Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja det er ikke så unormalt. Flere hold stiller ofte op på den måde.
    Arhh

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Joan er venstrebenet, kender du startopstillingen??
      Nej, deraf mit spørgsmålstegn i enden. Men han gik jo i stykker i en af de sidste træninger, så hans deltagelse er tvivlsom

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Joan er venstrebenet, kender du startopstillingen??
        Lader til at Greve starter inde på højre midt.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg tænker at de får mange penge for talenterne, fordi de er gode til at finde de gode af slagsen og derfor får succes og ad den vej opmærksomhed.
          Hvornår har vi sidst fundet et talent som er mere end to poser gulerødder værd ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            uden at vide det så tror jeg det har lidt med deres Ch.l: deltagelse at gøre. Selvom de gik ned i slutningen af kampene så høstede de en del ros i medierne i en del af udlandet og så begynder klubber og scouts nok at holde øje. Tænker jeg.
            Det kan sagtens spille ind , men jeg tror også det er noget med deres spillestil at gøre og de spillere de finder som så passer ind i den spillestil . Spillerne skal kunne noget andet end f.eks Casper Nielsen hvis eneste force er at han kan løbe den ene vej for derefter at løbe den anden vej igen , sådanne spillere ville ikke have en jordisk chance for at komme på hold i FCN .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvornår har vi sidst fundet et talent som er mere end to poser gulerødder værd ?
              Desler, Greve og Thomasen kunne vel godt sælges hvis man gjorde en indsats for det ... men tvivler på at de ville indbringe meget over 10 millioner samlet.
              Falk KUNNE have været et godt salg for OB ... men.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Desler, Greve og Thomasen kunne vel godt sælges hvis man gjorde en indsats for det ... men tvivler på at de ville indbringe meget over 10 millioner samlet.
                Falk KUNNE have været et godt salg for OB ... men.
                Ja hvis du smider Tingager oveni så kan de vel indbringe de10 mill samlet .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Sidder lige og kigger på billetter.. Der er da tæt på at være udsolgt til de nummerede pladser. Positivt

                  Comment


                    #84
                    Ikke at jeg tror du lyver Matti, men kan simpelthen ikke forestille mig der kommer mere end 5-6.000 i dag :)
                    Det er feriesæson og mandag. + FCN ikke just er FCK, BIF eller AGF :b

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Sidder lige og kigger på billetter.. Der er da tæt på at være udsolgt til de nummerede pladser. Positivt
                      De har nok lukket et afsnit eller 2 mon ikke..

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Ikke at jeg tror du lyver Matti, men kan simpelthen ikke forestille mig der kommer mere end 5-6.000 i dag :)
                        Det er feriesæson og mandag. + FCN ikke just er FCK, BIF eller AGF :b
                        Jamen jeg er også selv overrasket, og jeg skal endda alene på stadion fordi netop de sædvanlige er på ferie eller arbejder, og da jeg bare ville købe en billet helt oppe på bagerste, viste det sig at størstedelen er udsolgt - hvad det skyldes aner jeg ikke?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Jamen jeg er også selv overrasket, og jeg skal endda alene på stadion fordi netop de sædvanlige er på ferie eller arbejder, og da jeg bare ville købe en billet helt oppe på bagerste, viste det sig at størstedelen er udsolgt - hvad det skyldes aner jeg ikke?
                          Det lyder mærkeligt. Men det kun fedt hvis der kommer mange på stadion 👍🏻
                          Elsker simpelthen at se Odense stadion godt fyldt op!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Det lyder mærkeligt. Men det kun fedt hvis der kommer mange på stadion 👍🏻
                            Elsker simpelthen at se Odense stadion godt fyldt op!
                            Jamen får i ikke samme billede, hvis i prøver at få nummerede billetter på hjemmesiden? Carlsberg udsolgt? Og thansen er rimelig godt fyldt ud (nedre tribune er dog unummerede, så det vides ikke).

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jamen får i ikke samme billede, hvis i prøver at få nummerede billetter på hjemmesiden? Carlsberg udsolgt? Og thansen er rimelig godt fyldt ud (nedre tribune er dog unummerede, så det vides ikke).
                              Det ville være fedt med sådan en optakt. Er på vej til stadion med mine to sønner!!!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Det ville være fedt med sådan en optakt. Er på vej til stadion med mine to sønner!!!
                                Stop med at poste når du kører bil!!!

                                Comment

                                Working...
                                X