Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I det mindste holdt vi dog nullet i dag. Det er nu 3. kamp i streg at det sker. Enig om, at det var en lortekamp, og at der var mange dårlige præstationer, især i venstresiden. Men vi har dog trods alt skrabet 7 point sammen efter 4 kampe. Og også dejligt at vore egne, MD, MG og JJT var blandt de bedre spillere i dag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Tror vi kan kan udvikle i hvert fald mere press med marathon-manden Nielsen end med slow-motion-svenskeren på kanten.
      Enig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Enig
        +1

        Comment


          EB skriver, at Dansk mål i kvindelandsholdet holdt 5.000 tilskuer vågne. Det siger jo alt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig
            Ja lad Nielsen løbe dem træt og så giv svenskeren 15-20 minutter når der er plads

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Ja lad Nielsen løbe dem træt og så giv svenskeren 15-20 minutter når der er plads
              Ja det syntes jeg skal prøves. Det kan umuligt blive ringere end det Jønsson præsterer. Joan er vel også en mulighed når han kommer i omdrejninger

              Comment


                År 3 med kontinuitetsbanden og deres trup, og vores opspil og positionsspil virker stadig enormt tilfældigt og usammenhængende. Det er nu 3. hjemmekamp i træk, hvor vi ikke skaber særligt mange chancer, hvilket har kastet 2 mål af sig i de kampe, hvoraf det ene var et drømmehug fra distancen.

                Lige meget hvor mange nye angribere vi fylder på med, så ligger hovedproblemet fortsat i at komme frem til chance og at få afviklet simpelt opspil med stor nok kvalitet til, at vi kan spille os igennem modstandere der enten står dybt eller eksekverer et kollektivt pres.

                Der er tegninger til nogle fine ting i løbet af 1. halvleg, især de gange vi får bragt Greve i de rigtige positioner med bolden, men i 2. halvleg falder vores positionsspil fuldstændig sammen i takt med, at vi skifter ud. Det bliver mere og mere usammenhængende og tilfældigt, og jeg tvivler på at spillerne følte, at de spillede efter en plan som kampen skred frem.

                Og så synes jeg, at vi ser nogle totalt mærkelige dispositioner fra bænken. Fair nok at skifte JJT, hvis han ikke havde mere i tanken, men at smide Greve ind centralt, som indtil da havde været den der var lykkedes mest med sit eget spil, var i den grad mærkværdigt synes jeg, og vores spil blev da også kun ringere af det. Og så skifter vi Edmundsson ind for at parkere ham på højre kanten, hvor han trak langt tilbage på banen og deltog i opspillet.

                Når vi nu har én mand som rent faktisk kan true med en smule fart, og som har et mere direkte udtryk med bolden på fødderne og evner til at sætte en modspiller, så begriber jeg ikke, at han skal rykkes så langt væk fra målet og tage så stor del i opspillet fra en dyb position. Er det fordi, at trænerne mener, at de ikke har andre til rådighed der kan det? I så fald er der i den grad nogle mangler i vores rekruttering og daglige træning.

                Comment


                  Kent

                  http://www.ob.dk/artikel/taktisk-aff...scoringer.aspx

                  fremhæver lige dette:
                  Vi havde ikke de evner, som det krævede for at åbne AaB-defensiven i dag, men nu hvor vi ikke vandt, så er det næstbedste ikke at tabe. Og i forhold til sidste sæson, hvor vi spillede væsentlig bedre, end vi har gjort nu, så har vi formået at skrabe point sammen, og det er det vigtigste for os i den her fase.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja jeg venter også på den gode sprudlende kamp. Men er glad for de 7 point vi har. Mange andre sammenlignlige hold der har det meget værre end os pt..
                    Dejligt at se Greve er igang med sin gennembrudssæson også...

                    Men fuuuuuuuuuuccccckkkkkkkk hvor jeg keder mig 98% af tiden.. Vi mangler den der dygtige midtbanespiller der er god med bolden og læser spillet ved siden af JJ..
                    Syntes man kan glæde sig lidt af 1. halvleg, hvor Greve JJ og Desler gjorde det fint, og der var optakter til godt spil.

                    Men eller en lortekamp vi kunne have tabt i 2. halvleg.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Tror vi kan kan udvikle i hvert fald mere press med marathon-manden Nielsen end med slow-motion-svenskeren på kanten.
                      Hvis jeg skal se på nogen som kun kan løbe så ville jeg kigge ned forbi den lokale atletikklub
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kent

                        http://www.ob.dk/artikel/taktisk-aff...scoringer.aspx

                        fremhæver lige dette:
                        Vi havde ikke de evner, som det krævede for at åbne AaB-defensiven i dag, men nu hvor vi ikke vandt, så er det næstbedste ikke at tabe. Og i forhold til sidste sæson, hvor vi spillede væsentlig bedre, end vi har gjort nu, så har vi formået at skrabe point sammen, og det er det vigtigste for os i den her fase.

                        Og denne : . Og så synes jeg, at anden halvleg blev meget taktisk. AaB stod meget kompakt og levede på omstillinger, hvilket jeg synes vi håndterede godt. Men vi manglede noget bevægelighed offensivt. Derfor blev det en pointdeling, og det er vi afklarede med.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Jønsson har vel et af de allerhøjeste topniveauer i hele ligaen. Til gengæld også et af de laveste bundniveauer. Og en kæmpe skam at ratioen han viser hedder 2:98. Ville så gerne at Kent stillede op til et åbenhjertigt interview om Jønssons berettigelse på holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis jeg skal se på nogen som kun kan løbe så ville jeg kigge ned forbi den lokale atletikklub
                            Løbe, fighte, tackle, smide sig ind, prøve igen og igen.
                            Det finder jeg ikke alt tilsammen på min lokal atletikklub.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Syntes man kan glæde sig lidt af 1. halvleg, hvor Greve JJ og Desler gjorde det fint, og der var optakter til godt spil.

                              Men eller en lortekamp vi kunne have tabt i 2. halvleg.
                              Jo de første 30 min var fine men det generelle billede er jo igen at vi bare ikke er særlig gode på den sidste 3.del af banen og vi spiller dræbende kedeligt fodbold..
                              Grunden til at vi have et ok forår var jo kontra spillet. Ikke i opbyggende spil. Selv i det er vi blevet dårligere..

                              Min konklusion er at vi er lige så gode/dårlige som jeg havde forventet inden sæsonstart og de 7p vi har skal vi være glade for. Rigtig glade for..
                              Om det så er stolpe ind eller den famøse kontinuitet der har gjort point høsten bedre skal jeg ikke gøre mig klog på.. Men kønt er det ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Jønsson har vel et af de allerhøjeste topniveauer i hele ligaen. Til gengæld også et af de laveste bundniveauer. Og en kæmpe skam at ratioen han viser hedder 2:98. Ville så gerne at Kent stillede op til et åbenhjertigt interview om Jønssons berettigelse på holdet.
                                Jønsson er langt fra at have det højeste topniveau i DK. Jeg har aldrig set det i OB. Heller ikke da han scorede sine mål i foråret.. Der spillede han også dårligt i flere af kampene efter min mening

                                Comment

                                Working...
                                X