Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob-fcn 17/7

    Ser ud til at vi slipper for Ingvartsen

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...getjek/6741418

    Fuldstændig vanvittige beløb de sælger for i FCN. De rammer vel 100 mill i dette vindue. Vanvittigt

    Tror vi taber alligevel desværre

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ser ud til at vi slipper for Ingvartsen

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...getjek/6741418

    Fuldstændig vanvittige beløb de sælger for i FCN. De rammer vel 100 mill i dette vindue. Vanvittigt

    Tror vi taber alligevel desværre
    hvem flere er da på vej væk?

    Må alligevel være en del hvis de skal nå de 100 mill.....

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      hvem flere er da på vej væk?

      Må alligevel være en del hvis de skal nå de 100 mill.....
      De sælger uden tvivl Marxø og Lobotka. Tænker 15-20 mill for Marxø og 40-50 mill for Lobotka.
      Ved godt det lyder sindssygt men Emre Mor og denne handel viser at det sagtens kan være i disse lag

      Comment


        #4
        Jeg troede faktisk, at de ville få mere for Ingvartsen, og at han ville ryge til en større klub. Men ville da mildest talt være lidt af en gamechanger, hvis han ikke er med på mandag.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg troede faktisk, at de ville få mere for Ingvartsen, og at han ville ryge til en større klub. Men ville da mildest talt være lidt af en gamechanger, hvis han ikke er med på mandag.
          Gjorde heller ikke noget hvis Lobotka ikke var med. De kommer jo til at sidde totalt på den midtbane med JJ ude

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Gjorde heller ikke noget hvis Lobotka ikke var med. De kommer jo til at sidde totalt på den midtbane med JJ ude
            Er JJi hvert fald ude eller er der en chance at ham bliver kampklar til mandag?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Ingvardtsen er god, men Lobotka ser jeg som mere afgørende for dem. Men hey, vi har slået dem med begge på banen i sidste sæson. Det er første kamp i sæsonen, og der bliver sikkert en del nervøsitet omkring, hvordan man står og kommer i gang.

              Håber bare spillerne kører på og får lagt noget pres på FCNs opspil. Vi har set de seneste gange, vi har mødt dem, at deres stil står godt (dårligt for dem) til vores omstillinger. Hvis tingene spiller. En uafgjort ville klart være til at leve med, sejr ville naturligvis være det helt fede.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Ingvardtsen er god, men Lobotka ser jeg som mere afgørende for dem. Men hey, vi har slået dem med begge på banen i sidste sæson. Det er første kamp i sæsonen, og der bliver sikkert en del nervøsitet omkring, hvordan man står og kommer i gang.

                Håber bare spillerne kører på og får lagt noget pres på FCNs opspil. Vi har set de seneste gange, vi har mødt dem, at deres stil står godt (dårligt for dem) til vores omstillinger. Hvis tingene spiller. En uafgjort ville klart være til at leve med, sejr ville naturligvis være det helt fede.
                Det man lige skal huske på her er at siden OB mødte dem sidst er der 5-6 spillere fra FCN der kun er blevet bedre, altså det hold OB møder nu ... hvis der ikke sælges 3 inden ... er noget bedre end ved de seneste møder.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Ingvardtsen er god, men Lobotka ser jeg som mere afgørende for dem. Men hey, vi har slået dem med begge på banen i sidste sæson. Det er første kamp i sæsonen, og der bliver sikkert en del nervøsitet omkring, hvordan man står og kommer i gang.
                  Ikke helt enig. Jeg vil sige det sådan, at hvor jeg synes at Lobotka er den bedre spiller af de to, med et højere internationalt snit, så har de bare bedre alternativer i baghånden, hvis Lobotka er ude. Spillere som Mathias Jensen, og Nelsson. Gode balancespillere der kan flytte bolden hurtigt og slå de skarpe fremadrettede afleveringer, dog slet slet ikke på samme niveau som Lobotka. De er dog trods alt ved at være afprøvede efterhånden, med 23 og 22 optrædener i sidste sæson.

                  Deres alternativer udover Ingvartsen er dog nærmest ikke eksisterende. Deres eneste reelle alternativ, som også er 9er, er Jakob Johansson, og jeg bebrejder ikke dem af jer der tænker "Jakob hvem?". Ellers er alternativerne, at man rykker en Donyoh, Asante eller at man måske prøver at sætte batterierne i Tobias Mikkelsen igen. Fælles for dem er dog, at de langt fra er ligeså dygtige relationsspillere, ligeså gode opspilsstationer og ikke har den fysiske presens som Ingvartsen har. Og så har de iøvrigt slet ikke hans målnæse, hvilket Asantes 5 mål i 30 kampe sidste år og Mikkelsens 1 i 19 fortæller meget godt.

                  Så jeg tror faktisk, at de vil savne Ingvartsen mere her på kort sigt, hvor de bare ikke ser ud til at have kvalificerede afløsere. Ingvartsen startede inde i 34 ud af deres 36 kampe sidste sæson. I kun 2! af dem blev han skiftet ud, og det inden for de sidste 10 min. I den ene kamp, hvor han slet ikke deltog vandt man en flot sejr ude over Brøndby, og i den anden kom han ind i pausen, sjovt nok også ude mod Brøndby, hvor det stod 0-1, hvorefter han udlignede og de igen vandt.

                  Det er virkeligt ikke nemt at skulle erstatte en angriber der har spillet 34½ ud af 36 kampe, af den netop overståede sæson, hvor han scorede mod samtlige 15 andre hold i ligaen! Jeg tror godt det kan gøre ondt på dem især her i starten, hvis der skal køres en ny ind fra egne rækker, som ikke rigtigt er afprøvet på den position.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Er JJi hvert fald ude eller er der en chance at ham bliver kampklar til mandag?
                    Godt spørgsmål! Er der nogen, der har en status på JJ? Jeg vil nemlig allerede gerne nu begynde at forberede mig mentalt på, at der er mulighed for at Thrane starter inde i premieren på den nye sæson.

                    Comment


                      #11
                      Fuck hvem FCN stiller med, vi tager dem alligevel. Vi har vundet de sidste 7 opgør i træk mod FCN, hvor de har haft både ovenstående og andre gode spillere med. Vi vinder 2-0.

                      Comment


                        #12
                        Jeg har intet hørt om at JJ var skadet :O

                        Comment


                          #13
                          Jeg er desværre heller ikke så optimistisk. Tror vi tager et enkelt point med ud af det opgør.
                          Jeg bliver slemt skuffet, hvis ikke vi står med minimum 4 point efter de 2 første kampe.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Godt spørgsmål! Er der nogen, der har en status på JJ? Jeg vil nemlig allerede gerne nu begynde at forberede mig mentalt på, at der er mulighed for at Thrane starter inde i premieren på den nye sæson.
                            Hvordan gør du sådan en mental forberedelse? Med en masse øl? Lykkepiller? At slå hovedet mod væggen til alt bliver godt?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              Jeg har intet hørt om at JJ var skadet :O
                              Tror jeg desværre han er. Han forstuvede sin ankel i sidste uge

                              Comment

                              Working...
                              X