Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det var en god ide med saxofonen før kampen. Endelig noget nyt, jeg kunne lide. Det var så godt som også det eneste der levede op til, at fodbold er en del af underholdningsindustrien.
    Os der ikke kunne være der, hvad var det for noget med saxofonen?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Os der ikke kunne være der, hvad var det for noget med saxofonen?
      Jeg var der heller ikke, men der gik en rundt med trådløs saxofon i OB-tøj og spillede til noget der kom ud over højtaleren, som optakt til kampen. Fik ikke fat i hvem han var og ved heller ikke hvor længe han spillede.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Men der er mange måder man kan bruge en trup på 25 mand. Jeg føler ikke vi får det maksimale ud af de gode folk vi trods alt kan mønstre.
        Når nu ambitionen er top 6 . Hvor mange spillere i vores 25 mandstrup vurderer du til at have kvaliteten til at bringe os derop ?

        måske der er 25 mand men du kan jo plukke en del væk så bliver antallet ret begrænset .

        2. + 3. målmand skal være der men kan ikke bruges til at ændre noget .

        Buus , Eskesen og Weber er ikke Superliga klar og kan ikke forventes at skulle bidrage .

        Yao , Welbeck , Thrane har ikke kvalitet til Superliga .

        RJL er skadet 7/8 af tiden .

        Det er 9 mand du kan hive ud så står du tilbage med 16 mand hvoraf kun enkelte er stabile og ingen har lederevner .
        Last edited by Magge; 07-08-2017, 09:34.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Når nu ambitionen er top 6 . Hvor mange spillere i vores 25 mandstrup vurderer du til at have kvaliteten til at bringe os derop ?

          måske der er 25 mand men du kan jo plukke en del væk så bliver antallet ret begrænset .

          2. + 3. målmand skal være der men kan ikke bruges til at ændre noget .

          Buus , Eskesen og Weber er ikke Superliga klar og kan ikke forventes at skulle bidrage .

          Yao , Welbeck , Thrane har ikke kvalitet til Superliga .

          RJL er skadet 7/8 af tiden .

          Det er 9 mand du kan hive ud så står du tilbage med 16 mand hvoraf kun enkelte er stabile og ingen har lederevner .
          Vi ved reelt ikke, om Weber, Eskesen og Buus er klar til Superliga eller ej. Når vi vælger at give 10min til Thrane, fremfor 10 min til Eksesen/Buus/Weber, så ser det sort ud.

          Enig vedr. Thrane's kvalitet. Han er ikke til Superliga.

          Yao og Welbeck synes jeg har potentiale. Men de skal bruge spilletid, for at få det udløst. Tvivler på, at det sker i OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            Som tilskuer var det helt forfærdeligt at se på - og det ændrer pointhøsten ikke på.

            MvH ChrisOB
            Nu så jeg ikke kampen i går, men har læst mig til det. I mine øjne er det OBs største problem. Det er ofte i lange perioder urimeligt kedeligt, det der forgår. Jeg kan simpelthen ikke argumentere over for mine børn og bekendte, hvorfor de skal tage med og se OB - så nu gider ingen tage med længere. Der skal simpelthen andre boller på suppen. Det kan ikke passe, at vi med en spillestil, som vel er udtænkt for at være særligt chanceskabende og underholdende, skal producere så jammerligt lidt. En urimelig sammenligning, men jeg var ovre og se derby i stedet. Vi kunne lære så meget af Brøndby - det er bare fuld action fra start til slut med masser af chancer eller tilløb dertil.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              Nu så jeg ikke kampen i går, men har læst mig til det. I mine øjne er det OBs største problem. Det er ofte i lange perioder urimeligt kedeligt, det der forgår. Jeg kan simpelthen ikke argumentere over for mine børn og bekendte, hvorfor de skal tage med og se OB - så nu gider ingen tage med længere. Der skal simpelthen andre boller på suppen. Det kan ikke passe, at vi med en spillestil, som vel er udtænkt for at være særligt chanceskabende og underholdende, skal producere så jammerligt lidt. En urimelig sammenligning, men jeg var ovre og se derby i stedet. Vi kunne lære så meget af Brøndby - det er bare fuld action fra start til slut med masser af chancer eller tilløb dertil.
              Der er ingen der forlanger, at vi skal spille ligesom Brøndby. Vi skal spille som OB - som OB har gjort tidligere, hvor manglen på flair og dribleben i perioder kunne overskygges af syngende tacklinger, mænd af rette støbning; modstandere der bliver kværnet, snarre end udspillet og en sans af, at i Odense, der tager man hjem med knubs, uanset om man også tog hjem med alle points.

              Når vi ikke får andet end den samme ørkenvandring af Kent Nielsen-opspil, der falder til jorden enten fordi alle mønstre er terpet af modstanderne eller fordi de spillere, der skal udføre mønstrene simpelthen mangler kvaliteten i boldtempo og teknik til at udføre dem, at se UDEN at det kaster eller vil kaste resultater af sig, så er der, som du siger, absolut ingen argumenter for at komme på stadion for at se det hold.

              Når man så ovenikøbet skal høre trænere og spillere køre på autopiloten og stille sig tilfredse med 0-0 hjemme efter en rædderlig indsats i 2. halvleg, så får man en følelse af, at de slet ikke skænker det en tanke, at når selv de mest trofaste RØVKEDER sig, når de ser OB, hvordan mon resten så ser os?

              Der er ingen begejstring med det hold. Den giver de ikke os, den må vi skabe helt selv - og det er ærligt talt svært at gøre i længden.

              Jeg ved godt, at man som prof - spiller og træner kigger på andre ting, når de skal analysere udkommet af en fodboldkamp, men for mig dør en del af begejstringen for hver kamp, man skal se det hold spille, som de gjorde igår (og som de rent praktisk har spillet langt størstedelen af tiden i de første 4 kampe - og størstedelen af sidste sæson med også) og så bagefter høre dem være "tilfredse".

              Den luksus kan man tillade sig, hvis man har skabt begejstring tidligere - når man er tilfredse med en gabende kedsommelig nulløsning på hjemmebane, hvor man spillede 45 minutter uden at producere én eneste målchance, end sige et (ordentligt) skud på mål, så er man sgu ret ligeglade med, hvordan det har set ud for tilhængerne. Og hvad det betyder for "begejstringen", både på kort og på lang sigt.

              DET er for mig, det værste ved Jesper Hansen/Kent Nielsen. 7 points er godkendt. På papiret. Men det hold skaber absolut ingen begejstring. (Og med det spil stopper pointhøsten også på et tidspunkt, det er en garanti)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Enig med ChrisOB.

                Boldbesiddelse er ikke lig med underholdende fodbold. En 0-0 kamp kan også sagtens være underholdende, hvis spillerne har givet alt. Og det her, at jeg nogle gange føler at fansne får fingeren - både af træner og spillere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Der er ingen der forlanger, at vi skal spille ligesom Brøndby. Vi skal spille som OB - som OB har gjort tidligere, hvor manglen på flair og dribleben i perioder kunne overskygges af syngende tacklinger, mænd af rette støbning; modstandere der bliver kværnet, snarre end udspillet og en sans af, at i Odense, der tager man hjem med knubs, uanset om man også tog hjem med alle points.

                  Når vi ikke får andet end den samme ørkenvandring af Kent Nielsen-opspil, der falder til jorden enten fordi alle mønstre er terpet af modstanderne eller fordi de spillere, der skal udføre mønstrene simpelthen mangler kvaliteten i boldtempo og teknik til at udføre dem, at se UDEN at det kaster eller vil kaste resultater af sig, så er der, som du siger, absolut ingen argumenter for at komme på stadion for at se det hold.

                  Når man så ovenikøbet skal høre trænere og spillere køre på autopiloten og stille sig tilfredse med 0-0 hjemme efter en rædderlig indsats i 2. halvleg, så får man en følelse af, at de slet ikke skænker det en tanke, at når selv de mest trofaste RØVKEDER sig, når de ser OB, hvordan mon resten så ser os?

                  Der er ingen begejstring med det hold. Den giver de ikke os, den må vi skabe helt selv - og det er ærligt talt svært at gøre i længden.

                  Jeg ved godt, at man som prof - spiller og træner kigger på andre ting, når de skal analysere udkommet af en fodboldkamp, men for mig dør en del af begejstringen for hver kamp, man skal se det hold spille, som de gjorde igår (og som de rent praktisk har spillet langt størstedelen af tiden i de første 4 kampe - og størstedelen af sidste sæson med også) og så bagefter høre dem være "tilfredse".

                  Den luksus kan man tillade sig, hvis man har skabt begejstring tidligere - når man er tilfredse med en gabende kedsommelig nulløsning på hjemmebane, hvor man spillede 45 minutter uden at producere én eneste målchance, end sige et (ordentligt) skud på mål, så er man sgu ret ligeglade med, hvordan det har set ud for tilhængerne. Og hvad det betyder for "begejstringen", både på kort og på lang sigt.

                  DET er for mig, det værste ved Jesper Hansen/Kent Nielsen. 7 points er godkendt. På papiret. Men det hold skaber absolut ingen begejstring. (Og med det spil stopper pointhøsten også på et tidspunkt, det er en garanti)

                  MvH ChrisOB
                  aldeles enig .

                  Pointhøsten forsvinder og det samme hør tilskuerne . Og JH/KN vil stadig stå og snakke om underholdende kampe og tilfredshed med truppen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    aldeles enig .

                    Pointhøsten forsvinder og det samme hør tilskuerne . Og JH/KN vil stadig stå og snakke om underholdende kampe og tilfredshed med truppen .
                    Når det eneste, der kunne skabe begejstring igår på stadion var en saxofonist og dong-service omkring en kvindefodboldkamp (Godt gået piger!), så skal man ikke være "tilfredse". Så skal man undskylde overfor tilhængerne for den bovlamme indsats.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Enig, Chris

                      Min første kamp på stadion i år, og jeg havde endda formået at lokket teenageren med, for første gang i over et år.

                      Der kommer nok til at gå længe før han kan lokkes med igen. Det var røvsygt at se på det meste af tiden - og især 2. halvleg var da helt tosset kedelig.

                      Jeg har ikke været den mest aktive på stadion de sidste par år. Det har ganske enkelt været dødssygt at se den slags fodbold, der åbenbart skal spilles i OB nu. Med de markant (katastrofalt) faldende tilskuertal, tyder det på, at jeg ikke er den eneste, der synes dette.

                      Jeg vil altid gerne se OB vinde, men i bund og grund vil jeg hellere se noget action på banen og noget fight, der viser mig, at de her spillere vil sgu klubben - så fuck resultatet (næsten).
                      Det mine øjne ser er røv sygt at se på, og jeg gider faktisk næsten ikke se på det længere. Kampen i søndags kunne sagtens gå hen og blive den eneste for mit vedkommende på den her side af nytår. Desværre
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Jeg hører det samme fra min familie i Odense. De synes det er alt for kedeligt at se OB. Jack J kan finde på nok så meget udenomsgøgl, men når selve spillet er så ringe og profilerne ikke-eksisterende kommer der ikke flere.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Jeg har også igennem de sidste 4-5 år haft 2 kammerater jeg på skift har gået til fodbold med. Den ene har billetter til VIP og den anden tager jeg på stiften med. De er OB fans men ikke på niveau med mig. Men stadig longtime fans.. Jeg har alle altid haft travlt med mange jern i ilden men altid fundet plads til bold enten med den ene eller den anden. Lad mig bare sige det sådan.. De tager sjældent telefonen mere når jeg ringer... Og hvor man før hen prioriterede sig ud af det, har man idag simpelthen ikke tid.. Man laver ikke tiden. Så det bliver oftest på fjernsynet..
                          Og de 3 kodeord der går igen hvorfor man ikke rigtig gider mere er

                          De taber alligevel
                          Det er bare skide kedeligt at se OB spille
                          Man savner den der stjerne eller 2 som er turen værd alene for at se live

                          Så jeg kommer ikke så tit afsted mere da jeg simpelthen ikke har nogen at følges med.
                          En 3. Jeg også gik med i de glade dage, tabte man allerede under TB og er ikke vendt tilbage. Han følger kun Liverpool og PL nu

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg har også igennem de sidste 4-5 år haft 2 kammerater jeg på skift har gået til fodbold med. Den ene har billetter til VIP og den anden tager jeg på stiften med. De er OB fans men ikke på niveau med mig. Men stadig longtime fans.. Jeg har alle altid haft travlt med mange jern i ilden men altid fundet plads til bold enten med den ene eller den anden. Lad mig bare sige det sådan.. De tager sjældent telefonen mere når jeg ringer... Og hvor man før hen prioriterede sig ud af det, har man idag simpelthen ikke tid.. Man laver ikke tiden. Så det bliver oftest på fjernsynet..
                            Og de 3 kodeord der går igen hvorfor man ikke rigtig gider mere er

                            De taber alligevel
                            Det er bare skide kedeligt at se OB spille
                            Man savner den der stjerne eller 2 som er turen værd alene for at se live

                            Så jeg kommer ikke så tit afsted mere da jeg simpelthen ikke har nogen at følges med.
                            En 3. Jeg også gik med i de glade dage, tabte man allerede under TB og er ikke vendt tilbage. Han følger kun Liverpool og PL nu
                            Det er et statement lige i bulls eye. Du skriver om lige præcis den situation vi er nogle - og flere og flere - der i årevis har advaret om vil ske på grund af især dårlige indkøb men også andre dårligdomme.
                            Og, som forudsagt, bliver det dyrere og vanskeligere at komme tilbage på sporet.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Jeg kører min egen stille protest. Jeg møder ikke op så længe JH er sportsdirektør. Det er svært, at gøre så meget andet. Vores ejer gide ikke snakke med pressen. De øvrige som udtaler sig - taler i ring i samme stil som en erfaren Christiansborg politiker. Meget snak, som måske ikke er forkert, men som heller ikke for alvor gør noget ved udfordringerne.

                              Comment


                                KEP første OB'er på ugens hold i år(tipsbladet)

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

                                Comment

                                Working...
                                X