Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sæsonkort

    Er jeg den eneste der ikke har fået registreret kampen fra i lørdags i club carlsberg ?

    #2
    Ja 😳 af os to ihvertfald
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Registreret her også

      Comment


        #4
        Nogle som ved hvornår lodtrækningen af Ipad foregår ?

        Comment


          #5
          Efter næste hjemmekamp?

          Comment


            #6
            Jeg har fået rwgisteret. Men man der sker vidst kamp efter kamp at nogle folk ikke bliver det. Så skal man bare kontakte OB

            Comment


              #7
              Nu har der jo været ti hjemmekampe og derfor er der konkurrence om en ipad blandt alle, der har været til alle hjemmekampe (på Club Carlsberg kort). Er der nogen, der ved mere om den konkurrence? Hvornår der bliver udtrukket en vinder o.lign.? synes ikke, jeg kan finde noget info på ob.dk

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Nu har der jo været ti hjemmekampe og derfor er der konkurrence om en ipad blandt alle, der har været til alle hjemmekampe (på Club Carlsberg kort). Er der nogen, der ved mere om den konkurrence? Hvornår der bliver udtrukket en vinder o.lign.? synes ikke, jeg kan finde noget info på ob.dk
                Der står kun det her (som du sikkert også selv har læst) :)

                "Har du været til de første 10 hjemmekampe i træk? Selvfølgelig har du det! Så er du med i lodtrækningen om en iPad! Denne lodtrækning er kun for dem, der har været til de første 10 hjemmekampe i træk."

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Der står kun det her (som du sikkert også selv har læst) :)

                  "Har du været til de første 10 hjemmekampe i træk? Selvfølgelig har du det! Så er du med i lodtrækningen om en iPad! Denne lodtrækning er kun for dem, der har været til de første 10 hjemmekampe i træk."
                  fik en mail hvor der stod tak for fremmøde , lodtrækningen er efter sidste hjemmekamp og vinderen får direkte besked

                  Comment


                    #10
                    Hverken min far eller jeg er blevet registreret i går på vores Club Carlsberg Kort - er vi de eneste?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hverken min far eller jeg er blevet registreret i går på vores Club Carlsberg Kort - er vi de eneste?
                      det ved jeg absolut intet om....mit er ok, sådeeeh
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Hustruen's og datteren's sæsonkort blev heller IKKE registreret igår (OB-FCN) ! Jeg har skrevet til OB med "vores" problem.

                        Comment


                          #13
                          har også lige opdaget mit heller ikke er registreret....plejer dog ikke at være et problem når man skriver til dem
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #14
                            Mit er heller ikke

                            Comment


                              #15
                              Er det denne mail man skal bruge ? Clubob@ob.dk

                              Comment

                              Working...
                              X