Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    En underholdende kamp .. hmmm. ...

    Hvem er de mange kreative og dygtige spillere og hvem har forbedret sig ud over Greve ?
    Ja Joan spiller da en god kamp hver 4-5. Gang og Jønnson har da sine momenter 5-6 gange i løbet af en sæson .

    Man kan aldrig blive tilfreds med en trup uden lederskab og som har ualmindeligt svært ved at skabe noget som helst offensivt .
    Ja det med underholdning er sgu godt nok forkert...

    Comment


      Passer meget godt med hvad jeg også så idag

      Comment


        Forstår ikke Kent kan være tilfreds i dag... godt nok ikke nemt og skulle tage sig sammen og komme på stadion...

        (TV3 onside, havde AAB som de uheldige ikke og få 3 point i dag)
        Last edited by ultimatew; 06-08-2017, 20:57.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
          Forstår ikke Kent kan være tilfreds i dag... godt nok ikke nemt og skulle tage sig sammen og komme på stadion...
          Han tænker jo udelukkende som træner. Og facit dér er point, nullet holdt og vi holdt AaB nede på et minimum antal chancer.

          Som tilskuer var det helt forfærdeligt at se på - og det ændrer pointhøsten ikke på.

          Det hold er jo ikke bare en tør kiks. Det er støv.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det med underholdning er sgu godt nok forkert...
            Jeg var sgu godt underholdt i 1.halvleg, 2. halvleg var til gengæld forfærdelig ringe

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg var sgu godt underholdt i 1.halvleg, 2. halvleg var til gengæld forfærdelig ringe
              Jeg var underholdt i 30-35 min

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg var underholdt i 30-35 min
                nu er du også krakilsk :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  nu er du også krakilsk :-)
                  Måske :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg var underholdt i 30-35 min
                    Det var med pausen, ikk'? 😎
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det var med pausen, ikk'? 
                      Se fø li

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Der har du sikker en pointe i hensigt til Nordsjælland. Men synes Helsingør var virkelig dårligt da vi spillede der. Og mod Horsens var det meget tæt. Vi skabte ikke mange chancer, det er alt for forudsigeligt hvad vi spiller. Pointhøst må være o.k. men er bekymret om den præstation vi viste og tvivler meget om det er godt nok for Top 6 på den lange bane.
                        Nogle gange er modstanderne jo også ringe fordi man gør dem ringe. Fx ved at slå deres spil i stykker eller spille på deres svage sider.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Nogle gange er modstanderne jo også ringe fordi man gør dem ringe. Fx ved at slå deres spil i stykker eller spille på deres svage sider.
                          Det er naturlig rigtigt, men synes Helsingør var rigtigt ringe. Var overrasket at de kom ikke til mindst med mere energi i deres første hjemmekamp i superligaen. Vi brugte Ja kun lidt solid forsvarsarbejde i anden halvleg at bringe sejren hjemme.
                          Men er du ikke bekymret at vi skaber så få chancer, kommer alt for sjældent i feltet?
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det er naturlig rigtigt, men synes Helsingør var rigtigt ringe. Var overrasket at de kom ikke til mindst med mere energi i deres første hjemmekamp i superligaen. Vi brugte Ja kun lidt solid forsvarsarbejde i anden halvleg at bringe sejren hjemme.
                            Men er du ikke bekymret at vi skaber så få chancer, kommer alt for sjældent i feltet?
                            Jo. Jeg synes da heller ikke vores spil er prangende. Men pointhøsten er efter min mening ok.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Jo. Jeg synes da heller ikke vores spil er prangende. Men pointhøsten er efter min mening ok.
                              Så er vi ja ret enig - selvom havde forventet en eller to point mere. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Det var en god ide med saxofonen før kampen. Endelig noget nyt, jeg kunne lide. Det var så godt som også det eneste der levede op til, at fodbold er en del af underholdningsindustrien.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X