Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens 29/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Horsens 29/7

    En kamp der helst skal vindes men tror at det bliver tæt og en uafgjort er ikke langt væk

    http://www.ob.dk/artikel/casper-niel...d-horsens.aspx

    Hvis Joan er klar kunne jeg godt se denne

    Grytebust
    Ryan Ting KEP Desler
    Greve Izu Casper Jønne
    Joan AK

    #2
    Måske er Tverskov med. Kent forventer ikke operation

    http://www.fyens.dk/ob/OB-traener-tr...rtikel/3169994

    Comment


      #3
      Greve har bare at starte inde.

      Comment


        #4
        Lur mig om ikke det bliver denne

        Gryte
        Ryan kep ting Desler

        Greve CN Izu jønsson

        Helenius ak

        Tverskov er på bænken, hvis i truppen. Joan får nok en start på bænken, hvis han er på vej tilbage. JJT ligeså.

        Hvis Joan er klar er jeg bange for greve ryger på bænken. Jønsson er første mand på holdkortet, så ham bliver det ikke og tror også kent gerne vil køre helenius ind på holdet, så ham bliver det heller ikke

        Comment


          #5
          KN laver flere mærkelige dispositioner. Men skal vi nu ikke have tillid til, at han ikke er komplet ignorant, og smider Greve på bænken. Det ville være et af de største selvmål han kan lave.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            KN laver flere mærkelige dispositioner. Men skal vi nu ikke have tillid til, at han ikke er komplet ignorant, og smider Greve på bænken. Det ville være et af de største selvmål han kan lave.
            Du kan roligt regne med at Greve ryger på bænken. Kent Nielsen fraviger ikke sin ideal opstilling. Og Thrane skal nok få sine minutter også.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Du kan roligt regne med at Greve ryger på bænken. Kent Nielsen fraviger ikke sin ideal opstilling. Og Thrane skal nok få sine minutter også.
              Bortset fra det mål han scorede sidste sæson(og tak for det) har der stort set ikke været noget fra ham der minder om superliga klasse. Håber vi snart kommer ud over sådanne spillere i trupppen der optager plads fra en ung 18-19 årig fra egne rækker. Det er muligt at de der kommer op ikke er tæt på start 11 men det burde ham her heller ikke være.. Samme med Welbeck. Ser ingen udvikling overhovedet
              Bliver stik tosset hvis vi forlænger med nogen af de 2 her

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Du kan roligt regne med at Greve ryger på bænken. Kent Nielsen fraviger ikke sin ideal opstilling. Og Thrane skal nok få sine minutter også.
                At ryge på bænken ville være en interessant protest for ikke at få en startplads. ;-)
                Men frygter også at Greve får ikke den belønning ham fortjener for sin præstation i går.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  KN laver flere mærkelige dispositioner. Men skal vi nu ikke have tillid til, at han ikke er komplet ignorant, og smider Greve på bænken. Det ville være et af de største selvmål han kan lave.
                  I guder hvor jeg håber du har ret.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    Altså, hvis Greve ikke spillede sig til et genvalg, når vi møder Horsens, så kan jeg virkelig godt forstå, hvis han begynder at kigge efter noget andet end OB.

                    Jeg er en af dem, der i forvejen mener, at han er blevet syltet totalt det seneste års tid.

                    Ej, nu jeg tænker mig om, så bliver jeg faktisk virkelig gal på Greves vegne, hvis ikke han starter inde mod Hoaaarsens.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Altså, hvis Greve ikke spillede sig til et genvalg, når vi møder Horsens, så kan jeg virkelig godt forstå, hvis han begynder at kigge efter noget andet end OB.

                      Jeg er en af dem, der i forvejen mener, at han er blevet syltet totalt det seneste års tid.

                      Ej, nu jeg tænker mig om, så bliver jeg faktisk virkelig gal på Greves vegne, hvis ikke han starter inde mod Hoaaarsens.
                      Jeg ville ikke blive overrasket hvis man snart solgte Joan, så mon ikke at problemet kunne løse sig ift mere spilletid denne sæson. Tror Joan har en okay værdi på markedet og hvis han ikke vil forlænge tror jeg de skyder ham af hvis muligt

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Altså, hvis Greve ikke spillede sig til et genvalg, når vi møder Horsens, så kan jeg virkelig godt forstå, hvis han begynder at kigge efter noget andet end OB.

                        Jeg er en af dem, der i forvejen mener, at han er blevet syltet totalt det seneste års tid.

                        Ej, nu jeg tænker mig om, så bliver jeg faktisk virkelig gal på Greves vegne, hvis ikke han starter inde mod Hoaaarsens.
                        Greve har viljen og talentet til at slå igennem her. Jeg forstår slet ikke at han i rigtig mange kampe i sidste sæson ikke fik spilletid. Selvom han af til vil lidt for meget og kan miste bolden risikable steder, så er han virkelig en dimension der mangler i vores spil. Han ser fremad i spillet, han tager de dybe løb og så kæmper han røven ud af bukserne.
                        Jeg bliver også sindssyg, hvis de ikke kan finde plads til ham på holdet. Fair hvis de vil have Joan ind, men så må helenius altså ud!!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Greve har viljen og talentet til at slå igennem her. Jeg forstår slet ikke at han i rigtig mange kampe i sidste sæson ikke fik spilletid. Selvom han af til vil lidt for meget og kan miste bolden risikable steder, så er han virkelig en dimension der mangler i vores spil. Han ser fremad i spillet, han tager de dybe løb og så kæmper han røven ud af bukserne.
                          Jeg bliver også sindssyg, hvis de ikke kan finde plads til ham på holdet. Fair hvis de vil have Joan ind, men så må helenius altså ud!!
                          Bedre at sætte Jønne på bænken. Det vil give det mest pres og løbe stærke hold. Jønne ville kunne gøre ondt på mange når kampen har sat sig efter 70 minutter.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Greve har viljen og talentet til at slå igennem her. Jeg forstår slet ikke at han i rigtig mange kampe i sidste sæson ikke fik spilletid. Selvom han af til vil lidt for meget og kan miste bolden risikable steder, så er han virkelig en dimension der mangler i vores spil. Han ser fremad i spillet, han tager de dybe løb og så kæmper han røven ud af bukserne.
                            Jeg bliver også sindssyg, hvis de ikke kan finde plads til ham på holdet. Fair hvis de vil have Joan ind, men så må helenius altså ud!!
                            Helt enig... Og så viser han ret tydeligt at han udvikler sig, og det til trods for manglende spilletid, samt det at han er i en alder nu hvor det rå talent ikke kan bære så stor en del af byrden længere. Der skal arbejdes hårdere og hårdere for at nå den fremgang man gerne vil, og på nogen områder udvikler man sig måske slet ikke så meget mere. Det virker til at han klare det flot. Der er mange der løber ind i en svær periode når den tid rammer.

                            Det ville være lidt tosset ikke at gøre mere brug af en ung egen avl som fungere med stort +
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Altså, hvis Greve ikke spillede sig til et genvalg, når vi møder Horsens, så kan jeg virkelig godt forstå, hvis han begynder at kigge efter noget andet end OB.

                              Jeg er en af dem, der i forvejen mener, at han er blevet syltet totalt det seneste års tid.

                              Ej, nu jeg tænker mig om, så bliver jeg faktisk virkelig gal på Greves vegne, hvis ikke han starter inde mod Hoaaarsens.
                              Jeg synes helt sikkert Greve skal have genvalg i næste kamp efter han var banens bedste (og havde et fornuftigt indhop mod FCN). Får han det ikke kan han med rette tillade sig at være utilfreds. Han sluttede også sidste sæson godt af.

                              Men så meget synes jeg nu heller ikke han er blevet syltet. Jeg kan godt lide ham som spillertype. Han forsøger for det meste noget og spiller med god energi. Hvis det var op til mig havde han da også fået mere spilletid det seneste år (især hvis alternativet var Jönsson der kan være ganske frustrerende at se på).
                              Men jeg synes også han har fået chancer. Nogle gange synes jeg der har været lagt op til, at nu var alle forudsætningerne klar til at han skulle ind og træde igennem for alvor - og så er han bare ikke rigtigt dukket op på banen. Det har i hvert fald fået mig til at tvivle på hvor vidt han kan føre det. Der har vidst også været nogle skader.

                              Comment

                              Working...
                              X