Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalen 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægDe 2500 er det så i alt. Eller de billetter der ikke er blevet købt i forsalg ?
Comment
-
Det er egentlig meget rart, at kampen spilles i landskampspausen, så vi automatisk har tre stamspillere ude. Ellers kunne man jo frygte, at KN spiller med de samme 11 som sædvanlig.
Personligt håber jeg, at Julius Eskesen får lov at starte inde. Også meget gerne Buus.
Mikkelsen
Buus KEP Tingager Barrett
Greve Eskesen Nana Frøkjær (kan han spille her?)
Festersen HeleniusJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægHvor på DBU's website kan man streame kampen i eftermiddag?Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægDet er egentlig meget rart, at kampen spilles i landskampspausen, så vi automatisk har tre stamspillere ude. Ellers kunne man jo frygte, at KN spiller med de samme 11 som sædvanlig.
Personligt håber jeg, at Julius Eskesen får lov at starte inde. Også meget gerne Buus.
Mikkelsen
Buus KEP Tingager Barrett
Greve Eskesen Nana Frøkjær (kan han spille her?)
Festersen Helenius
Jeg tror dog ikke, vi kommer til at stille med så mange af de unge. Det skal også med i ligningen, at vi kun må have 3 markspillere på over 21 med som reserver, så hvis både Buus, Frøkjær og Eskesen starter, får vi en ret tynd bænk.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAt tv ikke sender den er vel også et fingerpeg om at OB er blevet et ligegyldigt hold i medierne .
Comment
-
Fremad Amager i næste runde
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rum-i-pokalen/
Mon ikke et 1. Div hold er for stor en mundfuld
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFremad Amager i næste runde
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rum-i-pokalen/
Mon ikke et 1. Div hold er for stor en mundfuld
Comment
Comment