Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Ville være fint hvis vi slipper for ham også :)

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansfer/6744883
    Ja tak

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Ville være fint hvis vi slipper for ham også :)

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ansfer/6744883
      Tyder på han ikke er med, jf. bunden af artiklen. Uden ham og Ingvartsen er det i en helt helt anden kamp, og en kamp vi simpelthen skal have point i.

      Comment


        #33
        Iflg. journo's på Twitter er Lobotka definitivt ikke med mod os. Bør hjælpe på det, men har nu stadig FCN som favoritter.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Iflg. journo's på Twitter er Lobotka definitivt ikke med mod os. Bør hjælpe på det, men har nu stadig FCN som favoritter.

          MvT
          Det er imponerende som FCN formår at finde gode unge talenter og få dem til at blomstre for at sælge dem til beløb vi aldrig nogen sinde har været i nærheden af .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tyder på han ikke er med, jf. bunden af artiklen. Uden ham og Ingvartsen er det i en helt helt anden kamp, og en kamp vi simpelthen skal have point i.
            OB kan ikke møde FCN på et bedre tidspunkt ...
            Der er ingen tvivl om at de henter gode folk ind, men det når de vel ikke før mandag ... så pt. er de bare ekstremt svækket.
            Ret forgyldt kampprogram :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #36
              Marcondes yderst tæt på BIF. Om han ude af kampen mod os vides ikke.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #37
                Rimelig vildt hvis vi møder dem uden Marcondes, Lobotka og Ingvartsen. - Hvis vi ikke kan vinde sådan en kamp, så går vi en rigtig, rigtig dårlig sæson i møde.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Rimelig vildt hvis vi møder dem uden Marcondes, Lobotka og Ingvartsen. - Hvis vi ikke kan vinde sådan en kamp, så går vi en rigtig, rigtig dårlig sæson i møde.
                  Enig. Det ville være et kæmpefallit for KN og JH, hvis vi ikke slår FCN med det kontinuitetsargument, der er bygget op.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Rimelig vildt hvis vi møder dem uden Marcondes, Lobotka og Ingvartsen. - Hvis vi ikke kan vinde sådan en kamp, så går vi en rigtig, rigtig dårlig sæson i møde.
                    Noget siger mig, at FCN stadig er favoritter. Spilkoncept og løbemønstre er gennemsyret i hele truppen og alle u-hold. Der er sådan lidt mere 'på må og få' over OB. Jeg er i hvert fald ikke overbevist om, at vi bare lige hiver en sejr hjem.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Noget siger mig, at FCN stadig er favoritter. Spilkoncept og løbemønstre er gennemsyret i hele truppen og alle u-hold. Der er sådan lidt mere 'på må og få' over OB. Jeg er i hvert fald ikke overbevist om, at vi bare lige hiver en sejr hjem.

                      MvT
                      Argh. Vi vil være favoritter på hjemmebane, selv med Labotka, Ingvartsen og Marcondes i deres trup - Men uden de tre, kontiunitet eller ej igennem hele deres set up, så vil vi være kæmpe favoritter. Kan vi så ikke vinde sådan en kamp, så skal målsætningen simpelthen hedde "Undgå nedrykning". Det er i hvert fald med den indstilling jeg vil gå til sæsonen, hvis vi ikke formoder at få en sejr.

                      Jeg tror dog vi vinder, og jeg glæder mig til at se drengene på banen igen.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Noget siger mig, at FCN stadig er favoritter. Spilkoncept og løbemønstre er gennemsyret i hele truppen og alle u-hold. Der er sådan lidt mere 'på må og få' over OB. Jeg er i hvert fald ikke overbevist om, at vi bare lige hiver en sejr hjem.

                        MvT
                        Jeg taler ikke så meet om, hvad jeg forventer, men om hvad KNs og JHs udmeldinger har af konsekvenser for, hvad man kan tillade sig at forvente af OB. De herrer har snakket kontinuiteten op, vi møder et hold, vi har et godt kram på, som mangler sine afgørende profiler, og er på vej i en opbygningsfase igen. Jeg vil derfor tillade mig, at forvente en OB sejr, og hvis den ikke kommer rette kritik.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Enig. Det ville være et kæmpefallit for KN og JH, hvis vi ikke slår FCN med det kontinuitetsargument, der er bygget op.
                          Ja, hele sæsonen, nej faktisk hele projektet står og falder med den ene kamp...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Ja, hele sæsonen, nej faktisk hele projektet står og falder med den ene kamp...
                            stråmand....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Argh. Vi vil være favoritter på hjemmebane, selv med Labotka, Ingvartsen og Marcondes i deres trup - Men uden de tre, kontiunitet eller ej igennem hele deres set up, så vil vi være kæmpe favoritter. Kan vi så ikke vinde sådan en kamp, så skal målsætningen simpelthen hedde "Undgå nedrykning". Det er i hvert fald med den indstilling jeg vil gå til sæsonen, hvis vi ikke formoder at få en sejr.

                              Jeg tror dog vi vinder, og jeg glæder mig til at se drengene på banen igen.
                              Nej med de tre spillere kunne vi umuligt være favoritter ... alle 3 har højere kvalitet end enhver fra OB.

                              Samtidig har de Mads Mini, som med stor sikkerhed også bliver en dyr herre og allerede viste sine åbenlyse kvaliteter sidste sæson og ved U21-EM.
                              Plus en del andre giftige typer ... Donyoh, Asante, Mathias Jensen ...
                              Havde de holdt på dem alle så var de en seriøs udfordrer til top 2!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Jeg var nede og se dem træne i dag. Edmundsson blev skadet til sidst og måtte have Is på. Tverskov og Yao kom op og toppes lidt og måtte tales lidt til ro af Bredahl.

                                Comment

                                Working...
                                X