være med at være så alvorlig og politi agtig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Jeg skal lige forstå dit indlæg her, du sidestiller et indlæg om kvaliteten på Festersens boldberøringer med indlæg om Jonsson, der taber sæben i badet og er en uvasket bums og en stiv svensker?
      Støder det dig seriøst, at man skriver, at han ligner en uvasket bums og stiv svensker, i samme ombæring som han lige har dummet sig gevaldigt? Det kunne ikke falde dig ind, at det var et forholdsvist harmløst forsøg på en morsomhed?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        må altså give plapre Povl ret....det der fis med at forsøge at trække tiden nede ved hjørneflaget - det fandme noget pis
        Pjat, det er pokalbold, det handler bare om at komme videre og det sjove er at plapre Povl er så hyklerisk hvad sådan noget angår. Hvis Amager havde gjort det samme ved stillingen 2-2 for at få kampen i forlænget vil jeg godt vædde på at Povl Hansen ikke havde haft noget som helst problem med det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Støder det dig seriøst, at man skriver, at han ligner en uvasket bums og stiv svensker, i samme ombæring som han lige har dummet sig gevaldigt? Det kunne ikke falde dig ind, at det var et forholdsvist harmløst forsøg på en morsomhed?
          This

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Har smidt en tusse på Fremad til 4.9 så er det en win-win situation, hvis ob taber ja så er der til en god ferie, omvendt ja så er mit hjerteblod videre.

            Men ved godt hvem konen vil holde med i aften.

            Forza OB
            Du skulle vel købe blomsterbuket for konen...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Pjat, det er pokalbold, det handler bare om at komme videre og det sjove er at plapre Povl er så hyklerisk hvad sådan noget angår. Hvis Amager havde gjort det samme ved stillingen 2-2 for at få kampen i forlænget vil jeg godt vædde på at Povl Hansen ikke havde haft noget som helst problem med det.
              Fortæller nok meget godt historien om, hvorfor TV-Poul har svært ved at begå sig et professionelt fodboldmiljø i dag. Den slags naivitet er del selvfølgelig ikke plads til, og at trække tiden i de sidste minutter, er jo åbenlyst bare et kynisk greb der minimerer modstanderens muligheder for at opnå rytme eller straffe en af egne fejl.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Støder det dig seriøst, at man skriver, at han ligner en uvasket bums og stiv svensker, i samme ombæring som han lige har dummet sig gevaldigt? Det kunne ikke falde dig ind, at det var et forholdsvist harmløst forsøg på en morsomhed?
                Det er simpelthen for nemt at skrive alt muligt lort og så bare sige "slap af, det var en joke" bagefter. Jeg tror ikke du skal være bekymret for Bob's velbefindende, men hvor fedt tror du det er for Jønsson og pårørende at læse den slags igen og igen?

                Der skal være plads til friendly banter, men det kammer bare hele tiden over herinde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                  Det er simpelthen for nemt at skrive alt muligt lort og så bare sige "slap af, det var en joke" bagefter. Jeg tror ikke du skal være bekymret for Bob's velbefindende, men hvor fedt tror du det er for Jønsson og pårørende at læse den slags igen og igen?

                  Der skal være plads til friendly banter, men det kammer bare hele tiden over herinde.
                  I modsætning til Twitter,facebook og alle andre debatforums..

                  Right..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                    Det er simpelthen for nemt at skrive alt muligt lort og så bare sige "slap af, det var en joke" bagefter. Jeg tror ikke du skal være bekymret for Bob's velbefindende, men hvor fedt tror du det er for Jønsson og pårørende at læse den slags igen og igen?

                    Der skal være plads til friendly banter, men det kammer bare hele tiden over herinde.
                    Tror du virkeligt, at det vil støde Jönsson og hans pårørende at læse, at jeg synes at han lignede en uvasket bums i dag med det hår og skæg?

                    I så fald kan du godt sende Arbejdstilsynet forbi både min arbejdsplads og gamle fodboldklub, for der bliver både jeg og andre da åbenbart udsat for verbale overgreb dagligt, som vi slet ikke var klar over.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Det er simpelthen for nemt at skrive alt muligt lort og så bare sige "slap af, det var en joke" bagefter. Jeg tror ikke du skal være bekymret for Bob's velbefindende, men hvor fedt tror du det er for Jønsson og pårørende at læse den slags igen og igen?

                      Der skal være plads til friendly banter, men det kammer bare hele tiden over herinde.
                      Skal jeg finde nummeret til det lokale politi til dig, så du kan melde Roald Als, Morten Ingemann og alle de andre svin af nogle karikaturtegnere, der hver dag tegner grimme tegninger af politikere og offentlige personer, hvor deres mindre heldige træk som regel fremhæves? Det må da være traumatiserende for dem selv og deres pårørende.

                      Er det Århus Politi vi skal have fat i?

                      Ellers synes jeg du skal ansøge hende der Mary Consolata på Facebook, det lyder til, at i to kunne blive perlevenner. (No pun intended!)

                      Comment


                        Nå - stop gerne forargelsen fra begge sider - lad os diskutere kampen i stedet :o)

                        Det var på mange måder endnu en lortekamp.

                        Forsvaret så håbløst ud - uden Tingager og med Joao er det bare ringe.

                        Jeg glæder mig dog over, at holdet faktisk tilspiller sig 4-5 store chancer - det har vi ikke gjort i ja hvor mange måneder (24?)

                        Men lige så skuffende er det så, at alle chancer bliver brændt på det skammeligste. Men det er klart, at Fester ikke bare scorer nu - han har nærmest ikke haft en oplagt mål-chance i flere måneder, fordi han ikke er blevet betjent ordentligt.

                        Alle målene er enkeltmands-præstationer eller en lidt tilfældig Greve, som står det rigtige sted.

                        Jeg glæder mig over at Helle scorer - det tror jeg betyder meget for ham ENDELIG at få scoret for OB (i øvrigt en snu beslutning at spille med solen i ryggen i første halvleg, så målmanden havde solen i øjnene ved frisparksmålet...)

                        Vi ser frem til max uafgjort i weekenden.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Støder det dig seriøst, at man skriver, at han ligner en uvasket bums og stiv svensker, i samme ombæring som han lige har dummet sig gevaldigt? Det kunne ikke falde dig ind, at det var et forholdsvist harmløst forsøg på en morsomhed?
                          Nej, jeg betragter det som et relativt åndssvagt forsøg på at slippe af med indestængt vrede over endnu en dårlig indsats. Jeg kan heller ikke sige mig fri for at have skrevet åndssvage ting, men lad os prøve at fokusere i stedet for at blive personlige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            I modsætning til Twitter,facebook og alle andre debatforums..

                            Right..
                            Og det har som bekendt altid været det bedste argument for at gøre noget forkert...

                            Comment


                              JJT som mulig venstrekant spiller? Ikke så hurtig, men han er sgu god når han kommer ind i mellemrummet. Han skaber 2 gode chancer og scorer et vanvittigt mål, på bare 20 minutter. Nemme betingelser, jo vist, man han satte satme mange fødder rigtigt. Så kan vi sgu godt tillade os at købe en kvalitets 8'er, uden at JJT skal ofres.

                              Comment


                                Jamen så stop dog det pinlige fnidder.
                                Kampen: JP, Thrane var overmatchede. Fester er færdig på det her niveau.
                                Positivt at vi trods alt kommer frem til chancer. Tror AK havde scoret på ihvertfald to af Festers muligheder.
                                Til sidst var det lækkert (omend han ikke viste hele paletten) at se Eskesen få noget spilletid.

                                Comment

                                Working...
                                X