Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fcn 17/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tænker at de får mange penge for talenterne, fordi de er gode til at finde de gode af slagsen og derfor får succes og ad den vej opmærksomhed.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæguden at vide det så tror jeg det har lidt med deres Ch.l: deltagelse at gøre. Selvom de gik ned i slutningen af kampene så høstede de en del ros i medierne i en del af udlandet og så begynder klubber og scouts nok at holde øje. Tænker jeg.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvornår har vi sidst fundet et talent som er mere end to poser gulerødder værd ?
Falk KUNNE have været et godt salg for OB ... men.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDesler, Greve og Thomasen kunne vel godt sælges hvis man gjorde en indsats for det ... men tvivler på at de ville indbringe meget over 10 millioner samlet.
Falk KUNNE have været et godt salg for OB ... men.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægIkke at jeg tror du lyver Matti, men kan simpelthen ikke forestille mig der kommer mere end 5-6.000 i dag :)
Det er feriesæson og mandag. + FCN ikke just er FCK, BIF eller AGF :b
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJamen jeg er også selv overrasket, og jeg skal endda alene på stadion fordi netop de sædvanlige er på ferie eller arbejder, og da jeg bare ville købe en billet helt oppe på bagerste, viste det sig at størstedelen er udsolgt - hvad det skyldes aner jeg ikke?
Elsker simpelthen at se Odense stadion godt fyldt op!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet lyder mærkeligt. Men det kun fedt hvis der kommer mange på stadion 👍🏻
Elsker simpelthen at se Odense stadion godt fyldt op!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJamen får i ikke samme billede, hvis i prøver at få nummerede billetter på hjemmesiden? Carlsberg udsolgt? Og thansen er rimelig godt fyldt ud (nedre tribune er dog unummerede, så det vides ikke)."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment