Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens 29/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Jeg synes helt sikkert Greve skal have genvalg i næste kamp efter han var banens bedste (og havde et fornuftigt indhop mod FCN). Får han det ikke kan han med rette tillade sig at være utilfreds. Han sluttede også sidste sæson godt af.

Men så meget synes jeg nu heller ikke han er blevet syltet. Jeg kan godt lide ham som spillertype. Han forsøger for det meste noget og spiller med god energi. Hvis det var op til mig havde han da også fået mere spilletid det seneste år (især hvis alternativet var Jönsson der kan være ganske frustrerende at se på).
    Men jeg synes også han har fået chancer. Nogle gange synes jeg der har været lagt op til, at nu var alle forudsætningerne klar til at han skulle ind og træde igennem for alvor - og så er han bare ikke rigtigt dukket op på banen. Det har i hvert fald fået mig til at tvivle på hvor vidt han kan føre det. Der har vidst også været nogle skader.
    Syltet er måske så meget sagt, men han har i hvert fald haft kortere snor end mange andre i truppen. I sidste sæson spillede han kun ved en enkelt lejlighed mere end to kampe i træk. Man kan sagtens argumentere for, at han heller ikke gjorde sig fortjent til mere, for når man blev sat af, var det altid efter en halvsløj indsats, men det var bare ikke samme logik, der galt for eksempelvis Jönssson og AK, som fik lov at starte stort set hver gang, uanset hvordan de præsterede.

Desuden synes jeg, Greve bør roses for, at han i modsætning til de to meget sjældent falder helt igennem, fordi han altid arbejder benhårdt. På sine dårlige dage er han oftest "bare" anonym. For mig virker det nogle gange som om, han skal levere en brandkamp for at få genvalg, og hvor mange af vores offensive spillere har lige for vane at spille to deciderede gode kampe i træk?
    SLO

Comment

Lidt træls at der endnu ikke er noget nyt om Tverskov.. Frygter godt nok at han er ude i efteråret men håber det bedste

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lidt træls at der endnu ikke er noget nyt om Tverskov.. Frygter godt nok at han er ude i efteråret men håber det bedste
        Godt nyt efter omstændighederne!

http://www.ob.dk/artikel/tverskov-ti...ingsbanen.aspx

Comment

Fra dagens træning. JBL og Fester bliver nok ikke klar til lørdag men Joan er klar

http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3170471

Comment

Fra dagens træning. JBL og Fester bliver nok ikke klar til lørdag men Joan er klar

http://www.fyens.dk/fodbold/Tverskov...rtikel/3170471
            Så frygter jeg det hedder bænken for greves vedkommende.. Håber jeg tager fejl, men kan ikke se hvem Kent vil sætte af. Med mindre selvfølgelig Joan kun er på 70-80 procent.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Så frygter jeg det hedder bænken for greves vedkommende.. Håber jeg tager fejl, men kan ikke se hvem Kent vil sætte af. Med mindre selvfølgelig Joan kun er på 70-80 procent.
              Håber at Joan og AK(som naturligvis skal starte, når nu en katalysatorløs stime er undervejs:) starter i angrebet. Tror mest at Kent synes det bliver for klejn midtbane med Jønne, JJT og Greve, og det kan jeg egentlig godt følge ham i. JJT havde mod sæsonslut en formnedgang, og straks var Greve i spil, da JJT fik en puster. Midtbanekonstellationen skal naturligvis indeholde et minimum af fysik , løbevillighed og presence. Af de tre nævnte er JTT den mest oplagte centralt, så det er Jønne og Greve der konkurrerer om ikke nødvendigvis samme kant, men plads på holdet med ovennævnte argumentation in mente! Man kunne f.eks. sagtens forestille sig greve og Joan på hver sin kant, hvor Joan så bidrager med fysikken, så balancen bibeholdes. Eller Greve på højrekanten og f.eks. Desler på venstrekanten(eller omvendt). I bund og grund er det Jønne som holder Greve fra fast spilletid! Jønne bidrog med mål og assists i foråret, så det er virkelig der at Greve skal udvikle sit spil, hvis han vil fortrænge Jønne, og det er jo svært hvis man ikke får spilletid..

Comment

Med hensyn til Helenius, så synes jeg at vores spil forfalder til for mange høje afleveringer op på Helenius, hvor vores så skal op og fange det 'løse'. Dog hører med til dette indtryk, at JJT ikke var disponibel mod FCN, så kreativiteten til andet manglede, hvor Joan havde en ualmindelig sløj kamp, og fandt ikke rigtigt frem til sin plads på banen. Udover ikke at imponere med ryk og driblinger, som man ellers forventede at se en del af, så havde han store problemer med at søge rum og manglede ret og slet forståelse for de andres løb og intentioner. Der er dog ingen tvivl om at Joan vil genfinde formen, hvadenten det er i angrebet eller kanten, men når nu Greve banker på, og Eskesen er rykket op, så under man selvfølgelig dem spilletid også:) Lad nu Joan, AK, Fester, Helenius og Yao kæmpe om de to pladser. Fedt at AK allerede har lavet 3 kasser, men vi bør ikke glemme at både AK og Fester knapt nok kunne lægges sammen en habil angriber sidste sæson. Så før de to scorer jævnligt igen er vi ikke numerisk i ubalance skulle jeg mene:)

Comment

Vi skal vænne os til noget nyt lørdag:
                  http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170539
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Jeg håber så inderligt vi holder fast i de gode løb i dybten som vi så i glimt i sidste kamp. Jeg har alt for tit set 4-6 spillere stå på linje med modstandernes bagkæde og vente på bolden. Bevæg jer nu for hinanden, skab rum og plads ikke blot til jer selv men til hele holdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Vi skal vænne os til noget nyt lørdag:
                      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3170539
                      Nice haircut..

Man behøver sgu ikke engang at tjekke skribenten til denne artikel hvis man læser artiklen

Comment

Nice haircut..

Man behøver sgu ikke engang at tjekke skribenten til denne artikel hvis man læser artiklen
                        Og hvor er den dog åndssvag...

Comment

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...p-mod-horsens/

Joan og Tverskov med igen. Ingen Thrane. 🙏

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Og hvor er den dog åndssvag...
                            synes nu faktisk, at NA har en pointe. Personligt er jeg bedøvende ligeglad med, hvordan spillernes hår ser ud, men det bør ikke genere dem under kamp imo - og det så det altså ud til, at Joans gjorde. I hvert fald skulle han konstant rette på det hårbånd. Bliver sgu lidt irriterende at se på i længden, og synes at det er fint, at han har fundet en mere permanent løsning. Om det ligefrem er noget, der kræver en selvstændig artikel og giver Joan et skifte til udlandet, det er så måske lidt mere tvivlsomt :)

Comment

Så er det kampdag. Håber Horsens er blevet overmodige efter deres gode start, så de kommer frem på banen. Det værste er hvis de bare pakker sig som de gjorde sidste sæson. Kommer de frem på banen tror jeg vi straffer dem. Spiller for spiller er OB et bedre hold. Håber pp mange striwer på stadion.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Så er det kampdag. Håber Horsens er blevet overmodige efter deres gode start, så de kommer frem på banen. Det værste er hvis de bare pakker sig som de gjorde sidste sæson. Kommer de frem på banen tror jeg vi straffer dem. Spiller for spiller er OB et bedre hold. Håber pp mange striwer på stadion.
                                Desværre brugte Bo H. en del i diverse podcast's sidste sæson på at italesætte, at de var blevet overmodige efter deres gode sæsonstart sidste ord. At de prøvede at være noget de ikke var og spille noget bold de ikke kunne. Han tog det overordnede ansvar, da han også selv havde ladet sig rive med. Man kan håbe på at de gentager samme fejl og vil leger med, men ville trods alt være torskedumt. Selvom de ikke vil være første gang i verdenshistorien, at en træner gentager sine fejl. Tror bare ikke at Bo H. er så fjollet.

Jeg forventer dog, at de kommer ACH classic og trykker os med fysik og et bombardement af dræbende dødbolde. Vi må bede til, at KEP, Tingager og Helenius er klar-parat-skarp på luftrummet. Alt i alt, så bør vi fandme kunne spille os til en sejr ved at lade kuglen røre græsset, men jeg frygter sgu den her kamp. Vores sæsonstart har ikke overbevist mig om noget som helst godt endnu.

MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Working...
                                X