Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 17/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Fedt hvis deres bedste fra sidste sæson ikke er med. Så er der jo en undskyld for at vi vinder ;) (joke - rolig rolig ;) )

    Nej det er selvfølgelig til vores fordel og et positivt element i sæsonpremieren. Resten er op til os selv.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Nej med de tre spillere kunne vi umuligt være favoritter ... alle 3 har højere kvalitet end enhver fra OB.

      Samtidig har de Mads Mini, som med stor sikkerhed også bliver en dyr herre og allerede viste sine åbenlyse kvaliteter sidste sæson og ved U21-EM.
      Plus en del andre giftige typer ... Donyoh, Asante, Mathias Jensen ...
      Havde de holdt på dem alle så var de en seriøs udfordrer til top 2!
      Fortæl det til alle bookmakerne. Vi er favorit hos samtlige, og var det også før salget af Ingvartsen og rygterne om de to andre.

      Jeg er ikke enig med dig, selvfølgelig har de spændende spillere, men netop Donyoh og Asante viser det kun i glimt, de har også rigtig mange off-dage. Mini er en fantastisk spiller, og han er allerede en vigtig mand for dem. Det kan godt være man siger at det bedste forsvar, er et godt angreb - Det kan de ikke længere prale af, og da deres defensiv efter min overbevisning langt fra er god nok, så synes jeg ikke man kan tale om at de er favoritter. Vi har alle dage stået rigtig godt til FCN og deres spillestil, og det vidner de sidste mange indbyrdes resultater også om. Vi bør være storfavoritter til den kamp nu, og alt under tre point er uacceptabelt.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Fortæl det til alle bookmakerne. Vi er favorit hos samtlige, og var det også før salget af Ingvartsen og rygterne om de to andre.

        Jeg er ikke enig med dig, selvfølgelig har de spændende spillere, men netop Donyoh og Asante viser det kun i glimt, de har også rigtig mange off-dage. Mini er en fantastisk spiller, og han er allerede en vigtig mand for dem. Det kan godt være man siger at det bedste forsvar, er et godt angreb - Det kan de ikke længere prale af, og da deres defensiv efter min overbevisning langt fra er god nok, så synes jeg ikke man kan tale om at de er favoritter. Vi har alle dage stået rigtig godt til FCN og deres spillestil, og det vidner de sidste mange indbyrdes resultater også om. Vi bør være storfavoritter til den kamp nu, og alt under tre point er uacceptabelt.
        OB har klaret sig godt mod FCN, imod et helt andet hold/et hold der slet ikke havde nået toppen ... siden de mødtes sidst er FCN kun gået frem, meget endda.
        Men ja ... at de nu ikke har Ingvartsen og Lobotka rykker da gevaldigt ved chancefordelingen.

        Det er fortsat en kamp som FCN nemt kan vinde og der er nu kæmpe værdi i FCN, som jeg ser det.
        Bookmakerne overvurderer OB helt konsekvent ... se bare på de sidste mange års odds på mesterskabet, de rammer forkert gang på gang.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Nej med de tre spillere kunne vi umuligt være favoritter ... alle 3 har højere kvalitet end enhver fra OB.

          Samtidig har de Mads Mini, som med stor sikkerhed også bliver en dyr herre og allerede viste sine åbenlyse kvaliteter sidste sæson og ved U21-EM.
          Plus en del andre giftige typer ... Donyoh, Asante, Mathias Jensen ...
          Havde de holdt på dem alle så var de en seriøs udfordrer til top 2!
          Jeg synes nu, du overvurderer dem en anelse. Deres setup og trup er utvivlsomt spændende, og de viste bestemt et imponerende topniveau i foråret, men for mig at se havde de selv med intakt trup et godt stykke op til top-2.
          I slutspillet hentede de kun fem point ud af 18 mulige mod FCK, Brøndby og FCM - heriblandt 3 mod et Brøndby-hold, der reelt var gået på ferie.

          Så de havde stadig et par skridt at tage, før de for alvor kunne spille med om medaljer, men jeg er da enig i, at de burde have været favoritter mod os, hvis de havde holdt på Ingvatsen og Lobotka.
          SLO

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Nej med de tre spillere kunne vi umuligt være favoritter ... alle 3 har højere kvalitet end enhver fra OB.

            Samtidig har de Mads Mini, som med stor sikkerhed også bliver en dyr herre og allerede viste sine åbenlyse kvaliteter sidste sæson og ved U21-EM.
            Plus en del andre giftige typer ... Donyoh, Asante, Mathias Jensen ...
            Havde de holdt på dem alle så var de en seriøs udfordrer til top 2!
            Arhh det er nu lige lovligt vildt nok. Det er vist det man kalder en AGF. Nok har de en del talent, men så gode ser bookmakerne dem slet ikke. Mange har dem ikke engang i top 6.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Jeg synes nu, du overvurderer dem en anelse. Deres setup og trup er utvivlsomt spændende, og de viste bestemt et imponerende topniveau i foråret, men for mig at se havde de selv med intakt trup et godt stykke op til top-2.
              I slutspillet hentede de kun fem point ud af 18 mulige mod FCK, Brøndby og FCM - heriblandt 3 mod et Brøndby-hold, der reelt var gået på ferie.

              Så de havde stadig et par skridt at tage, før de for alvor kunne spille med om medaljer, men jeg er da enig i, at de burde have været favoritter mod os, hvis de havde holdt på Ingvatsen og Lobotka.
              Nu cherrypicker du også resultater. De tabte til FCK i efteråret, men spillede uafgjort med dem i alle 3 kampe i foråret, hvor de spillede helt lige. De fik 7 ud af 12 point mod Brøndby. De delte lige over med Lyngby, og så fik de kun 3 ud af 12 point mod FCM, men de viste i den grad, at de kan spise kirsebær med de store.

              De priser de nu sælger spillere for er bare et vidnesbyrd om, at de har spillere af høj kvalitet med udviklingspotentiale, derfor var det da på ingen måde utopi, at FCN kunne have taget sølvet, hvis de kunne have holdt sammen på tingene. Det er så ikke FCNs forretningsstrategi, og derfor får vi aldrig svar på det spørgsmål, men det er ikke tilfældigt, at der over en bred kam i fodbold-Danmark er stor ros til de ting de laver i FCN, og at en mand som Ståle taler i så floromvundne vendinger om dem, som han gør. Og så har de en klassetræner i Hjulmand.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nu cherrypicker du også resultater. De tabte til FCK i efteråret, men spillede uafgjort med dem i alle 3 kampe i foråret, hvor de spillede helt lige. De fik 7 ud af 12 point mod Brøndby. De delte lige over med Lyngby, og så fik de kun 3 ud af 12 point mod FCM, men de viste i den grad, at de kan spise kirsebær med de store.

                De priser de nu sælger spillere for er bare et vidnesbyrd om, at de har spillere af høj kvalitet med udviklingspotentiale, derfor var det da på ingen måde utopi, at FCN kunne have taget sølvet, hvis de kunne have holdt sammen på tingene. Det er så ikke FCNs forretningsstrategi, og derfor får vi aldrig svar på det spørgsmål, men det er ikke tilfældigt, at der over en bred kam i fodbold-Danmark er stor ros til de ting de laver i FCN, og at en mand som Ståle taler i så floromvundne vendinger om dem, som han gør. Og så har de en klassetræner i Hjulmand.
                Det kan du sige, men det er jo ikke tilfældig cherrypicking for at underbygge min pointe; det er resultaterne fra det lukkede slutspil, hvor tingene spidser til, og her formåede FCN kun at rykke sig én plads. Desuden er det jo de seneste resultater, og de indikerer ikke, at deres udvikling var så konstant og entydigt opadgående, som det blev fremlagt.

                Så har du selvfølgelig ret i, at tingene bliver mere nuancerede, når man tager grundspillet med. Her er deres 19 point ud af 48 mulige (hvis vi tæller kampene mod Lyngby med) fornuftigt og nogenlunde på samme niveau som Brøndby og FCM, men stadig fire point mindre, end Lyngby hentede i de tilsvarende kampe. Så jeg synes stadig, det er søgt at gøre dem til oplagte top-2 kandidater på baggrund af sidste sæson.

                Alt det andet, du skriver, er jeg sådan set helt enig i. Jeg sætter på ingen måde spørgsmålstegn ved, at de har gang i et projekt med kæmpe potentiale, at Hjulmand er en fantastisk træner, eller at Ingvartsen og Lobotkas salgspriser er fuldt ud berettigede. Jeg er bare ikke enig i, at de på nuværende tidspunkt (eller for en uge siden) ligner et top-2-hold, hvilket især hænger sammen med, at deres målmand er et godt stykke fra de øvrige topholds, og at deres midterforsvar for mig at se lader en del tilbage at ønske.
                SLO

                Comment


                  #53
                  Ville være fint hvis han heller ikke var med i morgen

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-til-broendby

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ville være fint hvis han heller ikke var med i morgen

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-til-broendby
                    Enig, men tror i første omgang Brøndby forhandler med ham om en kontrakt pr. 1. januar, hvor han har udløb i FCN.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Enig, men tror i første omgang Brøndby forhandler med ham om en kontrakt pr. 1. januar, hvor han har udløb i FCN.
                      Ja det gør de nok. Men så håber jeg de straffer ham ved at smide ham på bænken.

                      Comment


                        #56
                        Nogen der kan sende denne på pm?

                        http://www.fyens.dk/fodbold/OB-grubl...rtikel/3167785

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan jeg ikke, men har læst det et sted. Det går på om backs bliver Desler og Joao eller Ryan og Delser (som VB).

                          Den anden overvejelse er angrebet, om Helenius skal ind i stedet for Fester eller AK.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Kan jeg ikke, men har læst det et sted. Det går på om backs bliver Desler og Joao eller Ryan og Delser (som VB).

                            Den anden overvejelse er angrebet, om Helenius skal ind i stedet for Fester eller AK.
                            Da jeg rigtig gerne vil have Ryan i aktion og se hvad han kan er jeg mest stemt for Desler på VB
                            I kunne jeg godt se Helenius starte ude men håber det bliver ham og Festersen

                            Comment


                              #59
                              Hvem der er favorit eller ej, kan/vil jeg ikke bedømme. Men ved at OB skal være 100% på plads fra start, for at få det optimale resultat i hus. Ikke bruge de første 20 minutter på at se kampen an. Se bare på GF mod ACH.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Hvem der er favorit eller ej, kan/vil jeg ikke bedømme. Men ved at OB skal være 100% på plads fra start, for at få det optimale resultat i hus. Ikke bruge de første 20 minutter på at se kampen an. Se bare på GF mod ACH.
                                Det bliver sandsynligvis vores største chance for at ligge nr. 1. i år. Muligvis den eneste mulighed. Oven i købet med et program, som gør, at vi kan fastholde en evt. 1. plads.

                                Comment

                                Working...
                                X