Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg har længe overvejet et ølspil, hvor man skal drikke hver gang Poul Hansen siger det samme ord 2 eller flere gange i streg ...
    Men er lidt nervøs for mit helbred!
    Spilles kun om fredagen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Den analyse er jeg enig i
      En anden iagttagelse: Nordstrand er trods grå stænk og 34 år ca. dobbelt så god som alle vores angribere til sammen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Absolut ingen pres på boldholderen. Vi har det dårligste og mest uorganiserede presspil ever i OB's historie
        Amen, og det er grotesk dårligt forsvarsspil. En fuldstændigt stillestående angrebssituation, hvor der ingen løb er omkring forsvarerne, som kunne forvirre eller og trække det skævt. Og så skal der ikke mere end en simpel høj bold lige ned mellem stopperne, til at spille i endanket Nordstrand helt blank...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
          En anden iagttagelse: Nordstrand er trods grå stænk og 34 år ca. dobbelt så god som alle vores angribere til sammen.
          Nej, det er han ikke. Men han har alle dage været en god angriber.

          Comment


            Hvor mange OB-tilskuere vil du tro er til stede?

            Comment


              TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.

              Comment


                Det må være godt for sportsdirektør fra første division at se OB's hold. Der er jo flere af spillerne som viser, at De endnu ikke er klar til første division, men at De skal spille en eller 2 sæsoner i 2. Division før skridtet til første division kan tages.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.
                  Han kan slet, slet, slet, slet, slet ikke nå derud ... øj. øj, øj, øj, øj,øj.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Nej, det er han ikke. Men han har alle dage været en god angriber.
                    Festersen fik tilsvarende chance efter 5 minutter og sparkede lige på keeperen. Helenius har scoret - flot flot - men ikke i åbent spil.

                    AK er kommet lidt igang - fint fint.

                    Comment


                      Kommentator: "Vi har et fantastisk opgør i vente"

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Nu må vi bare ikke gå ud og dumme os! Det kunne blive en rigtigt grim udvikling med et pokalnederlag til et 1. divisionshold for 4. år i træk, og så en kamp mod et Randers-hold, der kan gå hele vejen fra sidstepladsen og forbi os med en tomåls-sejr. Det kunne jeg godt undvære at skulle se.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          TV-Poul mener, at keeperen ikke har en chance på det skud, hvor han får begge hænder på. Godt så.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nu må vi bare ikke gå ud og dumme os! Det kunne blive en rigtigt grim udvikling med et pokalnederlag til et 1. divisionshold for 4. år i træk, og så en kamp mod et Randers-hold, der kan gå hele vejen fra sidstepladsen og forbi os med en tomåls-sejr. Det kunne jeg godt undvære at skulle se.
                            Men ikke et usansynligt scenarie

                            Comment


                              At se Izunna og Thrane forsøge at sætte spillet sammen centralt, er sådan en øvelse der får saltsyre i øjnene til at virke lindrende...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                At se Izunna og Thrane forsøge at sætte spillet sammen centralt, er sådan en øvelse der får saltsyre i øjnene til at virke lindrende...
                                Ja vi er usansynligt ringe derinde. Øj øj øj øj øj

                                Comment

                                Working...
                                X