Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens 29/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg har lidt bange anelser for dagens kamp.

    Hvis vi skal vinde i dag skal vi spille hurtigt og bevæge os godt uden bold. Samtidig skal vi lukke ned for deres dødboldstyrke - herunder ved at undgå, at vi står så langt tilbage, at de får mange dødbolde til at starte med.

    Det er for mig at se de tre områder hvor vi har været dårligst i sæsonens to første kampe.

    Vi var elendige på dødbolde mod FCN. I begge kampe er vi forfaldet til at stå for langt tilbage og lade modstanderholdet skabe tilfældige chancer. Endelig har det helt store problem været manglende energi, bevægelse uden bold og kreativitet på bolden.

    Som jeg ser det har vi derfor risiko for at sætte den perfekte storm op for os selv, hvis vi ikke præsterer væsentligt bedre end i de to første kampe. Vi kan sagtens tabe 3-0 i dag, uden at vi egentlig følte vi var dårligere end Horsens.

    Når vi alligevel vinder 2-1, så skyldes det, at kvalitet på holdet simpelthen er så meget bedre end Horsens', at vi har en angriber, der scorer mål og derfor også skaber plads til andre og endelig, at skadessituationen betyder, at vi både kan stille med en slagkraftig midtbane OG sætte stærkere kræfter ind undervejs.

    2-1 it is.

    Comment


      #32
      Det bliver svært i dag. Horsens havde godt fat i os sidste sæson. De står kompakt og disciplineret og venter på vi laver noget bæ. Sidste år tabte vi hjemme, spillede uafgjort i Horsens og vandt den sidste 2-1, fordi de satsede røv og nøgler til sidst. I alle kampene havde vi bolden meget, men havde svært ved at bryde igennem panseret. Horsens har deres dødbolde, og så viser de sig altså koldblodige, hvis vi laver fejl. Sidst men ikke mindst så er ACH der bare altid. De har ikke noget vidunderligt fodboldhold, men det de har giver sig altid 100%. AGF og Lyngby har ikke været hvor de skulle være imod Horsens i de første runder og det har de bødet for. Vi skal være på dupperne i dag, for de har tro på tingene når de lige har slået et hypet agf-mandskab og banket sidste års bronzevindere. Horsens skal nok begynde at tabe kampe og komme imod bunden igen, men det bliver ikke OB-hold på 90% de taber til. Der skal en mandfolkindsats til at slå Horsens!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg har lidt bange anelser for dagens kamp.

        Hvis vi skal vinde i dag skal vi spille hurtigt og bevæge os godt uden bold. Samtidig skal vi lukke ned for deres dødboldstyrke - herunder ved at undgå, at vi står så langt tilbage, at de får mange dødbolde til at starte med.

        Det er for mig at se de tre områder hvor vi har været dårligst i sæsonens to første kampe.

        Vi var elendige på dødbolde mod FCN. I begge kampe er vi forfaldet til at stå for langt tilbage og lade modstanderholdet skabe tilfældige chancer. Endelig har det helt store problem været manglende energi, bevægelse uden bold og kreativitet på bolden.

        Som jeg ser det har vi derfor risiko for at sætte den perfekte storm op for os selv, hvis vi ikke præsterer væsentligt bedre end i de to første kampe. Vi kan sagtens tabe 3-0 i dag, uden at vi egentlig følte vi var dårligere end Horsens.

        Når vi alligevel vinder 2-1, så skyldes det, at kvalitet på holdet simpelthen er så meget bedre end Horsens', at vi har en angriber, der scorer mål og derfor også skaber plads til andre og endelig, at skadessituationen betyder, at vi både kan stille med en slagkraftig midtbane OG sætte stærkere kræfter ind undervejs.

        2-1 it is.
        For langt tilbage på banen, siger du? Ved FCNs første scoring stod vores backkæde vel næsten på centerlinjen og blev let overløbet..

        Comment


          #34
          Jeg taler ikke om backlinje når vi er i angreb, men at hele holdet lader sig presse tilbage og overlader initiativet til modstanderen.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Jeg taler ikke om backlinje når vi er i angreb, men at hele holdet lader sig presse tilbage og overlader initiativet til modstanderen.
            ok, men det er der jo to hold om at bestemme;) Nogle gange stiller vi os bevidst dybt for at slå kontrakniven, og andre gange presses til at stå dybt, tænker jeg:)

            Comment


              #36
              Samme opstilling som sidst jf. OB's instagram.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Samme opstilling som sidst jf. OB's instagram.
                Ikke den store overraskelse der

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ikke den store overraskelse der
                  Jeg havde min tvivl ift. Joan, men godt at se Greve får endnu en starter.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    ok, men det er der jo to hold om at bestemme;) Nogle gange stiller vi os bevidst dybt for at slå kontrakniven, og andre gange presses til at stå dybt, tænker jeg:)
                    Min analyse er tvært i mod at det skyldes manglende energi, pres, løben uden bold mv.

                    Vi skal kunne undgå at stå tilbage mod hold som Helsingør og det var ogsåtydeligt på Kent at det ikke var meningen.


                    Men kampen i dag. Hvor lang tid er det siden vi har haft så god en bænk som i dag med Tverskov, Joan, Fester og Thomasen?

                    Comment


                      #40
                      Jeg er mest nervøs for Izu og særligt Caspers evne til at sætte ogfastholde spillet på midten...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Jeg er mest nervøs for Izu og særligt Caspers evne til at sætte ogfastholde spillet på midten...
                        Izu har været god de to første kampe. Han skal også nok gøre det godt i dag. Jeg håber Casper har brugt sommerens dårlige dage, og får en god en af slagsen i dag - fordi han har set ringe ud i de to første.

                        Comment


                          #42
                          http://indkast.dk/index.php?nyhed=159253

                          bekræftet holdopstilling

                          gryte

                          ryan kep tingager desler
                          GREVE:) casper izunna jønsson
                          helenius AK

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Men kampen i dag. Hvor lang tid er det siden vi har haft så god en bænk som i dag med Tverskov, Joan, Fester og Thomasen?
                            Det skyldes jo de har været skadet, og ikke at dem på banen har spillet dem af... men enig, der er rigtig gode muligheder for at bringe noget ind, modsat normalt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Izu har været god de to første kampe. Han skal også nok gøre det godt i dag. Jeg håber Casper har brugt sommerens dårlige dage, og får en god en af slagsen i dag - fordi han har set ringe ud i de to første.
                              Jeg er ikke enig i at Izunna har været god nok. Han laver for mange unødvendige frispark/gule kort - også i dag. Hans opspil er for sjusket og så er problemet at ingen af dem kan skabe kampen. Det ses også tydeligt i dag.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg er ikke enig i at Izunna har været god nok. Han laver for mange unødvendige frispark/gule kort - også i dag. Hans opspil er for sjusket og så er problemet at ingen af dem kan skabe kampen. Det ses også tydeligt i dag.
                                Og her igen i 2. halvleg. Tonsvis af forkerte beslutninger i opspillet. Hovedløse afslutninger og hovedløse afleveringer og så endnu en retarderet fejl til rødt kort. Ligeså retarderet som det første gule.

                                Så absolut ikke bestået endnu en gang fra Izunna.

                                Comment

                                Working...
                                X